E Deli reviews

E Deli reviews

8.8

"SUPERDUBER"

Det var bare så godt, over alt forventning på trods af, at der stod varerne ikke var på lager, så fik jeg dem så hurtigt, som om de var på lager, så det kunne ikke være bedre, her op til påske. Så der handler jeg igen.

Kan kun afbefale firmaet - hurtigt og perfekt

Jeg kan varmt anbefale at handle med dette firma

Alt var som det skulle være

Hurtig levering, beskyttende indpakning - intet at klage over, man kan roligt handle på E-Deli :)

Fint, ingen problemer

Ingen problemer med ordren

Lidt for hurtig levering

Ikke alt blev sendt sammen, hvis bestillingen var blevet sendt 1-2 dage efter havde leveringen været komplet. Plus der var lidt problemer med fakturaerne.

lyn hurtig duftende betjening

fin sikker indpakning - en liflig duft slår een i møde når pakken åbnes- herligt glæder mig til at bruge indholdet

enkelt, perfekt. lynhurtigt.

Let hurtigt, enkelt. Klart anbefalelsesværdigt.

Levering som forventet

uden problemer. Varernes kvalitet var som beskrevet.

Det anbegfales at handle med firmaet, vil selv handle igen der.

Farligt stads!

Hold op, hvor smager det godt. Advarsel: Luk ikke dåserne op - med mindre du er indstillet på at tømme dem!

Perfekt handel

Fik vores varer 2 dage efter vi havde afgivet vores ordre.
Alle flasker i glas var indpakket i bølgepap for beskyttelse under transport.
Vi vil absolut handle her igen og vil anbefale dig det samme når du skal bruge specielle varer til din madlavning.

God krydderi-oplevelse

Selvom jeg bor i en halvstor by, har jeg alligevel kikket forgæves efter røget paprika - og Ras el Hanout.
Det har jeg nu fået købt - sammen med en håndfuld krydderier der ud over. Let og smertefri bestilling, hurtig levering, fornuftige priser.
Det eneste jeg undrede mig over var, at jeg ikke fik en bestillingsbekræftelses-email ved bestilling - men hey, jeg fik min sager, og det lynhurtigt.

surer servis

warm anbefalder

ikke noget pis

god shop, man får det man bestiller, og hurtig service :) noget mange andre kunne lære noget af :)

utrolig overskuelig e-shop

Hurtig ekspedition, superflot indpakket, priser helt ok! samt særdeles overskuelig e-shop

Fin service

Desværre var flere af de bestilte produkter udsolgt, hvilket jo er ærgerligt og gør portoen for resten uforholdsmæssig dyr. Efter at have påpeget dette over for firmaet, blev portoen tilbagebetalt. Måske firmaets system af lagerbeholdning skal opdateres.

Nemt og overskueligt.

Skøn hjemmeside med beskrivelse af alle produkter. Nemt at bestille. Varerne kommer hurtigt og svarer helt til beskrivelsen.

super service som altid

Meget hurtig ekspedition - gode varer - bare en super netbutik
Hilsen Nanna

Vi køber flere gange om året. Varene er friske og betjeningen er i top

de æ it så ring

Lækre produkter. Hurtig ordrebehandling. Udsolgt produkt erstattes med tilsvarende (og bedre).
GLS har vanskeligt ved at læse (må sættes ved dør eller i garage), så levering 1 dag forsinket.

E Deli fra Jylland til Askø - 1 af 27 øer i Ø-Sammenslutningen

E Deli har i løbet af få dage leveret mine bestilte varer fra Jylland til min bopæl på en lille ø i Smålandshavet (Askø) med fragt via vores færgeforbindelse. Jeg er dybt imponeret. Det er billigere i fragt for mig end at selv tage til (fastlandet Lolland) med bil (færgebillet kr. 110,00 for en bil/personbefordring er gratis/+ benzin m.v) Jeg har endnu ikke brugt mine produkter (undtagen de meget lækre lakridser) men jeg har tidligere handlet i E Deli, hvor alle de bestilte produkter har været i orden og billige.
Jeg mener det ville være en god idé for E Deli at annoncere i Ø-Sammenslutningens eget blad "Ø-Posten" der har hjemmesiden: www.danske-smaaoer.dk (prisen er kun 4,00 kr. pr. spalte m.m.) så også andre ø-boere med færge kan få glæde af dette..

www.e-deli.dk Details

Køb Online - delikatesser, specialiteter, økologiske varer, sund slik, krydderier og firmagaver. Stort udvalg, God service og Hurtig Levering

Visit E Deli

Write to: info@e-deli.dk