E-forsikringer reviews

E-forsikringer reviews

8.1

Fik super god betjening

Jeg har hjulpet min søn, som har kognitive problemer, med at flytte sine forsikringer til ETU.
Desværre kom min søn til at lave kage i det, og der opstod nogle problemer, som jeg fik udredt med hjælp fra en meget sød og tålmodig medarbejder.
Mage til samarbejdsvilje og tålmodighed, har jeg aldrig mødt hos andre forsikringsselskaber. Jeg fik en behandling til 13+ på 13-skalaen, og det var en stor lettelse og tryghed at, jeg kunne komme i kontakt med den samme medarbejder hver gang. Mange tak fra moren:)

Superforsikring

Det er godt man har E-forsikring, meget prisvenlig, super service, hurtig tilbagemelding, når skaden er sket, jeg føler mig godt behandlet, så her bliver jeg.

Dårlig salgs afdeling - Kan ikke leve op til det de lover

Det er satme skidt når man altid har ETU/E-forsikringer siden man blev 18, at man så lige pludselig ikke kan stole på deres salgs afdeling.

Får lavet en pris tjek på en bil som min søsters, da jeg overvejede at købe en som denne, og har i forvejen en bil som jeg står til at være bruger af. Ringer ind for at forhøre mig om prisen af den årsag den har 136 heste kræfter, og får et godt tilbud hvis jeg vælger at tegne en ulykkes forsikring oven i.

Ender med at skrive tilbage til sælger, et par uger senere hvor jeg så vælger at købe en bil, ender med at købe en som har lidt mindre heste kræfter, og gør sælger opmærksom på jeg lige har købt en ny bil, som skal forsikrings igennem ETU/E-forsikringer, hvor jeg tidligere har haft bil og betaler til en i forvejen, samt jeg gerne vil tegne den ulykkes forsikring oveni, så jeg kan benytte mig af det gode tilbud jeg fik tilsendt tidligere.

Får af vide, dette intet problem er, samt at den blot har 115 heste kræfter og træk - og ikke 136 heste kræfter ikke gør noget for præmien, dette har jeg på en mail og på skrift fra sælgeren.

Sælgeren sender mig nogen papirer jeg skal udfylde, det får jeg så godt - og sender tilbage med en besked om at tjekke disse papirer en ekstra gang, da jeg ikke har police nummer og lign fra GF forsikring, da jeg blot skulle omregisterer bilen da den blev købt, og den ikke ville acceptere ETU/E-forsikringer.

Sælgeren af gjort opmærksom på op til flere gange både telefonisk og på skrift, at det var en bil jeg skulle ud og købe, og nu prøver at løbe fra tilbudet med at der ikke kan indhentes noget kørsel fra GF forsikring, og vi har misforstået hinanden, som nu koster mig mere end 3000 kr.

Han har yderligere hele tiden siddet med min papirer på min Passat, men siger at tilbudet ikke stemmer overens da jeg ikke har 6 års skadefri kørsel som der er nedskrevet i tilbudet, men hvor har han fået dette i hovedet af de mange gange jeg har taget kontakt til ETU/E-forsikringer - for det første ved et pris tjek, og senere ved køb af den nye bil? Jeg er 22 år, men kender ikke jeres regler men 6 års skadefri kørsel bliver lidt svært uanset hvad så der er ikke meget at misforstå, regner blot med det tilbud jeg har fået af jeres sælger passer overens, da jeg har svaret på alle hans spørgsmål som han skulle bruge af oplysninger, og yderligere skriftligt er han bedt om at tjekke at de stemmer inden han sendte dem til oprettelse...

Det er en ommer, og næste skridt må blive en direktionsklage med henblik på at klage til forbrugerrådet og ankenævnet. Ærgerligt man skal spilde tid på dette, da jeg ellers har været en rigtig tilfreds kunde både mig og min søster og altid anbefalet jer til andre.

**************************************

Update - Er blevet kontaktet af Tim som er salgschef og sagen er blevet håndteret, vælger derfor efter god service fra hans side af ændre til 5 stjerner.

ETU forsikring vælger at lave op til sine gode standard, og der er fundet en løsning på sagen. Mange tak for hjælpen og samtalen til Tim som er salgschef i E-forsikringer/ETU.

Tak for hjælpen også til dig Eilif Nørgaard, for at sikre sig at der blev taget hånd om sagen, og der nu er fundet en løsning på problemet!

God jul og godt Nytår til både dig og Tim.

Hej Nicklas,

Selvfølgelig skal vi leve op til det, vi lover. Noget er gået galt i denne sag og det skal vi finde en løsning på.

Du bliver kontaktet af salgschef Tim Rønne Hylleberg.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk.

Min anbefaling og ros skal 100 % placeres på Mikael Berglund , han er super til at opfylde de krav jeg har , og han svare gerne på mails i ferier og barsel , det får mig til føle mig som en kunde E-forsikringer værdsætter.
Det eneste minus hvis der skal være noget , er at jeg kan mærke på de priser jeg får af E-forsikringer nogle gange, ikke kan komme helt der ned hvor både jeg og Mikael måske gerne ville have dem , grundet at ETU forsikirng har sidste ord.
Men så er Mikael ikke bleg for at finde en anden god løsning.
Jeg har personligt anbefalet 4 kunder direkte til Mikael og gør det gerne igen.

Jeg har aldrig haft problemer med dem, og så er priserne i den billige ende

Jeg har haft min bilforsikring hos dem i over 6 år, og har endnu ikke haft nogen problemer med dem. Jeg ar 7-9-13 heller ikke haft det store behov for hjælp endnu. Priserne er faldet som de skulle ifm. antal skadesfrie år. De er gode at snakke med i telefonen hvis man har spørgsmål.

TOP GOD FORSIKRING

Jeg har ikke haft problemer med E- forsikring, hverken ved oprettelse eller ved skader. Og tak for det.
MVH.

Mogens Højegaard

Nemt, hurtigt og fra sofaen.

Supernemt at handle, og afslutte ordren.

Super priser og få problemer

Hej.

Har netop revurderet e-forsikringer da en af de problemer jeg havde med dem, faktisk var et problem som opstod pga. FDM. Da der nu er kommet styr på dette, fortjener de den 5. stjerne. Jeg lader den originale anmeldelse stå nedenfor.

Indtil for 2 måneder siden ville denne anmeldelse klart have givet 5 stjerner. Jeg har ikke været den letteste kunde at tilfredsstille - jeg har skrevet et hav af emails til e-forsikringer med prisforespørgsler, da jeg var i markedet for at købe en motorcykel. Den kom så i hus i august og desuden skiftet bil i oktober. Lige siden august er det dog gået gevaldigt ned ad bakke for servicen.

-Jeg har modtaget 2 fakturaer med opkrævninger for MC og bil - på trods af at jeg gentagne gange har bedt om månedlig fakturering via betalingsservice.

-Da jeg købte ny bil kunne jeg ikke vælge e-forsikringer/ETU på skats hjemmeside, hvorfor jeg blev nødt til at vælge en anden (FDM). Dem skrev jeg så til og annullerede købet af forsikring hos dem om mandagen (købet foregik over en weekend). Ringede samtidig til e-forsikringer og bad dem "overrule" FDM forsikringen. Jeg fik at vide at det var helt problemfrit og at jeg ikke skulle tænke mere på det. En uge efter fik jeg så en faktura på forsikring fra FDM på 16.000 (for ansvar) :-). Fair nok, jeg skriver igen til e-forsikringer og får dem til at forsikre mig om at overdragelsen til e-forsikringer er gået i orden. Igen ingen problemer. Nu- ca en måned senere, modtager jeg så en rykker fra FDM fordi jeg ikke har betalt min forsikring.

Jeg er i øvrigt stadig i tvivl om, om alle mine forsikringer bliver trukket på månedsbasis, da jeg aldrig har fået endelig bekræftelse fra e-forsikringer.

Priserne hos e-forsikringer kan jeg dog ikke klage over, de ligger langt under hvad alle andre steder har tilbudt og da jeg havde en vandskade erstattede de efter 5 arbejdsdage.

Hej Mathias,

Jeg forstår på Tim at sagen nu er løst. FDM havde ikke fået slettet i systemet.

Nu skulle alt være godt igen :)

PS! Det er ETU Forsikring, du skal kigge efter på hjemmesiden - for fremtidigt brug.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk

Mikael Berglund til direktør!

Meget tilfreds, dog vil det være et stort plus selv at kunne ringe til en medarbejder, frem for at blive ringet tilbage til, da dette nogle gange godt kan tage alt for lang tid, eller også bliver man ringet op når man ikke har mulighed for at besvare opkaldet, og så skal man igen ringe, og igen vente på at blive ringet op.

God service - Jeg er glad og tilfreds

Mange forsikringsselskaber mener at de kan gøre det bedre - det har de bare ikke kunnet. Jeg har altid fået god service til en rigtig god pris og kan ikke sætte en finger på noget.

Der skal virkelig en urealistisk god pris til at få mig til at skifte.

Tror sgu også snart jeg ringer til Alka, bare for at få mig en gratis bilvask.

Billigere end de fleste!

Som første gangs blist er det utrolig svært at finde et forsikringsselskab der ikke tager over priser! - Dette selvskab er virkelig noget for sig selv! .. køre BMW 320d til en pris INGEN andre forsikringer overhovedet kan nå ned til! .. Så vil klart anbefale dette til ALLE der skulle være interesseret i et selvskab til en ordenlig pris! med gennemskueligheden i top! ..

ALDRIG, ALDRIG MERE ETU

Jeg havde for nyligt en vandskade i kælderen. Der var gået hul på et kloakrør, så opgangens kælderrum stod i 35 cm. kloakvand. Der blev sat seddel op fra bestyrelsen at vi ikke måtte gå i kælderen, da der var rotter og kloakvandet var skadeligt. Skadeservice kom og ryddede kælderen, fangede 12 rotter og lagde vores egendele op i gården. ALT skulle smides ud.. Det drejede sig om ALT vores vintertøj. Vinterjakker, støvler, strik, kufferter mm.

Jeg ringede til ETU, men de ville have at jeg tog det op i lejligheden eller fandt et sted at opmaksinere mine ting indtil at de kunne sende en ud for at undersøge sagen. . De andre beboere fik at vide fra andre selskaber, at de skulle tage billeder og smide det ud eftersom at det var giftigt.

Jeg tog billeder af ALT, udfyldte formularer, mailede brev fra skadeservice mm. Alt ialt var der for næsten 50.000 kr.

Senere ringer ETU, at de har fået en klausul imod vandskade/ kloakskade, så de dækker op til 8000 kr. minus selvrisiko. DVS 5600. Vi fik dog 8000 kr, pga det var en træls sag.

Kan ikke anbefales, FALSK TRYGHED og dårlig service..

Hej Anders,

Det er rigtigt at ETU, som vi samarbejder med, i deres betingelser har en begrænset dækning for kælderrum. Det er ikke usædvanligt i branchen, og det pågældende selskab har haft meget store omkostninger ved skybrud.

Begrænsningerne kan variere fra selskab til selskab. Uanset, så forstår jeg godt at du er skuffet over den manglende dækning. Skaden er dog afregnet korrekt efter policens ordlyd, med et mindre tillæg (reelt uden selvrisiko) - pga. skadens karakter.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, Eilif@e-forsikringer

Dårlig rådgivning.

Har været super uheldig med rådgivning ang mine forsikringer, og de har ikke ville dække det jeg har haft behov for de få gange det har været nødvendigt. Har overvejet skift flere gange.

Hej Jan,

Det er ikke godt at du føler dig uheldig med din rådgivning. Kan se at du netop har udvidet med en ekstra dækning, så du er bedre sikret.

Jeg beklager hvis du har fået den opfattelse, på baggrund af vores rådgivning, at du tidligere var dækket for den type skader.

Generelt betaler alle selskaber for skader, der er omfattet af policen. Hverken mere eller mindre. Det er selvfølgelig altid en god idé, på forkant at nærlæse vilkårene, for at undgå skuffelser. Policen m/ betingelser beskriver præcist, hvad der er omfattet af forsikringen.

Jeg håber at du trods alt vælger at blive hos os og vi vil bestræbe os på at yde dig en god service. Har du spørgsmål vedr. sammensætningen af dine dækninger, er du velkommen til at kontakte os.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk eller 4320 2002.

god forsikring

god service billig forsikring

Prisbevidst

De giver de bedste priser uden at gå på kompromis.

Helt O.K

Jeg har så godt som aldrig i de 6 år jeg har været kunde hos ETU oplevet
nogle problemer eller "bøvl" med dem. Måske lidt "roderi" da jeg skiftede
bil her i foråret men ikke noget ALVORLIGT. Men jeg har jo så heller ikke
været ude for nogen uheld eller skader(heldigvis) så jeg kan ikke udtale mig
om hvordan ETU er at have med at gøre i en sådan situation.

Jeg valgte E-forsikringer fordi de uden videre ville forsikre min nye bil, der af andre selskaber blev afvist som 'specialbil'

Sagsbehandling og kommunikation med selskabet har altid været let og smertefrit. Jeg kender dog ikke selskabets attitude i forbindelse med forsikringssager.

Super go Kundeservice.

Jeg skiftede til E forsikring da jeg købte bil, havde hørt rigtig meget godt og kan kun sige at det holdt helt sikkert ord.
De var super søde alle dem i Kundeservice og der var rigtig go hjælp med at få skiftet alt. :-)
Kan kun sige godt om dem og anbefaler klart alle til at vælge E Forsikring.

Jeg har endnu ikke haft brug for hjælp, men de er meget søde, når man ringer eller mailer

Jeg anbefaler forsikringen pga pris og dækningsgrad

Høj selvrisiko

Er generelt meget tilfreds med E-forsikringer (ETU) syntes bare selvrisikoen er for høj

E-forsikringer er her for dig

Din support

Du får altid en erfaren og veluddannet medarbejder i telefonen. Det sikrer dig en god rådgivning og det rigtige tillidsforhold til os.

Om virksomheden

Moderne forsikringsagentur, der konstant stræber efter at tilbyde dig markedets bedste service - med gode forsikringer til en fornuftig pris.

Visit E-forsikringer

Call us on: 43202002