E Kamera reviews

E Kamera reviews

5.3

De gider ikke svare på nogen henvendelser!!!

Jeg har nu 3 gange forud for en bestilling skrevet til dem med et spørgsmål inden jeg afgør om jeg vil købe derfra. Jeg har skrevet til 2 mailadresser inklusiv den sædvanlige spørgsmålsformular der går til kundeservice. Der er gået næsten 3 uger, og jeg har INTET hørt. Fandme om jeg tør sende dem nogen penge. Det er jo en parodi at de har noget de kalder "kundeservice"!!!

Rigtig god oplevelse. Meget hjælpsomme og hurtig levering

Jeg vil meget gerne anbefale e-kamera. Hjalp mig med at finde det rigtige kamera, og fik lynhurtigt leveret min varer. Ikke en finger at sætte på. Rigtig god oplevelse

Fuldt ud tilfreds

Jeg havde bestilt et pentax kamera og e-kamera.dk - jeg skulle bruge en passende til, da jeg ikke var sikker på hvilken dette skulle være, så skrev jeg til e-kamera - og fik kort efter et fint svar med 3 forskellige passende valgmuligheder.
Min ordre kom 2 dage efter. Jeg kan sagtens anbefale e-kamera !

PAS PÅ DENNE VIRKSOMHED

Bestilte en taske og et filter hos e-kamera og delene kom hurtigt men filteret var en meget billigere variant end jeg havde betalt for. Returnerede og blev lovet et nyt som så skulle være afsendt. Modtog aldrig noget og de lovede at genfremsende. Nu her 2 uger efter har jeg stadig intet modtaget, de svarer hverken på mails eller tlf. som andre også har oplevet og overvejer at køre forbi Drosselvej og se om der overhovedet er nogen tilstede. Virker meget mystisk og jeg kan kun opfordre andre til at finde en seriøs leverandør istedet

Totally unprofessional

Don't be bothered with them, very unprofessional. Ordered a camera bag that supposed to be delivered within 2 days. After 5 I wrote and asked them what is going one with no reply. I finally wrote them again after one day and asked my order to be canceled. This time they answered to confirm my cancellation (!).

VERY VERY BAD SERVICE AND DIDN'T REPLY TO ANY EMAIL AND CALLS.

bought a tamron lens, they promised to deliver it between 2-3 days but I waited up to 12 days for the lens to come! they didnt even reply and answer my emails and calls. So bad, so if i were you, dont buy in this websshop! so unprofessional!

Jeg bestilte en flash til mit Canon kamera og fik som lovet via mail varen et par dage senere. Jeg oplevede en god service via mail og prisen var desuden yderst attraktiv.

Hurtig Levering!

Hurtig Levering, Gode Priser! Kan kun anbefales herfra!

Vh
Simon Gylden

Fantastisk købsoplevelse!

Jeg købte mit lommekamera til min ferie hos e-kamera.dk og fik en god service, da jeg ønskede information om leveringstiden. Ligeledes var de blandt de billigste og leveringen skete efter 4 dage. Jeg kan kun anbefale e-kamera.dk til andre.

Svend

Bestilte vare kommer aldrig, og svarer ikke på henvendelser.

Jeg bestilte en lens-cap til mit objektiv, men der skete ikke rigtig noget med bestillingen, og der kom aldrig nogen vare. Efter flere henvendelser til virksomheden har jeg stadig ikke været i stand til at komme i kontakt med dem. Jeg kan ikke anbefale at handle hos dem under nogen omstændigheder.

Svarer ikke på mail, telefon eller telefonbeskeder.

Jeg bestilte et hukommelseskort og en fototaske hos E-kamera, som kom i løbet af et par dage. Alletiders bortset fra at det var en forkert fototaske(mindre og billigere) end den taske til spejlreflekskameraet, som stod på fakturaen, som var betalt. Jeg har nu mailet og ringet mange gange til e-kamera, lagt besked på tlf.svarer, uden nogen form for svar tilbage. Det er bare så surt. Jeg har ikke lyst til at sende varen retur uden at have en aftale, da jeg er bekymret for om jeg vil få den rigtige taske og pengene til porto godtgjort. Sendte bestillingen tirsdag d. 22/6, fik pakken 24/6, har siden da forsøgt at få kontakt til firmaet. Surt da jeg skulle bruge gaven d. 26/6. Ikke særlig god kundeservice!!! Vil ikke anbefale et sted hvor det er så svært at få kontakt til firmaet.

Ekstraordinær service og fin leveringstid.

Jeg stod i en situation hvor jeg skulle bruge et nyt objektiv, men var i tvivl om hvilket jeg skulle vælge. E-kamera var fantastiske til og rådgive om det rigtig objektiv og svarede hurtigt på mails hver gang. Efterfølgende da jeg bestilte mit objektiv var informationen god og objektivet dukkede op få dage efter bestilling.

Jeg kan kun anbefale e-kamera.dk til andre!

svarer ikke på hverken mail eller telefonopkald og har ikke leveret endnu

Bestilte og betalte via bankoverførsel 2 stk. kameraplader til mit Velbon fotostativ. De var på lager, og skulle sendes med PostDanmark. De er ikke ankommet endnu her 10 dage efter. Jeg har sendt en mail, den har firmaet ikke svaret på. Jeg har ringet og til en telefonsvarer, som de ikke engang har giddet at indtale deres egen personlige svar på, beklagede jeg min nød. Heller ikke det har man svaret på.

Videre udvikling:
Firmaet ringede mig op for 12 dage siden efter at de havde konstateret at der var røde stjerner ved deres omtale på Trustpilot. De kom med en dårlig forklaring om at det var fordi jeg havde valgt bankoverførsel. Den holder bare ikke, hvis der er en betalingsmulighed for bankoverførsel er firmaet pligtig til at sørge for at det sker ligeså let som andre af deres betalingsmuligheder. Jeg havde meget tydeligt angivet ordrenummeret så de burde kunne finde det. Og pengene var overført samtidig med bestilling. Der var nemlig forskel på gebyr ved brug af mit Mastercard og bankoverførsel. Jeg valgte det billigste.
Firmaet sagde at kamerapladerne ville fremkomme i denne uge, det nåede de lige akkurat. De ankom med posten idag. Varerne var i orden og pakket overforsigtigt. De ankom i en kasse på 12 X 12 X 12 cm. fyldt med en masse flamingochips. I den indpakning kan de ikke gå i stykker under transport.
Jeg synes dog stadig firmaets håndtering af sagen har været for dårlig og jeg tror næppe jeg handler der igen.

Kunne ikke levere den lovede vare.

Bestilte en en vare som stod til levering inden for 3-5 dage. Efter flere henvendelser måtte de imidlertid indrømme, at deres leverandør ikke havde den på lager, og at de ikke kunne garantere levering inden for den lovede tidsramme.

Ingen informationer

Bestilte blitz som de efter sigende skulle have på lager og levere inden for 2-3 hverdage.

Der er bare en standartstemme fra mobilselskabet som svarer at abbonenten ikke træffes når man ringer til kundeservice.

De ringede tilbage efter nogle timer og loved at de ville sende den samme dag. Det er nu 5 dage siden, og 9 dage siden jeg bestilte og jeg har stadig ikke modtaget den lovede Blitz, som jeg stod og skulle bruge.

Kan se at de har trukket pengene, det virker lidt underligt

Bestilte et "lommekamera" på deres side en uge før jeg skulle på ferie. Var nervøs for den ikke kom. Den kom dog allerede 2 dage efter, god pris, gode billeder og en god oplevelse ::)

Varen var udsolgt

Jeg købte en fototaske hos e-kamera. Tasken var i restordre, og deres kundeservice var en uge til halvanden om at besvare mine mails pga. påskeferien. De tilbød mig dog en bedre taske til samme pris. Jeg handler der gerne igen.

Fantastisk kundeservice og hurtig leveringstid

Jeg købte et Panasonic FT-2 hos e-kamera.dk. Jeg fik leveret kameraet 2 dage efter bestilling og jeg fik besvaret mine mails og telefonopkald hver gang. Jeg kan kun anbefale, at man handler hos e-kamera.dk, det vil jeg hver fald gøre næste gang!

Poul

Gode priser, god behandling og hurtig leverance!

Jeg bestilte en Tamron AF 28-75mm F/2.8 DI XR om lørdagen. Sidder med den i hånden og idag er det tirsdag :-)

Havde spørgsmål til min ordre og de blev besvaret lynhurtigt og venligt.

En meget lovende webshop! :-)

JMJ

Rigtig god side! De har et stort og bredt udvalg, med gode priser og en let overskuelig side.
Jeg har selv købt et Canon EOS 50D M/17-85mm IS, samt et ScanDisk 8 GB kort.
Der var nemt at købe og få bekræftelse på sin bestilling, hvortil leveringen faldt 2 dage efter. I det hele taget en hurtig service.
Det kan varmt anbefales. Jeg var selv helt tilfreds.

e-kamera I/S Details

Danmarks største udvalg i digitalkameraer og fotoudstyr på nettet. Ligegyldigt hvad du leder efter inden for digitalkameraer og fotoudstyr har vi det, og hvis du ikke kan finde det på vores hjemmeside, kan vi skaffe det hjem!

Visit E Kamera

We live here: Drosselvej 10