E Kontakt reviews

E Kontakt reviews

3.3

E-Kontakt er ikke de penge vær, så hold jer endelig langt væk. der sker ikke en skid.

E-kontakt er ikke en side at finde kontakt, der sker ikke en disse, der er alt for mange der hænger der, så det er de samme personer år efter år. jeg her selv været på i 3 år
og skriver man et indlæg som ikke passer dem, ja så sletter de den, selv om den ikke er stødende, men det passer dem bare ikke, så brug pengene på en anden dating side, det er min anbefaling, jeg er dyb skuffet over E-kontakt
Mvh. Kp

Bondefangeri!

Jeg købte hvad lignede et engangstilbud og regnede derfor ikke med, at det i virkeligheden var et abonnement. Jeg opgav forøvrigt hurtigt bruge siden, da den i virkeligheden mest består af inaktive profiler, som e-kontakt så ikke sletter! Nu er jeg ikke den store haj til IT, så istedet for at inaktivere min profil, så lod jeg den bare være, og tænkte, at den vel blev lukket når min forudbetalte periode ophørte - men nej! Pludselig fik jeg en regning mere på 249 kroner.. Denne gang var jeg lige naiv, og tænkte, at hvis jeg ikke betaler denne, så må de da lukke min profil - men nej igen! Endnu en regning bliver sendt, og nu er det samlede beløb oppe på 498 kr. oveni den pris jeg var sikker på var et engangsbeløb... Nu er der gået princip i det for mit vedkommende, og jeg nægter at betale noget som helst ! Så kan Alektum Finans true alt hvad de vil med fogedretten! Jeg er udmærket klar over, at jeg har været for tung i bremsen, og burde sikkert have ringet ind for længe siden, men på den anden side så har E-Kontakt (eller rettere Klarna som det styrende firma hedder) helt bevidst handlet imod god skik i forbindelse med internethandler, ved at lave annoncen således at den forleder en til at tro det er et engangsbeløb man betaler, og så er det i virkeligheden et abonnement - altså har de gjort sig skyldige i hvad der med et godt gammelt dansk ord kaldes bondefangeri! Jeg håber at andre ser denne anmeldelse, så de når at holde sig væk fra dette svindelfirma!

Ikke et ondt ord

Blot fordi anmeldelserne herinde er så entydigt negative, vil jeg give nogle rosende ord med.
Jeg havde nogle tekniske problemer i forbindelse med aktiveringen af min konto, så jeg måtte skrive til deres kundeservice - de rettede fejlen for mig og svarede venligt tilbage næsten lige med det samme.
Jeg har lige oprettet profilen, og kan derfor ikke afkræfte de noget bekymrende anklager, som de andre herinde præsenterer. Indtil videre virker det derimod lovende.

John Busk
Århus

dårligt

Pas meget på E-kontagt. jeg købte en måneds abonneg til 249krog komtil at betale 699kr.

Også fået ryker på andre 699+ryker gebyr+inkasoryker ialt 899 kr.
Efter mange klager SLAAP jeg for at betale di siste 899KR men det var en kampog tidsrøvende.
SÅ PAS PÅ.
Hilsen Niels.
P S. jeg har alle email på papir.

Uærlig forretsnings metoder

Der udøves sensur, ingen styr på betalinger og så har de snablen godt begravet i kundens konto. ÆV!
En side man bør sidestille med en virus og skal holde sig langt fra.

Det er en dårlig forretningsmoral

Det er en dårlig forretningsmoral, når det ikke fremgår af sitet hvad man kan og ikke kan som medlem. F.eks. kan man skrive til ikke betalende medlemmer, som så ikke kan svare uden at betale. Idet det ikke fremgår hvem der er betalende medlemmer, er alle registrerede således optaget som lokkefugle.
Der censureres desuden i hvad der kan offenliggøres, med tvivlsom begrundelse, f.eks.

Tak for dit indlæg! Desværre kunne vi ikke godkende det, da det ikke følger vores regler:

- Indlægget må ikke indeholde stødende tekst.
- Det er ikke tilladt at skrive e-mailadresser eller telefonnumre i indlægget.

Du har ikke brugt dit indlæg og kan skrive et nyt ved at klikke her.

Dit indlæg: "Hvor er det irriterende at man ikke kan se hvem der kan svare på breve"

Med venlige hilsner
e-kontakt.dk

Total penge maskine

De fleste profiler på E. findes ikke.
Jeg har flere gange kontaktet dem omkring det !
Du må ikke skrive i din profil at du ikke søger mere.
Hvorfor mon ?
Kan det være fordi at de så ikke kan tjene penge på inaktive profiler ?

E-Kontakt er den dårligste kontakt site på nettet, skulle jeg nævne en der er lige så dårlig, så er det parship.dk.

Bare min mening, der har været medlem på E. i et halvt år !

Dette site er en pengemaskine

-1: Det koster penge hvis man vil kontakte en person
Da jeg blev medlem (for flere år siden) kostede det intet. Men på et tidspunkt, hvor man mente at have fået nok medlemmer, skulle det pludselig koste dyrt. Jeg har gjort e-kontakt opmærksom på dette, men de undskylder det med at der er gjort meget ud af sikkerheden.
Jeg tror nu nok at de checker ændringer i profiler, fordi de så kan fange det, hvis man ønsker at opgive alternativ kontaktmulighed på sin profil.
-2: Hvis man så er hoppet på limpinden og har købt et abonnement, og betalt med kort, så skal man virkelig være oppe på mærkerne. For når det betalte abonnement udløber, ja så fornyer e-kontakt automatisk dette, og trækker det på dit kort.
Hvis man er så seriøs som man påstår, kunne det vel forventes at kunden lige fik en besked om at abonnementet er ved at udløbe, og om man vil forlænge. Men nej, pengemaskinen skal have noget at leve af.
-3: Sitets regler:
•Vi godkender ikke profiler med tekster, der opfordrer andre medlemmer til at udlevere kontaktoplysninger eller tekster, hvor det på anden vis fremgår, at man ikke selv kan kontakte andre medlemmer.
Nej, selvfølgelig må man da ikke skrive at man ikke selv kan kontakte andre medlemmer. Det ville jo betyde at nogle medlemmer ikke lægger penge, for at kontakte disse.
Jeg synes virkelig, at det kan anbefales at finde en anden kontaktformidler. Jeg anvender metrodate.com, hvor det er gratis at kontakte brugerne.

God side

God side, mange seriøse profiler

For få muligheder ti len for dyr pris

I forhold til hvad du har af muligheder på andre datingsites, her mener jeg fx. chatrum samt muligheden for at fravælge henvendelser fra en aldersgruppe, samt muligheden for at se om modtager har læst breve, mener jeg at e-kontakt er meget dyr.

Is E Kontakt your company?

E Kontakt Details

Dating med E-kontakt.dk. Opret en gratis profil med tekst og billeder og kontakt tusindvis danske singler online.

Visit E Kontakt