E-tasker.dk reviews

E-tasker.dk reviews

9.4

Super godt sted at handle!!!

Bestilte fredag den 29/11 om eftermiddagen, varene kunne afhentes allerede mandag den 2/12. Super effektivt og tasken var rigtig lækker(og på tilbud). Butikken kan varmt anbefales!

God service ved forvirring

Jeg købte en skoletaske fra småfolk (så fin!!), under en tidbudsperiode med 25% rabat. Der var en fejl i setuppet så de 25% ikke blev trukket. Det gav anledning til noget panik og forvirring, da der kun var én taske tilbage og kundeservice var lukket. Da de åbnede fik de hurtigt bragt orden i sagerne, og jeg modtog tasken på min adressen næstkommende hverdag. Og de tager ikke penge for porto! Næste gang jeg skal købe en taske, vil jeg starte med at kigge på e-tasker.dk
/Christina

godt og hurtigt

Bestilling er let, udvalget er stort, man kan finde gode produkter til en fornuftig pris. Levering var super hurtig. Ingen problemer overhovedet.
Der handler jeg igen!

Super nem handel

Handel gik nemt via hjemmesiden, varen blev leveret som aftalt og jeg kunne følge processen igennem de mails jeg fik og track and trace
Ikke sidste gang jeg handler her

Fantastisk flot pung

Har længe været på udkig efter en mandepung, der har plads til alt, kreditkort, bon, kørekort og naturligvis både sedler og mønter. Jeg fandt hvad jeg søgte på E-tasker.
en rigtig lækker pung, i skind, der helt opfylder alle ønsker og så var den endda ikke dyr.
Pungen kom 2 dage efter jeg havde bestilt og den var pakket i en fin sort æske og dufter dejligt af skind. Jeg har føjet E-tasker til mine favoritter.
Venlig hilsen
Birgith

Fantastisk

Rigtig god priser, god betjening og hurtig levering. Vil bestille igen

hurtig levering

det gik hurtig og var gode og snakke med

Hej Jack,

Tak for din anmeldelse - vi glæder os til at betjene dig igen en anden gang :-)

E-tasker.dk

Den bedste E-handel jeg har oplevet

D. 11.11. kl. 15:30 gik jeg ind på E-tasker.dk - fandt min vare og bestilte - oprettede kundeoplysninger og betaling. Modtog omgående bekræftelse på mit køb - og kl. 15:46 modtog jeg melding om, at min vare var afsendt.
D. 12.11. omkring kl. 12:00 modtog jeg min vare, fin og korrekt.... Det er simpelthen den hurtigste, mest ukomplicerede og perfekte E-handel jeg nogensinde har oplevet! En super oplevelse, hvor fem stjerner faktisk er for lidt:-)

Hej Mona,

Tak for din fine anmeldelse - det er dejligt at høre. :-)

E-tasker.dk

Super service og søde medarbejder

Jeg skrev tidligere på måneden omkring en gave som jeg gerne vil bestille tidligt grundet lavt lager, men om jeg stadig kunne få byttemærke til jul.. De søde medarbejder ville selvfølgelig gerne give mig bytteservice, men sagde at de fik flere på lager snart, så jeg kunne sagtens vente til den officielle "julekampagne" begyndte :)
Jeg har derfor lige hentet min gave nede i GLS pakkeshoppen, alt var fint og nu håber jeg bare at gaven falder i god jord :)
Kryds fingre !!

Hej Dorte,

Tak for din anmeldelse - det er vi glade for at høre. :-)

E-tasker.dke

Handlen var problemfri

Det eneste jeg kunne ønske mig bedre er produktbeskrivelsen på hjemmesiden. Selvom der står at en taske er lavet i poly-et-eller-andet, er det ikke særligt sigende. Prøv at lave en beskrivelse, der kompenserer for at man ikke har varen i hænderne - er den stiv/blød, glat/ru, etc.

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse og tak for din tilbagemelding.
Du har da helt ret mht. beskrivelsesformen, det var en god måde at se det på - det vil vi gøre mere ud af fremadrettet. :-)

Perfekt håndtering af ordre

Jeg var i tvivl om taskens udseende, da producenten er begyndt at behandle læderet anderledes end det oprindelige udseende - så e-tasker tjekkede først, om taskens udseende var præcis, som jeg ønskede det, og det var det.

Derefter bestilte jeg tasken og fik den dagen efter.

E-tasker var hurtige til at reagere både på min forespørgsel pr. mail og til at sende tasken. Det er sådan en e-handel butik skal agere.

Tilligemed fik jeg tasken til en god pris. Ikke nok med at tasken var sat ned, så var dens oprindelige pris billigere end andre steder.

Det bliver ikke sidste gang jeg handler hos e-tasker.

Hej Rethe,

Tak for din anmeldelse - Det er rigtig dejligt med lidt god feedback og vi ser frem til at handle med dig en anden gang.
:-)

E-tasker.dk

Ingen bemærkninger hurtig og præcis

Hej Jan,

Tak for din anmeldelse - det er vi glade for at høre. :-)

fin fin super tilfreds

Jeg er yderst tilfreds med jeres service og hurtige levering

Hej Christian,

Tak for din anmeldelse - det er dejligt at høre. :-)

E-tasker.dk

super levering, men fejl på Billede samt. info

Jeg bestilte en Eastpak taske torsdag, og har hentet den idag, jeg er super tilfræds med den, men.
Da jeg desværre nu har pillet det lille mærke af da jeg troede den levede op til billederne og information på hjemmesiden, finder jeg ud af det er et forkert billede af tasken samt, den er mindre end den er oplyst på side.

Hej Alexander,

Tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at høre om fejlen!
Vi vil rigtig gerne ha rette fejlen, så jeg vil lige høre om jeg kan lokke dig til at sende os dit ordre nr. på mail til kundeservice@e-tasker.dk ? Så kan vi nemlig se hvilken taske det er og få det rettet. :-)
Og der skal naturligvis nok være en lige belønning retur til dig ;-)

Perfekt levering

Endnu en gang levede aftaler og levering op til forventningerne - alt er OK og jeg kommer igen ...

Hej Jan,

Det er vi glade for - vi glæder os til at betjene dig igen. :-)

Hej Linda,

Tak for din anmeldelse :-)

Ovenud TILFREDS

Meget hurtigt respons på ordre :) Da jeg bor i nærheden, valgte jeg at afhente selv. 5 min. efter bestilling blev jeg ringet op af en ansat (Nicolaj), som skulle i mit område efter fyraften og leverede varen på min arbejdsplads... Det må da siges at være SERVICE.

Hej Suzan,

Tak for din anmeldelse - det er altid rart at blive "belønnet" når man gør en ekstra insats :-)

på vegne af Nicolaj :-)

Reply from E-tasker.dk

Tak for din anmeldelse :-)

E-tasker.dk Details

Alle typer tasker