E Tech reviews

E Tech reviews

8.6

Suverænt

Levering allerede dagen efter bestilling. Bedre kan det ikke gøres.

hej jeg købet to magsine til min erma slv 40

jeg op dag at de to magasin til slv 40 hvor det en er det rigtig magasin men hvor emb er åben for det andet er et billiger magasin til en sten gun det passe i men problemet er at har betalt meger for et billig magasin til 99kr jeg hvor betalt 135kr for det så jeg er blivet tag på røven af dem jeg har betalt 72 kr for meget også at de vil være danmarks billigst

ps de 72 kr må i gerne sætte på min kontor igen tak på for hånd ellers er det nok sidste gang jeg købe af jeg

Hej

Hvis du har modtaget en forkert vare så kontakt venligst vores kundeservice på email eller telefon 88164884, så vi kan finde en løsning på dit problem.

Mvh E-TECH

Imponerende hjemmeside

Skulle bruge gave til barnebarn. Har ikke meget forstand på grejet, men hjemmesiden er særdeles let overskuelig og uddybende, så intet problem med at købe det ønskede - som forøvrigt blev et kæmpehit. Kun ét klagepunkt - man burde skrive - "køb ekstra kugler"😜, der var til én salve, men heldigvis havde knægten en spandfuld selv...

Nemt og hurtigt

Kan klart anbefale e-tech det er en god service og hurtig levering

Dårlig service

I fratager jeres kunder muligheden for at få Garanti på produktet. Vi har købt en vare til min søn til en pris af kr. 149,- først gang han anvender produktet hiver det 5 kugler ind. Dette gør det også ved efterfølgende ladninger. Hvorefter at ladegrebet blokere.

Så skriver vi til jer, og får af vide at hvis der er tale om en betjeningsfejl, så koster det kr. 200,- at sende produktet ind til test/eftersyn. Hvis det så ender i påstand mod påstand, ja så det os der taber... Ergo så undlader man at sende produktet ind til under garanti. Det er da at tage muligheden væk fra kunde, og ingen gidder at slæbe nogen i retten for 149,- kr... Så det er en meget stærkt utilfredsstilende service i yder. Vi kommer aldrig til at handle hos jer meer.

Hej

Vi giver alle vores kunder fuld 2 års reklamtionsret på alle vores produkter og det koster ikke noget at indsende en reklamation, det har du misforstået. Hvis der er en produktions fejl på varen har du ingen udgifter ved reklamation og kan få en ny pistol eller pengene tilbage alt efter ønske. Vi har endda sendt en retur pakkeseddel til dig så du uden omkostninger kan sende varen retur til os, så jeg forstår ikke helt at du giver en stjerne.

Er super tilfreds. De bestilte varer ankom hurtig. A++

Hurtig, præcis ordre-ekspedition !

Dér handler jeg igen en anden gang .....

Super god og hurtig ekspedition

Kan varmt anbefale E tech, deres lager var udgået for noget af det jeg havde bestilt, men jeg modtog hurtigt en mail med forslag til et alternativ. Dagen efter blev det bestilte leveret.

Fragtpisen er lidt høj

Jeg synes at priserne og behandlingen er god men fragtprisen er bare lidt for høj, me. Jeg ved ikke om den er så høj på andre sider hvis man skal have leveret varen til døren

En positiv oplevelse

Det har været en fornøjelse at handle ved E Tech

super hurtig levering

Kan varmt anbefales. Vi modtog den bestilte vare, dagen efter at den var bestilt.

Hurtigere levering end forventet

Bestilte i 6 softguns hvoraf 2 af dem var der forventet ventetid på, men alle 6 softguns blev leveret over weekenden..
Desuden var mine varer pakket pænt ind, så alt i alt rigtig fin service.!
Kan anbefales

Fin levering, men begge gange vi har handlet, så er varen gået i stykker med det samme

Vores dreng har købt to gange hos firmaet, et gevær og en pistol. Desværre gik geværet i stykker næsten med det samme... det blev det byttet efter en del korrespondance, til trods for at firmaet ikke mente, at det var berettiget - det er vel fin service :-)
Så købet drengen en billig pistol og den er allerede gået i stykker....

Det viser sig, at mange firmaer har samme softguns i samme billige kvalitet... så om vi handlede hos E Tech eller andre steder er nok hip som hap.

Måske man bare skal holde sig fra de vare, som er i den billigste ende.
E Tech har som en flot service igen hjulpet med den defekte pistol.

Dennis, Solrød strand

Hej

Jeg skal beklage at i har fået en pistol som er gået i stykker.
Den pistol og det gevær du har købt er samme mærker og typer som sælges i de andre softgun butikker. Hvis du køber de allerbilligste softguns så skal de behandles pænt for at kunne holde.

Vi har tilbagebetalt pengene for gevær, pistol og magasin.

Mvh. E-TECH

Billige ting. Hurtig levering, alt i alt . Perfekt

Lynhurtig levering

Godt - købte torsdag, modtog fredag

Dårligt - manual giver alt for få oplysninger om betjening af softgun

Ingen problemer. Fik melding om 3-6 dages leveringstid, men varerne kom allerede efter 2 dage. :-)

Nemt og hurtig ekspedition

Det er første handel med firmaet, men det virker problemfrit !

Fin service

Ok" ..........

Det var fint at handle hos jer

Vi fik vores vare som forventet alt var rigtig fint !

Pålidelig og service mindende samt bestillingsvaren bragt hurtigt til kunden og lige til ens dør.

Super god internet handel portal som jeg vi anbefalle til alle da den er til at stole på og god servise og garanti på det man køber og ikke mindst i sammarbejde med post danmark mm .5 stjerner fra mig.

E-TECH Details

Køb softguns, hardball udstyr, luftgeværer og fiskegrej til billige priser i vores webshop. Gratis fragt på ordrer over 1000,-kr. Handel trygt i vores e-mærke godkendte webshop med gratis adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Visit E Tech

Write to: salg@e-tech.dk