E-Voks.dk reviews

E-Voks.dk reviews

9.4

perfekt

nem og overskuelig side og levering sker inden 2 dage og når du først har bestilt første gang går du bare ind på din side og genbestiller og skal du have ekstra produkter shopper du bare videre

Enkel hjemmeside - hurtig levering

E-voks er en hjemmeside som egner sig til alle mennesker da de har produkter til alle hårtyper. Hjemmesiden er flot og enkel at navigere sig igennem. Leveringen er også hurtig, typisk 1-2 dage. Bemærk at E-voks også pakker og sender om søndagen, hvilket normalt ikke findes hos andre virksomheder, og dermed bliver oplevelsen hos E-voks mere behagelig, fordi man ikke skal trække hele weekenden fra i leveringstid!

Fin virksomhed

God service og hurtig levering

Kundeorienteret onlineshop - nemt, billigt og hurtigt!

De fordelagtige priser på E-Voks.dk, var afgørende for, at jeg besøgte hjemmesiden. Jeg skulle blot eksperimentere med det meget omtalte produkt Silver Shampoo, og uden at kende effekten, ville jeg derfor ikke lægge for mange penge i det. Det var nemt at navigere rundt på hjemmesiden, der var billige produkter at finde og det virker til at komme hurtigt til døren! Jeg ser frem til at modtage mit køb, og vil uden tvivl kigge på hjemmesiden næste gang jeg mangler produkter til håret. #100044410

Nemt, hurtigt og billigt

Bestilte produkter og to dage efter havde jeg modtaget pakken. Intet at beklage sig over...

Hurtig ekspedition

Jeg har dog ikke modtager varerne endnu. Dog kan jeg konstatere, at der er en yderst proff. information omkring købet og forløbet.
Ikke for meget og ikke for lidt - og vigtigst af alt er præsentationen af informationen afstemt således, at man let kan fravælge det hvis man ønsker det som forbruger.
Man fornemmer, at I arbejder med forbruger tilfredshed.

Perfekt forløb

Det gik lige efter en snor. Hurtig levering og absolut intet at bemærke. Kan ikke gøres bedre.

Lang leveringstid :(

Jeg bestilte varen søndag og i dag onsdag modtog jeg en e-mail faktura som skulle betyde at varen nu er afsendt. Der står 1-2 dages leveringstid på hjemmesiden og varen var på lager da jeg bestilte så jeg er ikke tilfreds.
Jeg venter stadig på min vare og håber at den ankommer i morgen torsdag, hvilket er dobbelt så lang leveringstid som man reklamerer med på siden.
ordre nr. 100044229
Dotminded ApS

Reply from Dotminded ApS

Kære Vanja

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af du føler dig utilfreds over vores leveringstid - det er ellers netop hvad vi blandt andre er kendt for at gøre helt sublimt. Vi går på arbejde selv om søndagen for at afsende pakker. Det betyder at mange der bestiller søndag eftermiddag allerede har deres pakke fra os mandag!

I dit tilfælde har du bestilt sent søndag aften, kl. 22.08. Dette er at betragte som en bestilling mandag, da vi naturligvis ikke er på arbejde en sen aftentime.

Den 4/3 kl. 19.42, altså 2 dage efter du lagde ordren afsendte vi denne, da vi skulle have varen på lager igen.

Jeg synes din anmeldelse er en smule hård, du må have forståelse for at en bestilling meget sent om aftenen ikke tæller som en alm. dag. Men ok, det er din opfattelse.

Jeg ønsker dig en god dag og tak fordi du dog delte din oplevelse med os, vi skal prøve at gøre det bedre næste gang.

Thomas

Hurtig leverance

Super hjemmeside og hurtig levering!

Billigt og hurtigt

Alt gik som det skulle. E-voks var de umiddelbart billigste jeg kunne finde og varerne ankom hurtigt efter bestilling. Jeg har ikke haft behov for kontakt med deres kundeservice, så anmeldelsen reflekterer kun på den vel forløbne handelsproces.
Ordrenummer #100044180

Utilfreds!

Jeg har før benyttet E-voks uden problemer, men har jo heller ikke haft brug for deres Kundeservice... Før denne gang.
Modtog pakke hurtigt, men istedet for 100 stk engangsbadehætter, modtog jeg 1.
Syntes det var lidt komisk at give DKK 95 for 1 badehætte (svarende til dem man får gratis på hotelværelser) men en fejl i leveringen sker jo for selv de bedste virksomheder...
Så jeg skrev en mail og regnede med at jeg hurtigt ville få tilsendt den rigtige vare.
Efter 8 dage skriver jeg igen og får svar at jeg må "undskylde hvis varen er forkert" osv. (hvis??)
Nu troede jeg sagen blev ordnet - men nej!
De følgende mailudvekslinger frustrerer mig meget, idet det virker som om E-voks ikke kan forstå mit problem/kender deres varelager.. Jeg beder flere gange om en returlabel, i håb om at det hjælper, hvis de får lov at se hætten i virkeligheden, men de er ikke interesseret i at få den tilbage.
På et tidspunkt bliver jeg endda tilbud at få nedslag i prisen på min engangsbadehætte (nedslag på noget der koster under 1 krone??)
Til sidst, får jeg at vide, at varen er udgået fra lageret, at beløbet krediteres og at jeg bare kan beholde hætten!
Jeg efterlyser en kompensation for et dårligt og langtrukkent forløb, men det bliver afslået!
Så ja, E-voks er super når det fungerer, men laver de en fejl, kan man åbenbart risikere at skulle diskutere i flere uger for at få sine penge retur, beklagelser kan man kigge lang efter og kompensation bruger de ikke..

Upåklageligt!

Ordre nummer: 100043947

Jeg har i lang tid overvejet at købe et GHD glattejern og en dag hvor jeg sad og surfede lidt rundt på google faldt jeg over e-voks.dk. Jeg synes, at e-voks.dk er super gode til af informere om deres produkter, hvilket gjorde, at jeg valgte er benytte denne webshop.

Jeg bestilte fredag d. 31/1-14 mit glattejern ved e-voks.dk, allerede søndag fik jeg en status om at pakken var afsendt. Mandag middag lå mit nye lækre GHD glattejern klar til brug.
Jeg er så imponeret! Super service - Især med søndagsforsendelser. Jeg kan i hvertfald varmt anbefale e-voks.dk!

Det har været godt og hurtigt

Jeg synes det er et super sted at handle, det er nemt at finde rundt og man får kan få sine vare hurtigt.

SUBLIMT!

Jeg elsker, elsker, ELSKER e-voks.dk!! Lynhurtig levering af mit yndlings produkt til en suveræn god pris! Jeg har allerede spredt rygtet om en kanon service! PERFEKT!

Hurtig levering, og gode priser.

Dejlig hurtig levering, og de bedste priser på voks

Hurtigt og billigt

Samme kvalitet som alle andre da det er samme produkter. Hurtig levering samt det billigste på markedet. Super.

Det fungere bare!

Bestilte voks lørdag, og mandag morgen blev det leveret. Det fungere vare rigtig godt. Det var 2. gang jeg bestilte ved E-voks, og det var samme service første gang, og det bliver nok ikke sidste gang.

Nemmere end alt andet!!!

Bestilte mine varer torsdag og det blev leveret til døren fredag -fantastisk

Hurtig forsendelse & super kundeservice!

Lækre produkter til billigere priser end hos andre. De er meget hurtige til at sende, og produkterne bliver pakket forsvarligt, så de ikke ligger og 'rutsjer' rundt.
Kan varmt anbefales!
Ordrenr: #100043871