E-Voks.dk reviews

E-Voks.dk reviews

9.4

Perfekt service :)

Bestilte tirsdag aften og modtog varen torsdag på arbejdspladsen kl 13.30 lige inden jeg havde fri.. Og så var det super billigt :)

Gratis nyt produkt -efter garanti's udløb!

E-VOKS er helt igennem fantastiske.

Jeg skulle købe Porschen inden for glatjern – GHD og fandt det billigste på E-voks..
Desværre gik mit ghd jern stykker 1-2 dage (hvilket nu kan ske med et elektronisk apparat) efter min garanti’s udløb. Jeg skrev til E-voks og håbede på at de alligevel ville være behjælpelig med at få den reperaret. De skriv hurtigt tilbage at de havde kontaktet GHD distributøren der herefter ville kontakte mig for at afhjælpe mig. Det endte med at distributøren – Via E-voks hjælp – sendte mig et HELT NYT GLATJERN, efter konstatering af det andet ikke kunne laves.

Takket være E-voks venlighed, sparrede jeg lige omkring 1500DKK der.

Udover deres venlighed, synes jeg også det var sjovt at modtage en mail fra dem, hvori de skriv hvordan man kunne glatte sit hår, mens éns glattejern var til reparation. Det er da god service!

Jeg kan varmt anbefale at købe hos E-Voks. Ja de sælger meget andet end voks!

ENDELIG!

- Jeg fandt endelig et sted hvor jeg både kunne få god information om det produkt jeg ville købe, hurtig levering, med god information undervejs, og ikke mindst virkelig fordelagtige priser på produkter som virker!
TAK <3

Ordre nr. #100043757‏

God pris. God service!

E-voks er en rigtig god hjemmeside. De sender hurtigt og har nogle virkelig fordelagtige priser. Virkelig god service! Kan kun anbefale dem til andre da jeg vil blive ved med at bruge dem fremover.
Ordre nr: 100043726‏

God pris og fantastisk hurtig levering

Ordrenummer #100043656
Bestilte en søndag formiddag og blev glædeligt overrasket over at se, senere samme dag, at min ordre var pakket og sendt

God pris og hurtig levering

Rigtig gode priser på biosilk hårprodukter.
Jeg bestilte torsdag og havde det allerede lørdag.
Det kan anbefales!

Lynhurtig levering

Selvom jeg bestilte et par dage før jul, nåede den frem.

100043604

God service og hurtig levering.

Hurtigt overblik, hurtig levering

#100043493

En god beskrivelse af hårtørreren, som kæresten skal have i gave. Nemt at bestille og levering dagen efter. Sådan skal det være.

Hurtigt og nemt

Ordrenummer #100043475

Fandt hurtigt det jeg ville bestille. Nemt at overskue. Hurtig levering. Vil med glæde handle hos e-voks.dk igen :)

hot or not HOT HOT.....

jeg bestilte i mandags og wupti torsdag eftermiddag ringede det på døren og det var posten, jeg havde bestilt en hårtørre og den var pakket ind som om postvæsnet kastede rundt med pakkerne ......tak for hurtig betjening

Billig, nem og behagelig købsoplevelse.

Det er superbilligt og nemt at handle hos e-voks. Der er rigtig mange produkter at vælge i mellem og generelt fås produkterne billigere her end andre steder.
(Ordrenr. 100043273)

Nem bestilling

meget nem og smertefri bestilling - thumbs up herfra!

Hurtig ekspedition!

Rigtig hurtig levering. Og god info over mail. 100% tilfreds.
Ordrenummer 100043094

FANTASTISK SERVICE

Nemt at bestille, lynhurtig levering og varen lever helt og aldeles op til mine forventninger ;o)

Super site

Overskueligt og hurtig.