Earplugstore reviews

Earplugstore reviews

7.1

Gode ørepropper, gode priser.

Jeg handler jævnligt ørepropper hos Earplugstore, og kvalitet samt pris er i orden. Jeg kan især anbefale: Howard Leight MaxLite UF Foam Ear Plugs (NRR 30). De er super bløde, lette at sætte i ørerne, og så mærker man slet ikke man har dem i. Når de begynder at blive lidt kedelige, kan man bare smøre dem med lidt fugtighedscreme. Evt. kan de vaskes inden. Køb endelig dem, frem for de gule fra Matas, der får ens ører til at hæve.
Jeg har også bestilt et par SilentEar, som er lavet, til at kunne holde i flere år. Men det var en skuffelse, de kunne overhovedet ikke sidde i øret, faldt ud med det samme - og havde endda bestilt en medium, på trods af jeg skal bruge large. Men hvis man holder sig til MaxLite, er der ingen problemer.

Is Earplugstore your company?

Visit Earplugstore