Easy Pix reviews

Easy Pix reviews

8.9

God service og hurtig ekspedition

Fik leveret et streetboard hvor det ene hjul blev flænset efter kun 14 dage - mødte en venlig og kvik betjening der straks sendte mig 2 nye hjul :-) og

Super, super, superservice

I starten af februar købte jeg et waveboard med lysende hjul til min datters 7 års fødselsdag.
For det første var udvalget af waveboards hos Easy Pix meget større end hos andre sælgere og priserne var tilmed i den billigere ende.
Jeg modtog min forsendelse 2 dage efter bestilling som lovet, hvilket var perfekt.
Efter kun få gange i brug tabte min datter uheldigvis sit waveboard på en trappe hvorved et stykke af træde-fladen brækkede midt over. Stykket kunne heldigvis udskiftes, så mandag kontaktede jeg Easy Pix for at høre om jeg kunne købe et nyt stykke, så waveboardet atter var "intakt". De lovede at ringe tilbage om det kunne lade sig gøre. Det gjorde de dog ikke, men fredag i min postkasse lå en kuvert med et nyt trædestykke lige til at skrue på. Sendt på deres regning uden beregning. Det kalder jeg førsteklasses service. Stor ros for hurtig hjælp og servicemindet indstilling. Simpelt hen super, super service. Tak fra en meget tilfreds kunde.

Sådan

Bestilte reservedele til min barbermaskine sent Onsdag, de var fremme Torsdag med post Danmark.
Jeg spekulerer meget over hvordan det kan lade sig gøre.....

Perfekt!

Hurtigt, nemt og billigt. Hurtig levering og intet at beklage.

Kontaktede EP24.dk via mail med spørgsmål om andre produkter end det de havde på deres hjemmeside. Under en time senere blev jeg ringet op og sammen fandt vi det rette produkt.

Derefter var firmaet utrolig behjælpelig med sørge for at jeg kunne afhente det i Flensborg på et tidspunkt der bedst passede mig.

Levering og kundeservice Spitzenklasse!

Bestilte en sen søndag aften en navigation hos Easy Pix til brug som gave midt i den følgende uge. Kortbetaling med VISA kort ikke muligt pga. beløbsmaxgrænse. Gennem god hjælp fra EP's kundesupport kombineret med en hurtig registrering af bankoverførslen hos EP, blev varen afsendt fra EP tidlig tirsdag formiddag. Jeg modtager den onsdag formiddag, lige tidsnok til at den kan tjene sit formål som gave.
Jeg er meget taknemmelig for den gode kundeservice og super hurtige levering. Spitzenklasse!

Hurtig og gratis fragt - produkt som forventet

På trods af en levering fra Tyskland er fragten gratis og hurtig.
Virkelig god hjemmeside. Intet negativt at bemærke herfra!

Virkelig et dårligt køb!

Vi købte en trampolin for et år siden. Flere af delene er enten knækkede, gået op i syninger, revnet eller på anden måde gået i stykker. Dette allerede efter 1 "sæson"
Da jeg rettede henvendelse til firmaet mhp på reklamation var beskeden at vi havde behandlet trampolinen dårligt og ikke efter foreskrifterne? På trods af at vi informerede anderledes. Firmaet var meget rigide i deres opfattelse og jeg kunne aldrig anbefale NOGEN at købe noget her igennem!!
Det er helt uacceptabel håndtering af reklamationen:-(
www.easy-pix.eu

Reply from www.easy-pix.eu

Hej Mie,

Tak for din anmeldelse.
Vi beklager, at produktet ikke kunne leve op til dine forventninger. Du har talt med vores kundeservice, hvor vi har oplyst at vi gerne vil afhjælpe "manglen", selvom vi er mening, at trampolinen ikke er bleven brugt korrekt (Se længere ned i teksten). Hvis vi har forstået det rigtigt, er du ikke interesseret i det. Du vil give trampolinen tilbage igen, som desværre ikke er muligt efter mere end et år efter købet. Købsdato 06.05.2012. Såfremt det ikke forholder sig således, så hører vi meget gerne fra dig på kontakt@easy-pix.eu.

Hvorfor er vi mening, at trampolinen er er bleven brugt korrekt?

Du har sent nogle billeder til os, hvor der kan ses tydeligt, at trampolinen ikke bliver brugt korrekt. Det første er, at der mangler en trampolin stige. Det betyder, at børnene ikke kommer ordentligt op og ned ad trampolinen. Børnene skal kravle op ad kanten. Det kan forårsage skader på kantbeskyttelsen. Derudover mangler der alle beskyttelseshatter på trampolinstolperne, så sikkerhedsnettet er gået i stykker. At der er revet nogle gummibånd, til fastgørelse af kantbeskyttelsen, i stykker, skylles i det fleste hvis børnene falder eller hopper på kanten. Som sagt vil vi gerne afhjælpe manglen, men vi beder om forståelse, at vi ikke kan tage trampolinen tilbage et år efter købet. Vi er altid bestræbet på at yde den bedste kundeservice.

Med venlig hilsen Stefan, Support

Intet at sætte en finger på!

Let og overskuelig hjemmeside, hurtig og enkel bestilling, og den hurtigste levering jeg længe har oplevet!

Fik en forkert vare tilsendt men de sendte straks en ny uden at vente på den anden kom retur og uden beregning se det er service

fantastisk kundeservice

Jeg har aldrig oplevet nogen form kundeservice som denne.

Jeg bestilte mit proukt i går og jeg fik det i dag.
Jeg skrev en mail til dem og jeg fik svar med det samme.

Det er simpelthen det jeg vil kalde god kundeservice.
Jeg vil helt bestemt anbefale jer til andre ( hvilket allerede er gjort )

Super godt :)

Billige vare og hurtig levering

Bestile en radio og printerpatroner. Det var det absolut billigste sted jeg kunne finde radioen, også var portoen gratis.
Fik bestilt og betalt og ventede med længsel.
Var selvfølig ikke hjemme da GLS kom med den men så lå der en fin seddel hvor jeg bare kunne ringe og få pakken leveret på arbejde.
Dagen efter havde jeg en ny radio monteret og blæk på printeren.

Kanon servide, super pris.

Kort og godt.

Super service både via live chat og telefon.
Dag til dag levering.
Super pris.

Helt igennem tilfreds herfra. Ikke sidste gang jeg handler hos Easy Pix :)

Fantastisk god service

En virkelig god virksomhed at handle med. Præcis levering og hurtig levering.
Nem at kummunikere med både pr. mail eller telefon.
Meget fin betjening når man stiller spørgsmål om hvilket produkt man skal vælge til sin PC.
Hurtigt svar pr mail.
Dette er en virksomhed som jeg varmt kan anbefale.
Venlig hilsen.
Hemming Kondrup.

Bestilte trampolin, god service og venlighed. Alt perfekt.

Havde et par spørgsmål og ringede. Flink betjening og tilbageringning i.fbm. med et svar. Tak!

GOD SERVICE

Jeg fik bestilt forkerte blækpatroner til min printer, firmaet bad mig sende dem retur, så ville de sende de rigtige, og uden beregning. det kalder jeg da service

Fantastisk og overraskende god service

Super perfekt betjening - let at snakke med via mail såvel som telefon, det mest positive køb på nettet jeg nogen sinde har foretaget....

Jeg købte en navigation til Ford Galaxy fra Zenec 3811 D, har selv monteret det og kvalitet, pris og service før under efter har levet 100% op til mine forventninger og lidt til :-)

Jeg kan varmt anbefale at handle med easy-pix

Carsten Salomon

Hurtigt levering og et udemærket produkt

Stigen til trampolin var i restordre, men jeg er 2 gange blevet ringet op for at få aftalt fremsendelse af denne. 2 clams knækkede i.f.b.m. med opsætning af trampolin, nye er lovet fremsendt. Fin service :o)

Lidt lang leveringstid

1-2 dage ifgl. hjemmesiden, men det tog næsten 14 dg.
www.easy-pix.eu

Reply from www.easy-pix.eu

Hej Olev,

Tak for din anmeldelse. Vi beklager at vi ikke har kunne leve op til den forventede leveringstid. Vi har dog kontaktet dig med det samme, at denne vare er forsinket. Du er altid bleven opdateret omkring ordrestatus. Ifølge vores telefonsamtale i den sidste uge er vi gået ud fra at det var OK for dig.

Hvis du har yderligere du ønsker at informere os om, håber vi at du vil kontakte os. Du kan træffe os ved at sende en mail med dit ordrenummer til kontakt@easy-pix.eu.

Mvh Stefan, support

www.easy-pix.eu Details

Salg af hukommelseskort, DVD-RW, cd-r og dvd-/+r medier, usb nøgle, Garmin GPS navigation, digitalkamera, videokamera. Alt inden for High Tech til gunstig priser. - Onlinesalg til BILLIG dagspriser. Køb nu og Spar idag op til 60%. Alt inden for High Tech til gunstig priser.

Visit Easy Pix