easy-stone.dk reviews

easy-stone.dk reviews

8.9

Super Service

58 m2 IBF 40x40 fliser leveret med kran ind over hæk lige foran terassen. Det kan ikke gøres bedre. Super Service!

Henrik - Albertslund

Kære Line og Anders

Tusinde tusinde tak for en købsoplevelse af bedste "skuffe".

I har begge (adm. og IBF) været søde, fleksible og dygtige at samarbejde med - alt er gået så nemt fra første led med bestillingen og til levering af en virkelig superflot 2. sorteringsvare. Jeg kan kun anbefale jer som firma. Ud fra mit perspektiv er i et seriøst, reel og kompetent firma som gør jer virkelig umage med at gøre jeres bedste.

I kan rolig være stolte af jer selv og jeres flotte arbejde :)

Mange købsglade hilsner

Bitten Madsen

Hvis du handler her bliver du kaldt DUM af firmaet

jeg bestilte 10 m2 fliser og en bigbag grus, da vi bor i rækkehus, skrev jeg under bemærkninger ved ordren, at det ikke var muligt, at køre helt hen til vores matrikel, men at der det sidste stykke er en 2½ meter bred flisegang.
Easy-stone reagerede ikke på min bemærkning, men kom en eftermiddag ugen efter bestilling, og satte ordren ved udstykningens p-plads. et pænt stykke væk fra vores matrikkel. det skal siges, at ordren blev leveret på paller.
I firmaets leveringsbetingelser skriver de, at det leverede er kundens ansvar efter levering, jeg gjorde straks chaufføren opnmærksom på, at jeg ikke ville modtage varerne på denne måde, og at de nu stadig stod hvor han havde sat det, på firmaets ansvar.
herefter fik jeg at vide af chaufføren, at jeg var DUM. han valgte derfor, at tage varerne med igen, hvilket han gjorde.
ved min klage til firmaet, bekræftede de, at de dog måtte være en træls oplevelse, men at de havde valgt, at tilbagebetale det fakturerede beløb.
efter at jeg nu har sundet mig over denne oplevelse, må jeg give chaufføren ret, jeg var DUM, at jeg bestilte fliser hos EASY-STONE.dk
easy-stone.dk

Reply from easy-stone.dk

"Hej Hans-Henrik.

Vi beklager som sagt, at du har haft den oplevelse hos os.

Vi leverer som udgangspunkt altid vores varer med kranbiler. Chaufføren i denne sag har på bedste vis prøvet at efterkomme dit ønske om at stille pallen med fliser på rette sted, men da det er et rækkehus og han ikke kunne komme til med kranen, var han nødsaget til at stille dem ca. 5 meter fra det ønskede sted.

Vi har taget fliserne med retur og krediteret det fulde beløb til dig.

Med venlig hilsen easy-stone.dk TEAM"

Altsammen er helt i top, og ganske "EASY" Helt i tråd med navnet EASY-Stone.

Har kun "Roser" at fortælle, perfekt velfungerende hjemmeside, hurtig ordrebekræftelse,
høflig telefonbetjening ved opfølgning på leveringstidspunkt, og fliserne blev aflæsset som aftalt, og pris og produkter bliver svær at matse. Nu håber jeg bare, at det går lige så EASY-STONE med at anlægge terrasserne. Det her var en dejlig begyndelse, så hold jer ikke tilbage kære venner

God betjening, fine produkter og levering til tiden.

super

Hurtig levering, billigt.
God service fra vognmanden.

Hurtigt og effektivt

Jeg har nu handlet to gange ved Easy-stone.dk, og endnu en gang gik ordren smertefrit. Nem bestilling af de ønskede varer og lynhurtig levering. Belægningsstenene blev sat i haven som ønsket.
Perfekt. :-)

Super hurtig levering, enestående service

Stod og skulle bruge belægningssten akut - 2 timer efter personalet havde ekspederet min ordre stod en venlig mand ved min kantsten med Fliser. Stenene var oveni købet de billigste jeg kunne finde på nettet! Fem stjerner fra mig!

God og effektiv bestilling og leverance

Fungerer rigtig fint.
Prisen er konkurancedygtig og produkter af høj kvalitet fra anerkendt leverandør.'

Returnering af emballage (paller) bør kunne gøres bedre ved mulighed for returnering til den leverende betonvare-fabrik.

Når behovet opstår igen, vil jeg helt sikkeret benytte mig af Easy-stone

Kanon hjemmeside med gode priser!

Jeg købte 42 kvm2 sten til indkørsel, der skulle leveres på en bestemt dag. Alt forløb 100% i orden, også selv da jeg kontaktede for at ændre leveringsplacering efterfølgende på mail.
Chaufføren var utrolig flink og hjælpsom, køb her kan varmt anbefales. Jeg handler her når vi skal lægge flere fliser næste år.

super

Billig og hurtig levering,trods specielle leverings ønsker.Kan varmt anbefales

Rene linjer hele vejen igennem

hvis Easy-stone siger det, så passer det. Sød og hjælpsom hele vejen igennem mit projekt, levering til tiden, venlig chauffør, jeg kunne blive ved. Kan varmt anbefale at købe belægning hos Easy-stone ;)

perfekt og hurtig levering

lynhurtig levering og på det rigtige sted denne gang

God service, god prisetikke. Ikke sidste gang jeg handler her

Super service og gode priser

Kan varmt anbefale easy-stone. Havde fundet de sten jeg skulle bruge til en rigtig god pris, men skulle også bruge nogle plantesten i sort, som ikke lige var på hjemmesiden. Sendte en forespørgsel på mail og svaret kom fantastisk hurtigt. Da plantestenene ikke var på hjemmesiden kunne jeg bestille dem via mail, mens resten af bestillingen blev lavet på hjemmesiden. Varerne blev leveret samlet og inden for den aftalte leveringstid. Blev endda spurgt om det hastede med levering for så ville de prøve at levere det hurtigere. Det havde jeg nu ikke brug for, men synes det er god service at spørge om det. Alt i alt en SUPER oplevelse.

Hurtig og korrekt handel, fliser i top!

Fik en super hurtig behandling, Line hos Easyjet Stone har behandlet vores ordre til ug x og slange : o). Fliserne opfylder det vi forventede, og der var super nemt selv at afhente dem i Hedehusene. Vi vil helt sikkert bruge dem igen.

Super service og dk's billigste priser.

Kan ikke sætte en finger på noget, fra bestilling til modtagelse var der ingen problemer.

Hard work.....but easy stone!

God pris og god levering

Bedste pris OG top service - og telefonen bevares

Jeg skulle bruge 107m2 fliser med 1.5 dags varsel, og ingen havde en lavere pris, så selvfølgelig ringede jeg først for at se om de kunne leveres.
"Det kan vi sagtens nå", var svaret. Og alle varer leveret perfekt til tiden.

I øvrigt: Udmærket hjemmeside

easy-stone.dk Details

easy-stone.dk er din sikre leverandør af belægningsprodukter og havemøbler. Vi fører et spændende program af moderne og eksklusive belægningsprodukter i høj kvalitet. Ligeledes sælger vi kvalitetsprodukter til haven/indkørslen såsom fuge- og afretningssand og granitskærver i smukke farver. Alle vores belægningsprodukter er trekantsmærkede og dansk produceret. Belægningsprodukterne overvåges af Betonvarekontrollen. Herudover kontrolleres produkterne løbende på eget laboratorium. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til easy-stone.dk teamet. For hele tiden at forbedre vores service og produktsortiment modtager vi meget gerne ris og ros. Du er også mere end velkommen til at komme med forslag, ideer eller bare din mening til hvordan vi kan gøre tingene bedre. Skriv gerne på info@easy-stone.dk easy-stone.dk er etableret i 2010 og ejet af SundsAlfa Betonvarefabrik A/S

Visit easy-stone.dk

Write to: info@easy-stone.dk