Easy2order.nl reviews

Excellent
9.0

prima in orde

goede prijs-kwaliteitsverhouding, goede bezorging

Snelle levertijd en goede producten

Zeer goede web winkel met veel variatie

klopt de prijs wel?.

wij hebben het idee dat de prijs van ons bestelde en geleverde product niet klopt.
Wij raden u aan de prijs te controleren en eventueel aan te passen.

Goede en snelle levering

Kan niet anders zeggen dan dat de levering en service super waren. En niet te vergeten, het product was zeer goed verpakt!!! Bedankt!

GEWELDIG

Een geweldige service. Geleverde spacescooter functioneerde niet, kwam door lekke gasveer, zeer snel vervangende veer opgestuurd met handige instructie. Na 5 maanden lasnaad onderaan frame gescheurd, na mail en invullen RMA formulier kosteloos opgestuurd en 3 dagen later gerepareerde spacescooter retour. SUPERSNELLE en GEWELDIGE manier van behandelen.

Voor mensen die twijfelen : Niet twijfelen, gewoon bestellen, je zal er geen spijt van krijgen !

Martin

snel, goed en betrwouwbaar

precies wat ze beloven

snel en goed

Snel en handig ,product heel snel verstuurd en goed behandeld

Slordig en niet klant vriendelijk.

Nadat ik mijn bestelling geplaatst heb, twijfel ik of ik wel het juiste artikel besteld heb, door onduidelijke en niet consistente informatie op de website. Ik neem meteen contact op met de klanten service of ik mijn bestelling nog kan wijzigen. Dit is niet mogelijk. Ik moet de bestelling maar terugsturen als ik het ontvangen heb. Bestelling is netjes en snel geleverd, en het artikel blijkt toch goed te zijn. Ik heb vervolgens easy2order nog een mailtje gestuurt dat de informatie op hun website niet klopt en hen geadviseerd dit aan te passen, maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan.
Uiteindelijk geen problemen gehad, maar de service kan een stuk beter.

snel en betrouwbaar

vetrouw en betrouwbaar snelle levering

Overzichtelijke site en zeer snelle levering

Hier weet men wat service is. Goede ervaring met de snelle levering van bestelde producten. Ook nadat er een defect was, werd dit direct kosteloos opgelost.

prima en snel

Ik vond het bestellen erg makkelijk gaan en het pakketje is verbazend snel en netjes aangekomen.

gemakkelijk en snel

het was gemakkelijk om by easy2order iets te kopen, en de aflevering in Spanje ging ook supersnel.
Het enige minpuntje was dat de prijs van de verzendkosten niet duidelijk waren tot je ging afrekenen - de rekentabel waar je de bestemming kon invullen om de verzendkosten te berekenen, werkte niet...

Stel bezorgd

Goedkope website, en bezorgen gaat heel snel. De verzendkosten zijn nog goedkoper dan parkeergeld in aan autogarage. Artikel bevalt goed

Easy2order maakt zijn naam waar!

Makkelijker en sneller kan het ook niet, zeg! Onze zoon is weer dolgelukkig met zijn nieuwe achterwiel (spacescooter), want daar kan hij weer lang mee vooruit. Enne..als dat wiel weer versleten is, weten we nu waar we moeten zijn.
Ene dag besteld, volgende dag al binnen en nog zonder verzendkosten ook!
Toppie dus!

goed en snel!

Supersnelle levering en duidelijhke en goede communicatie. Top gewoon!

Van harte aanbevolen

Ik ben zeer tevreden over de vindbarheid van de artikelen op de site van Easy2order. Toen het bestelde de volgende dag al in huis was, stond ik echt verbaasd, want mijn bestelling kwam pas laat binnen. De prijs was aantrekkelijk en de bezorgkosten bleven binnen de perken. Ik kan Easy2Order dan ook van harte aanbevelen en heb dat al gedaan.

Zeer snelle levering

Afstandsbediening besteld voor huisalarm.Zeer snel geleverd binnen 24 uur.En after Pay betaling werkt perfect.Digitale acceptgiro had ik nog nooit van gehoord,maar na een aantal dagen wachten kreeg ik hem via de mail binnen om te betalen.
Al met al een zeer goeie en betrouwbare website.

Duidelijk en handig

Na lang rommelen toch besloten om via het internet een hangmat te gaan bestellen (fysieke winkels zijn ook niet meer alles :S ) en daardoor bij Easy2Order uitgekomen. Na het lezen van de shopervaringen van andere bij deze winkel ben ik overstag gegaan en heb ik een bestelling geplaatst. Een beetje huiverig toch maar voor de optie 'afterpay' gekozen. Nou... makkelijker kon niet. De dag erna had ik mijn hangmat in huis (lekker vlak voor het weekend) en ik kreeg maandag de rekening in de mailbox. Deze heb ik zojuist betaald en dat terwijl ik al een week aan het genieten ben van mijn bestelling. So far.... so good!

snelle levering

op de website was het invullen van de adresgegevens even een issue. We werden steeds teruggegooid in een ander veld. De aanhouder wint dus uiteindelijk toch kunnen bestellen. De rest liep uiteindelijk op rolletjes tot en met de levering.

beloften waargemaakt

alle beloften-1 worden in ieder geval waargemaakt.
die -1 staat voor gratis retourneren, want een retour was niet nodig.

omdat de rest wel klopt heb ik er echter alle vertrouwen in dat, indien nodig, die belofte ook waargemaakt zal wordten.

Easy2order.nl een aanrader

Easy2order.nl Support

Over dit bedrijf

Online Warenhuis voor de leukste producten, o.a.: Gadgets, Waveboards, Space Scooters, Steps en Elektronica. Maar ook voor boeken en Cd's moet je bij Easy2order zijn. Alles voor de beste prijs. A-merken en een breed assortiment. Een van de goedkoopste van Nederland met uitstekende service op het hoogste niveau!

Visit Easy2order.nl

Contact informatie