Easyautoparts reviews

Easyautoparts reviews

7.5

Pris, levering og service i særklasse.

Vi køber alle vore brugte dele hos easyautoparts. Altid i en god kvalitet og til den rigtige pris. Godt for os og godt for vore kunder :-)

Service og knowhow i særklasse !!

Har handlet hos dem mange gange med et perfekt resultat hver gang. De er altid super hjælpsomme og jeg kan klart anbefale dem.

Hos Easyautoparts kan man ikke forudse, hvad man modtager

Har haft bøvl og besvær i forbindelse med handlen hos Easyautoparts. De valgte nemlig egenrådigt og bevist, at sende en anden reservedel, end den jeg havde lagt i indkøbskurven og godkendt.

At den modtagede del ikke virkede, er sikkert ikke gjort med overlæg - men gav en masse ekstra besvær.

Så når man handler hos Easyautoparts, skal man være opmærksom på, at man kan få tilsendt et andet produkt, end det man bestiller - det har jeg ikke oplevet hos andre webbutikker.

Hurtig levering.

Stod og manglede en luftmasse måler til en Volvo, gik ind på hjemmesiden og fandt let den rigtige del, til en rimelig pris.
Nem og hurtig måde at handle brugt på.

Handler der gerne igen.

Jeg købte et par originale højttalere til bagdørene på en Hyundai I20. Jeg var lidt skeptisk med hensyn til at købe brugte højttalere, pga. tidligere dårlige erfaringer. Men da jeg modtog højttalerne, så de fine ud og lydmæssigt er der heller ikke noget galt.
Jeg vil gerne rose Easyautoparts for at tage flere og gode billeder, så man kan se hvad man køber fra forskellige vinkler.
Hvad angår prisen på højttalerne(gav 350kr stk.) har jeg ikke noget at sammenligne med, da Hyundai i Næstved og Maribo, ikke var i stand til at sælge mig et sæt originale højttalerne, selvom bilen er forberedt til det med huller og kabler. Mystisk, og dårlig kundeservice fra Hyundai´s side.

Dårlig forretningsetik...

Ikke noget at råbe hurra for. Sidste gang jeg handler hos Easyautoparts.dk

Købte en reservedel, og måtte konstatere flere mangler ved denne ved modtagelse. Blev nødt til at efter-købe de manglende dele, for så siden hen konstatere at et lignende brugt produkt nu blev solgt fuldstændig intakt, som man burde kunne forvente sig - og nu til en reduceret pris. Men dette skyldtes at "medarbejderne havde adskilt forkert - ja faktisk, undladt at adskille de nye brugte reservedele" som således altså bliver et billigere samlet køb.

Hmmmmm....? Besynderligt...!

Jan

Hurtig levering.

Reservedelen virker, prisen var ok, hurtig svar. Jeg har ikke så meget andet at tilføje.
Ud over at jeg gerne køber stumper her igen.

Mvh Flemming.

Dagen efter bestilling af en bagrudevisker modtog jeg den.Varen super !

Det er IKKE noget Skrot at handle med Easyautoparts

Opdateret med info. om at nedenstående gælder for 6 gennemførte køb.
...........................................................
WEB-siden og finde det man søger = * * * * * (5 stjerner), savner dog detailfotos af alle de stumper men kan købe i stedet for kun et foto af bilen, når man fx køber en specifik motordel. Men dette er blot en lille skønhedsfejl på siden.
Betaling = * * * * * (5 stjerner),
Levering = * * * * * (5 stjerner),
Produkterne = * * * * * (5 stjerner),
Support = * * * * * (5 stjerner), svar via mail går meget hurtigt.
Reklamation (RMA) = * * * * * (5 stjerner), ombyttes uden bøvl.

Godt sted

Manglede en del til min bil, fik gennem mailkorrespondance masser af hjælp. Havde varen dagen efter bestilling, til det halve af hvad min lokale ophugger skulle ha. Tak for det.

Is Easyautoparts your company?

Visit Easyautoparts