Easybus reviewed by

1 Reviews

Smidigt och bra!

Jag brukar sällan lämna omdömen men efter att ha läst alla negativa recensioner om easy bus så vill jag dela med mig av min erfarenhet.

Jag behövde transport från Gatwick till Earls Court och kollade runt på olika alternativ. Jag fastnade för easy bus då dom hade väldigt bra pris och åkte till West Brompton som ligger några minuters promenad från Earls Court, Men efter att ha läst omdömena om företaget och servicen både här och på många andra ställen så var jag helt plötslig inte lika säker och jag struntade i att förboka biljetter på nätet. Istället var planen att jag går direkt till busshållsplatsen och hoppas på att jag kan köpa biljetter på plats och komma med bussen, skulle inte det funka kan jag alltid ta national express-bussen eller tåget.

Sagt och gjort kommer jag till Gatwick runt 23.00 och går ner till bussarna. Jag var den enda som stod och väntade på bussen och efter ca 5-10 dyker en orange minibuss upp med 3 passagerare i. Jag frågar chauffören (som f.ö. var väldigt trevlig!) om jag får åka med och visst får jag det. Betalade 10 pund och ca 1 h senare var jag framme vid West Brompton, smidigt och bra!

Så mitt tips till er andra som behöver åka in till West Brompton/Earls Court men inte riktigt vågar köpa biljett är att göra som mig; gå ner till bussen, kolla om ni kan åka med och i värsta fall ta en annan buss/tåg/taxi.
    Comment (?)