Easyjet reviews

Easyjet reviews

4.4

Snød mig med antal baggage i lufthavnen - vil stadig ikke erkende deres fejl

Easyjet er billigt ja, men så ophører det positive også der. Skulle fejre nytår i Berlin og da vi skal tjekke ind med vores 2 kufferter, påstod de at vi kun havde betalt for 1. Hvad gør man så når man står med en fuldt pakket kuffert, man bliver nødt til at betale for den anden. Da vi så logger ind på deres hjemmeside da vi kommer frem til Berlin og har net, så står der under vores booking "2 kufferter". Der bliver jeg lidt sur. Har siden nytår i år, mailet utallige mails frem og tilbage med easyjet, og de nægter at erkende deres fejl. De mener at det er min skyld at jeg ikke kan huske at jeg kun bestilte 1 kuffert, men sniger sig udenom at forklare mig hvorfor der står 2 kufferter inde på deres side.

Flyv ud og se verden, men tænk over hvem du flyver med!

Racistisk Easyjet personale i Roms lufthavn

Da vi den 4. September 2013, skulle flyve hjem fra en dejlig ferie i Rom på 14 dage, så oplevede vi virkelig en arrogance som kun kan.afspejle EasyJets italienske personale.

EasyJets personale i Fiumicimo, nægtede os simpelthen at tjekke baggage ind mere end 2 timer før tidligste bording.
Selvom der tydeligt på vores billet står, tidligst 4 timer før bording.

EasyJets romerske personale var direkte modbydelige og til tider ret så racistiske i deres fremtoning, da både medarbejderen i check-in og medarbejderen ved klagelugen, sagde at det var typisk danskere.

Helt ærligt - hvad pokker bilder de sig ind.
Jeg håber ikke at EasyJets ledelse deler denne racistiske holding til deres passagerer.

Disse problemer med check-in oplevede vi slet ikke da vores ferie startede med EasyJet i CPH lufthavn.
Her kunne check-in ske 5 timer før afgang.
Personalet var venlige og meget serviceminded, selvom check-in medarbejderen talte et uforstående dansk.

Samlet bedømmelse for Easyjet Italien i Roms lufthavn, 1 stjerne.

Besværlig eller umuligt at kontakte

Alt som skrives ved billet bestilling SKAL tjekkes min 2 gane ELLERS KOSTER DET, håndtaske må kun måle 50x40x20cm incl håndtag hjul osv. ellers koster der igen.
Hvis du retter i oplysninger så tjek alle oplysninger igen.
Jeg vil vælge et lidt dyre flyselskab næstegang jeg skal flyve.
Det er ikke muligt at ringe til dem, det tlf nr de oplyser op deres www virker ikke.
Jeg har emailt til dem på deres svar service, men de svare ikke efter fler dages venten.

Alt forløb perfekt

Ingen problemer med at komme til Berlin til en super pris. Flyver gerne med Easyjet igen.

Dårlig service når noget kikser

Easyjet-konceptet bygger på, at alt skal gå efter planen. Hvis der sker noget uforudset, er Easyjet ligeglade og lader kunderne i stikken. Det er i hvert fald mit indtryk efter de seneste par rejser.
Flyet fra Paris blev en halv time forsinket. Men personalet krævede alligevel fuld betaling for al mad og drikke ombord. Hvad værre er: Vi havde ved en fejl betalt for fire tasker i stedet for to, hvilket gik op for os ved check-in. Men da vi efterfølgende kontaktede Easyjet for at få den overskydende betaling annulleret, var der ingen hjælp. "Flyvningen var foretaget," lød argumentet.
Eller sagt på en anden måde: Ha, nu har I givet os pengene - så nu kan I rende og hoppe!

Uacceptabelt

De skriver at man kan indenfor 24 timer få sine penge refunderet. Men man kan IKKE komme i kontakt med dem på nogen måder. Skriver du én email, så får du ét automatisk svar som siger at de behandler sagen indenfor 2 dage. Ja det er squ meget fint når man kun har 24 timer. ALLE numre som står på deres side, uanset hvilket land det er til de virker ikke. De dutter optaget uanset hvilken tid på døgnet du ringer. Det til UK ringer normalt, men bliver så derefter lagt på. Man kan INGEN hjælp få derinde. De STJÆLER vores penge og overholder ikke deres handelsaftale. Man burde gå videre med det, da jeg syntes det er uacceptabelt. Jeg har ellers fløjet meget med dem, men det er SLUT nu.

DE er til grin.. Så har de skrevet Leasy's telefonnummer på som kontakt!!!
Men det skulle da ikke undre mig, hvis det var samme firma, de er også nogen som stjæler med arme og ben fra mennesker.

Top i både pris og service

Rejser meget med Easyjet til London. Billig og god service.
Tankevækkende at det koster det samme som at rejse fra Sjælland til Jylland med tog eller bil.

Bestiller snart endnu en rejse med Easyjet.

TROUBLEJET -Means 1001 troubles:)

Et værre fuske-lusker selskab. Turen fra KBH til Newcastle gik meget godt. Men da vi så skulle hjem..:D This is about gate 1 - 3 Troublejet.
Gate 1: Var på vej tilbage fra Newcastle lufthavn med min søster og far. Da vi stod i lufthavnen og skulle checke ind, matchede min søsters navn ikke med navnet som stod i passet, hvor hun så fik et ydeligere klækkeligt gebyr på ændring af navnet i billetten, så det matchede med passet.
Gate 2: Herefter nåede vi så til gaten, hvor alt var et stort Fawlty Towers. Flightmanageren (som mindede om den kvindelige udgave af Basil Fawlty bare med blå briller) stod og råbte 'sit down, sit down!!!' til en forkert gruppe passagerer, som rejste sig og troede at de nu skulle boardes med flyet og folk råbte og var bange.
Og så sidst men ikke mindst GATE 3: På vej ud til flyet(erne), var vi nær ved at komme på et fly til Palma de Mallorca, men fandt (heldigvis og pga. egen intensive forespørgsel) vej til det rigtige mod KBH.
Final conclusion: Det eneste de lukrerer på er at folk er ignorante og dumme nok, til at finansiere det selskab samtidig med at de har et stort uigennemskueligt og bureaukratisk regelsæt, så de kan snige en masse nye gebyrer/afgifter ind på billetten. En ting er sikkert med det selskab: If you are looking for trouble, you are coming to the right place:-) Det eneste de skulle have fem stjerner for, er den negative oplevelse, man får ved at rejse med dem. Så hellere booke, hos alle andre (Undtaget Ryanair, som rygtes er værre en dem) da selskabet er ligeså sørgeligt som deres titelsang i dokuen Airline.

Trygt og godt.

Vi rejste med Easyjet til London i november. Jeg oplevede turen tryg og god. Ingen problemer.

Ekstremt dårlig oplevelse

Kort sagt: Dårlig oplevelse og dårlig service!

Bagvedliggende forklaring: Min veninde og jeg bestilte for nylig flybilletter hos Easyjet (hver for sig), og det var virkelig en dårlig oplevelse. De angivne priser var meget misvisende, idet ikke alle gebyrer osv. var inkluderet i prisen. Flybilletterne endte altså med at være flere hundrede kroner dyrere end den først angivne pris. Derudover blev jeg snydt for en rabat, som min veninde fik, fordi vi undervejs i bookingprocessen tjekkede bagage ind to forskellige steder (det var ikke gjort tydeligt, at der var en forskel). Jeg betalte altså dobbelt pris på bagagen, selvom vi bestilte med få minutters mellemrum og bestilte præcis samme type flybillet. Da jeg skrev til kundeservice for at få samme rabat, oplevede jeg virkelig dårlig service, og det er ikke lykkedes mig at få pengene retur, så jeg fik den lovede pris på hjemmesiden.

KAN IKKE ANBEFALES.

Fint for bestilling, men stressende oplevelse

Easyjet er bedre end f.eks. Ryanair i forhold til bestilling, fordi de ikke skjuler gebyrerne, så på den front er det fint.

Man får, hvad man betaler for det - og det MENER de, så sørg for at din håndtaske/kuffert mv. overholder deres restriktioner ellers kommer der gebyrer oveni. Selve indtjekning og boarding var en meget stressende oplevelse, hvor de var meget strikse i forhold til førstnævnte, og ved selve boardingen løb folk ud til flyet - fordi man ikke får tildelt sæder... såeh jeg vil nok mest anbefale dette til studerende (og andre hvor pengene er knap), der flyver alene. I fremtiden vil jeg nok forsøge at undgå dem - de er bedre end Ryanair men værre end Norwegian.

Kundeservice skal man ikke regne med.

Glad og tilfreds...

Har fløjet med EasyJet, Berlin <> Kbh, hver anden uge i snart 6 mdr. og er yderst tilfreds med "produkt" og pris. 5 stjerner herfra.

Ødelagt kuffert, Easyjet tager ikke ansvar

Hjem fra Ægypten efter dejlig ferie, men min nye kuffert var smidt på båndet så den væltede af og et af hjulene var revet helt ud af bunden. Henvendte mig i lufthavnen og fik at vide at Easyjet ikke tager ansvar for skade af håndtag,hjul,lommer,bånd,låse o.s.v
Nemt at afskrive sig alt ansvar for at behandle bagage... Ny kuffert til over 900, kr ødelagt tja.....skulle nok have valgt et andet flyselskab.

Reference nummer kan man ike bruge?

Easyjet er rigtig dårligt forhold når man med passager til en rejse som jeg er ikke kan slå fly informationer op.

Har booking reference og mit navn som normal er nok til checkmytrip app.

Men easyjet bruger et andet måde at havde denne del på. Så hentede easyjet app. Men heller ikke her er der held. Så nu har jeg en rejse hvor kun 1 person som har booket har alle informationer om afgang.

Og bliver nød til at gemme på gammel dags måde.

Synes de bør komme ind i den digitale tidsalder og få dette opgraderet.
Nu håber jeg min tur til Milano kun går bedre.

God oplevelse!

Hvis man ser bort fra det ret sure personale i gaten i København så var det en fornøjelse at flyve med Easyjet!

Turen til Berlin gik hurtigere end planlagt og var helt som den skulle være med smilende personale.

Turen hjem blev vi forsinket 2 timer pga. snestorm i Berlin, hele vejen igennem blev vi super godt informeret og det gjorde hvad de kunne for at give os så god service som muligt.

Mig der ellers normalt er flyskræk var ikke et sekund bange på den her tur! Jeg flyver helt sikkert med Easyjet igen! Du får hvad du betaler for, gaten ligger langt ude i KBH lufthavn og flyet kan være lidt proppet, men det er jo hvad man må regne med når man får en billet SÅ billigt!

Godt

Vi fløj til London tur retur og der var god service hele vejen og det er samtidigt godt at man må sætte sig lige hvor man har lyst til

Udemærket selskab

Et udemærket flyselskab. Fungere fint. Personalet ombord er venlige og imødekommende. Dejligt at der ikke længere er free seating ombord som der var tidligere. Utrolig billige flybilletter har jeg fået hver gang jeg har rejst med dem. Det billigere for mig at rejse til udlandet med easyjet end at køre med DSB fra sjælland til fyn eller jylland....Hmmmm....

Det virker

Jeg var fornylig med Easyjet, og jeg må sige, det virker.

Indcheckning, flyture til og fra destination, personalet var meget serviceminded og som det enste selskab jeg har oplevet må man sætte sig på hvilken plads, man har lyst til at sidde på.

Vi sparede cirka 50% i forhold til hvis vi skulle have fløjet med et af de etablerede selskaber.

Man skal selvfølgelig være opmærksom på, at Easyjet er et lavpris selskab, og de lave priser opnår de blandt andet ved færre medarbejdere, så det er en god ide at komme tidligt til indcheckning.

Og ps husk selv at print dit boarding card ud hjemmefra.

ADVARSEL Hold jer langt, langt, langt væk

arrogance i ny fortolkning!

Vi var 7 som skulle med flyet fra Milano 7.25 søndag morgen. Vi kom en time før afgang - og dermed i go tid.
Hold nu fast for nu blir det spændende - 2 af os gik igennem, pre tjekind.

Af de 5 tilbage var 4 på samme reservationsnummer. 1 af os (med eget reservationsnummer) går til seperat tjek in.
Og nu blir det rigtig, rigtig spændende!

Bag os er nemlig to passagerer, som samtidigt tjekker ind i en helt 3. skranke.
Og i samme øjeblik er vores 4 personers køen ved at udskrive boardingkort nr. 2 (af fire).

Nu sker så det magiske, at den easyjetperson, som lie er mødt på vagt, lukker for indtjekning. Og jeg oplever for første gang i mit liv (jeg har vel været Jorden rundt 27 gange i flykilometer), at et flyservicemenneske river boardingkortet over og smider det i papirkurven - 'sorry sir'.......

Sammenfattende: afvist fordi vi stod i en indtjekningskø, en kø generereaf, at easyjet ikke havde bemandet nok indtjekningsskranker.

Huskede jeg at nævne, at de to passagerer, som stod i køen efter os kom med flyet?

Risikabelt at bruge Easyjet

Købte rejse til Berlin med hotel. Flyvningen gik udmærket og personalet var venligt.

Men da vi kom frem, viste det sig, at der var ekstragebyr på over 1000 kr på overnatningerne. Dette fremgik intetsteds af hjemmesiden/fakturaen/voucheren.

Jeg har henvendt mig til Easyjet flere gange siden - det er ikke lykkedes at få svar fra dem. Jeg tør slet ikke forestille mig, hvor galt det kan gå, når det er umuligt at få kontakt med ens rejsearrangør!!

Intet kan få mig til at bruge det firma igen, og jeg advarer mod det ved enhver lejlighed. Trist, at man ikke kan give negative stjerner!

Visit Easyjet

Write to: info@easyjet.dk