EasyPark A/S reviews

EasyPark A/S reviews

7.4

God oplevelse, let og penge besparende..

Det er meget lettere at få betalt for sin parkering, du gør det i bilen, og samtidigt sparer det dig penge fordi du kun betaler for den tid du parkerer.

NEMT OG GIK PERFEKT

Jeg var ude med arbejdet på noget surprise og havde derfor taget bilen med, fordi jeg ikke vidste hvor vi "endte" henne. Da vi endte i København og jeg havde behov for at parkere, så var standeren langt væk og jeg havde hørt i rarioen man kunne bruge en app til at parkere med nu.
Downloadede applikationen, indtasede oplysninger og kunmne regulerer på min parkering hele aften - for endte med at være der længere end hvad jeg troede.

EASY PARK - GJORDE MIN AFTEN LETTERE.

effektivt

downloadede app. derefter tog det fem minutter at blive bruger. medlems mærkat til bil kom 3 dage efter med posten. nemt.

Nem idé

Det er smadder nemt, og man slipper for at spilde tiden foran den f...'ing automat

Smart, fungere, nemt..

Smart og godt..

Rimeligt enkelt

Når man står på gaden og vil tilmelde sig EasyParks app, er der lidt irriterende ventetid, men når først programmet er lagt på mobilen, bliver man guidet godt igennem og får sat sin parkeringstid.
Jeg kunne godt tænke mig der lige var et par hjælpepunkter der popper op med vejledning, så snart uret er sat, feks. pkt. om forlængelse af parkering, som ville have været rart at kende til, før ens møde trækker i langdrag og man begynder at panikke.
Det er fint med en automatisk sms når P.uret er ved at udløbe.

Ikke for godt

Har fået bøder selvom jeg har brugt jeres system uacceptabelt

Snyd

Læs det med småt. 15% oveni ved brug af app :-(

Nemt, bekvemt & lige til at gå til :-)

Kan absolut anbefales.

Kunne ikke bruge min købte billet

Jeg havde ingen mulighed for at printe den billet ud, som jeg havde købt. så jeg betalt for noget jeg ikke kunne bruge. Det bør være meget tydeligt at de elektroniske billetter er på papir

Jeg har hørt, at denne ordning er praktisk

Jeg har ikke prøvet endnu

Sikke en dejlig frihed

Har kun brugt EasyPark en gang, men havde allerede brug for at forlænge min parkering. Sms besked kom som aftalt, og da jeg kom til min bil stoppede jeg parkeringen. Tror jeg sparede ca 15 kr. i forhold til min almindelige parkering

det virker ikke

jeg har intet hørt fra jer efter tilmelding

dårlig intro til førstegangsbruger

Jeg downloadede EasyPark app'en og tilmeldte mig EasyParks sms-service.
Betalte for en times parkering via app'en, men da jeg kom tilbage til bilen - inden timens udløb - havde jeg alligevel fået en bøde!
Måske er det mig der er for dårlig til at forstå, men det var efter min mening ikke tydeligt nok forklaret, at jeg IKKE kunne bruge app'en, før jeg havde fået et brev fra EasyPark med klistermærker. Så det var fandeme sure penge at betale!
Så nu gider jeg slet ikke bruge servicen, men bruger i stedet den helt almindelige parkeringsbillet.

Let og forståeligt

Det var meget let at komme igang og applikationen er meget brugervenlig.

Dejlig nemt :)

Super nemt at bruge, jeg er glad for at jeg har hentet appen, super godt. :)

super god service

Altid god service og engagerede medarbejdere. Kun tilfredshed herfra :-)

Nemt og billigere ....

Virkelig godt koncept, og meget nemt.
Nogle gange kan app'en drille. Hjulet kan være lidt svært at dreje.

Dyrt koncept

Jeg havde svært ved at gennemskue at det var så dyrt, inden jeg bestilte. Jeg har dog aldrig modtaget klistermærket eller nogen velkomst, hvilket egentlig passede mig fint efter jeg fandt ud af prisen for denne service. Idéen virker god, men så længe det ikke virker overalt, eller som minimum de steder man er oftest, er det ikke relevant for mig.

God app, men meget langsom til min windows phone

Meget let forståelig og let betjent app, men til windows phone var den MEGET langsom om at starte op.

EasyPark Details

Om EasyPark

EasyPark er til dig, der ønsker en nem og sikker måde at betale din parkering på. Vores mobilparkering er en effektiv mobiltjeneste, der henvender sig til både privatpersoner og til virksomheder. Det kræver kun en mobiltelefon at bruge EasyPark. Du starter, stopper eller forlænger din parkering med et enkelt tryk i EasyParks app eller et telefonopkald. På den måde undgår du nemt p-bøder og betaler kun parkeringsafgift for din reelle parkeringstid.

Visit EasyPark A/S

Kundeservice