Easyshopping reviews

Easyshopping reviews

It is not possible to review Easyshopping. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Svindel og Humbug

De er totalt ligeglade. Per er psykisk ustabil. truede min kone med en hund og tæv

God kundeservice og god oplevelse med easyshopping

Har købt et Philips 42PFL8404/H hos Easyshopping. Alt forløb lige efter bogen. Jeg personlig fik en meget positiv oplevelse af Steen fra Easyshopping. Folks problemer med Easyshopping er nok den måde man henvender sig på. Jeg har kun positiv oplevelse, og jeg er ikke bleg for at anbefalde andre til at handle der.. Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg handler hos easyshopping.

Helt efter bogen

Hej

Har handlet med easyshopping 3 gange i alt. Første gang (2007)købte jeg et 32" Samsung LCD. Anden gang Samsung HDD. Tredje gang (10.2009) købte jeg et 40" LED Samsung. Ingen problemer med parallelimporterede tv, hvis du lige checker at de har du rigtige Specs til DK.

Har ingen problemer haft overhovedet. God og hurtig betjening. Fjbt. gik i stykker efter 3 mdr. og efter 4 dage havde jeg en sprit ny igen.

Jan H.

Easyshopping vil ikke la' handlen gå tilbage - virksomhed lukket???

Købte i 2007 et Jamo anlæg som til at starte med virkede fint. Efter ca. 1 år begyndte billedet at pixelere samt at lyden ikke var synkroniseret.
Første rep. 02.12.08: Efter 5 uger på værksted kommer anlægget tilbage, og virker som det skal.
4 mdr. senere er der så samme fejl. Bliver igen sendt til værksted og kommer tilbage 6 uger efter.
2,5 mdr. senere er der igen samme fejl på anlægget, bliver igen sendt til værksted og kommer denne gang tilbage efter en uge - anlægget virker så i ca en uge og har samme fejl igen.
Alle tre gange anlægget har været til rep. bliver der skiftet mainboard og to af gangene derudover også loader.
Jeg giver luft for min frustration overfor Steen - påpeger at jeg vil kontakte e-handelsfonden samt alle sider som reklamerer for dem og bede dem om at fjerne easyshopping fra deres side. Dette bliver Steen 'indigneret' over og beder mig for eftertiden kun at kontakte Jamo eller værksted.
Jeg kontakter e-handelsfonden for at få oplyst hvad jeg skal gøre for at få handlen annulleret og sender derefter en mail til Steen.
I sit svar skriver Steen at virksomheden jeg købte anlægget hos - Easyshopping Aps CVR: 25 88 54 81 er ophørt og at jeg ikke har nogen jeg kan gøre krav overfor??? Dette bekræftes da jeg tjekker CVR- nummer i CVR-registeret.

Nu hedder virksomheden Netco Aps men med easyshopping som binavn - gad vide hvornår denne så lukker???

Mit råd: Undgå virksomheder som har med Steen Sødergreen at gøre

PS: Sagen er nu givet videre til e-handelsfonden

Problemfri handel

Købte tilbage i 2007 et kamera og tilbehør, handlen forløb lige efter bogen.

Forhandleren ville ikke ombytte varen

Jeg købte en Philips Soundbar HTS8140 hos virksomheden. Varen blev ikke leveret indenfor de 2-3 dages leveringstid som lovet på hjemmesiden. Grundet en fejlinformation fra Philips ønskede jeg at ombytte min vare til en dyrere model hos forhandleren, blot én dag efter de 14 dages returret. Forhandleren nægtede at ombytte varen på trods af en skrivelse fra producenten om at de vedkendte deres fejl overfor mig som kunde. Forhandleren overskred betydeligt deres leveringsfrist uden brok fra mig, men kunne ikke selv vise samme "storsind" overfor kunden. Det skal siges at varen ville kune blive solgt i brugt tilstand til samme pris som jeg gav, da Philips efter mit køb øgede markedsprisen på produktet betydeligt.

Ringe kundeservice

Købte et fjernsyn, da det gik i stykker nægte de at sørge for transport mde mindre det var i original kasse (forbrugerstyrelsen sige at det kan de ikke forlænge). Afleveret selv fjernsynet i Rødkro. Fjernsynet kunne ikke laves og jeg fik et nyt, men jeg fik dog ikke nogen faktura. Nu er det også gået i stykker, men nu er easyshopping gået konkurs og overtaget af et andet firma (dog med samme direktør) så nu kan de ikke hjælpe mig, med mindre at jeg kommer til Rødekro og aflevere fjernsynet. (jeg bor på Sjælland). Jeg kan ikke engang få den faktura som jeg mangler.

Ingen problemer - INDTIL

Vi købte et 37" Phillips tv til en helt utrolig pris, og har ikke haft nogen problemer med dem endnu.

*****
Nu er fladskærmen så gået i stykker, men her ville EasyShopping ikke gøre noget ved sagen, derfor har jeg nu ændret karakteren, så den blev en noget anden.

Købte dvd optager i feb 2006 har set den 2 gange siden.

Købte i februer 2006 en dvd optager hos easyshopping. Fra starten viste optageren fejl ved afspildning og den bliver sendt til reparation. Efter 3.reperation er stort set alt indmad skiftet, men probelmet er der stadig. Easyshopping ønsker at undersøge apparatet på eget værksted, hvor de hævder at der ingen fejl er.
Da optageren ikke kan laves, stiller det af Easyshopping benyttede værksted, aparatet til ombytning hos Samsung Danmark, som dog ikke vil bytte det, da det er importeret fra Tyskland.
Samtidig vil Easyshopping ikke bytte det, da de jo hævder at der ikke er noget galt, og jeg hiver dem i forbrugerklagenævnet.
Efter over et års tovtrækkeri, og uendeligt mange udsættelser og forlængede svarfrister fra easyshoppings side, får jeg endelig medhold af forbrugerstyrelsen og håber sagen er ovre.
Easyshopping efterlever dog ikke kravet fra forbrugerstyrelsen vedrørende en tilbagebetailng af pengene, og jeg må gå af rettens vej. Easysopping er simpelthen ligeglade.
Dagen inden retten bliver sat, lukker firmaet bag easyshopping ned (tvangsopløses) og starter op i nyt navn og jeg står nu, her over 3 år efter mit køb, uden dvd afspiller og er godt 4000 kr fattigere.

Dette er en meget forkortet udgave af forløbet.

Særtilfælde åbenbart

Jeg købte i 2007 et 42tommers samsung widescreen tv hos easyshopping og hører så åbenbart til en af de få der ikke har haft nogen problemer med hverken deres service eller produktet....

Easyshopping

7 måneder uden fjernsyn! De nægtede at tale med os, når vi ringede. De besvarede ikke vores mails. Til slut blev vi nødt til at skaffe os en advokat i håbet om overhovedet at få vores fjernsyn at se igen.

Se flere klager på www.not-easyshopping.dk

Han bør stoppes!!!

Har kun dårligt at fortælle. Købte dyrt fladskærms tv, ca. 20.000 kr., som kort efter skulle til rep (en chip skulle udskiftes). Vi fik tv tilbage efter flere uger (alt for lang tid). Da vi fik tv retur, var det fyldt med ridser, men vi fik selv skylden, selv om alle beviser pegede på easyshopping, de havde bl.a. selv havde skrevet under på, at vi havde afleveret et perfekt tv ved aflevering til reparation. Han var utrolig ubehøvlet og fræk, oplevede endda, at de smed røret på. Efter råd fra forbrugerrådet sendte vi til sidst et anbefalet brev til easyshopping med vores klage og videre forløb, da vi overvejde stærkt at lade forbrugerrådet køre sagen for os, men da vi læste, at easyshopping, trods evt. medhold i vores anklager, bare kunne ignorer dette medhold - ja, hvad ville det så hjælpe? Det kan da ikke passe, at vi forbrugere er eller skal være så dårligt stillede???

Forkert fjernsyn

Jeg købte i starten af 2007 et Samsung LCD-TV, som i EasyShoppings produktbeskrivelse havde modelnummer LE40F71BX/XEE. Imidlertid modtog jeg et fjernsyn med modelnummer LE40F71BX/XEC. XEE er den nordiske model med support fra Samsung Electronics Nordic, dansk manual samt en bedre pixelgaranti. EasyShopping gjorde aldrig opmærksom på at det var en parallelimporteret model de solgte, tværtimod. Jeg havde altså fået et fjernsyn med en ringere værdi.

Jeg opdagede problemet i forbindelse med at jeg skulle have udbedret en fejl, ganske kort tid efter handlen. Fejlen skulle rettes via en firmwareopdatering, men fordi det var et forkert fjernsyn jeg havde modtaget, var det nødvendigt at sende fjernsynet fysisk til reparation.

EasyShopping kommenterede aldrig på problemstillingen omkring den forkerte model, selv om jeg tilbød at de blot kunne tilbagebetale prisforskellen mellem købsprisen og det prisfald der var på fjernsynet inden fortrydelsesfristen udløb, i alt 1.200 kr. Umiddelbart efter min henvendelse blev hjemmesiden rettet, så der stod modelnummer XEC.

God service x2

Jeg har bestilt 2 gange hos dem,

Første gang Bestilte jeg
Samsung 52 LCD-TV LE-52M87BD DVB-T Full HD sort/sølv [LE-52M87BD]

Samsung HT-TX500 Home Cinema System sort [HT-TX500]

Det kom dagen efter det var bestilt

Anden gang bestilte jeg
Samsung HT-A100WT Home Cinema System HDMI BT USB Hvid [HT-A100WT ]

Samsung HT-TZ212R Surroundanlæg HDMI USB* [HT-TZ212R]

Samsung 40 LCD-TV LE-40A455 C1D DVB-T HD-Ready Hvid [LE-40A455C1D]

Samsung 52 LCD-TV LE-52A557 P2F DVB-T Full HD sort* [LE-52A557P2F]

anden gang skulle jeg dog give et bevis på det var mig da det var til en anden adresse (Mailede et billede af mit sygesikringsbevis) og denne gang ankom tingene så vidt jeg husker 3-4 dage efter de var bestilt.. og jeg har ingen problemer haft, med nogle af mine ting.. så indtil videre kan jeg kun sige at jeg har været yders tilfreds med deres service og jeg kender andre som også har handlet hos dem med fuld tilfredshed :) Mvh Rasmus

Stikker af fra deres RMA sager og undgår tilbagebetalinger ved at gå "konkurs"

Easyshopping er desværre en af de butikker der mener det er helt i orden at skifte navn ved at gå konkurs, når det hele er ved at brænde på, hvilket det sker ofte, pga. de har med at løbe fra deres RMA sager.

De tager r….n på folk

Købet en samsung LCD i 2006 den var 3 gang til reparation. så vil jeg have min penge tilbage da Skærmen var stadig i stykker, men det vil EasyL. ikke
så jeg klagede hos Forbrugerklagenævnet. lidt over et år fik jeg medhold hos Forbrugerklagenævnet. men EasyL. vil stadig ikke betal min penge. Så sendte Forbrugerklagenævnet min sag til en domstol mod EasyL.
Sidste uge har jeg fået brev fra Forbrugerklagenævnet at EasyL. er gået konkurs.
det meget sjov at det kan gøre lige hvad det passer dem

de har stadig den samme tlf.nr. som for 2 år siden 7362 0505

og den samme e-mail betjening@easyshopping.dk

samme adresse Trondhjemsvej 7 - 6230 Rødekro

det eneste som skiftet er fra RTV service ApS til Netco ApS
så de kan fortsæt med tage røven på folk
de eneste jeg har tilbage et fladskærm til 15000 Kr. som ikke brugs
lad være med at handle i EasyShopping

fin behandling

Jeg bestilte et Samsung tV hos dem for snart 2 år siden, alt gik helt efter bogen og jeg modtog mit tv 2 dage senere, har ikke oplevet nogen problemer med dem, har tilmed anbefalet dem til andre.

Virksomhedens kommentar

Easyshopping vælger at tage til genmæle på et af mine tidligere indlæg:

Ret til at fortryde et køb: Jeg fortrød købet på det tidspunkt pengene blev hævet og varen ikke blev sendt.... Men jeg kunne ikke få mine penge tilbage, som ellers var telefonisk aftalt med Steen/Easyshopping. (ventede som sagt en uges tid).

Annullere en ordre før den er afsendt: Ikke just det man har lyst til når pengene ikke længere står på ens konto. Og der ER ikke tale om betaling med Visa Electron.

Hvad angår faktura så se her:

"Fra: Andre [mailto:andre@easyshopping.dk] På vegne af Betjening Easyshopping
Sendt: 21. august 2006 12:30
Til: Jakob Petersen
Emne: RMA SV: Angåerne ordre nr. 344916 fra Easyshopping

Hej Jakob,

Som aftalt på telefon, sender jeg hermed nyt kvittering.

Bemærk selvom der stå ”ordre bekræftelse” så er dette at betragte som en købskvittering.

Men der er skrevet at dette gælder som en købskvittering på sedlen.

Jeg håber dette tilfredsstiller dine krav.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at vende tilbage til mig.

André Petersen

e-mail: andre@easyshopping.dk

Easy Shopping ApS
Trondhjemsvej 7
6230 Rødekro

Tel: +45 73 62 05 05
Fax: +45 73 62 04 04
www.easyshopping.dk"

Til orientering blev købet foretaget i maj måned. Her gav jeg op. Mailkorrespondancen er så lang så lang, og ligger stadig under arkivet "trælse sager" - sammen med de øvrige mails fra og til Easy
Easy Shopping ApS

Reply from Easy Shopping ApS

Til ovenstående artiken offentliggjort på www.trustpilot.dk skal jeg oplyse til genmæle;

Alle kunder der handler via fjernkøb hos Easyshopping.dk er berettiget til at fortryde et køb indtil 14 dage efter modtagelsen af varen, såfremt den kan returneres i samme omfang og stand som ved levering.

Alle kunder hos Easyshopping.dk kan til enhver tid fortryde deres bestilling og annullere en ordre før den er afsendt.

Easyshopping.dk hæver først betaling ved afsendelsen af varen. Betaler man med Visa Electron vil man dog opleve at beløbet af kundens bank bliver reserveret til betalingen allerede ved ordreafgivelsen.

Easyshopping.dk fremsender faktura med alle leveringer. Skulle en faktura bortkomme i forbindelse med leveringen, vil vi ved henvendelse herom straks og uden omkostninger fremsende en ny.

Ingen problemer

Jeg har købt et 40" samsung fjernsyn, og et 32" sony og et philips minianlæg.. i løbet af det seneste år. og jeg har aldrig haft nogle problemer med dem.. Fin service i deres butik, og man kan endda forhandle gode priser på plads..

Easy Shopping ApS Details

Visit Easyshopping