Easyvvs reviews

Easyvvs reviews

6.9

Svarer ikke på mails

Efter at have fået mail med at varen er afsendt. går der en uge uden lyd.
Skriver to gange før jeg får svar om at den da skulle være kommet frem.
Får så at vide at danske fragtmænd har været forbi for flere dage siden forgæves.
Der er intet brev i postkassen. Dog ser jeg pludselig samme dag at de har været forbi og smidt brev i postkassen med dags dato.
Er ikke under bestillingen blevet underettet om at det var danske fragtmænd der leverede og at jeg skulle være hjemme. Så ville jeg have skevet at de skulle lægge pakken. Har modtagerflex.

Skriver dette til easyvvs, hører intet!

Første og måske sidste gang jeg handler der.

Troværdig service

Bestilte en blandeventil TA-MIX fra hjemmesiden. Der stod at den var med 1/2" udvendig gevind, hvilket desværre ikke var korrekt - det var 28mm. Det betød at mine andre fittings ikke passede. Skrev en mail ang. problemet og hvad jeg så skulle bruge istedet. Blev derefter kontaktet telefonisk (et par timer efter mailen), de kunne godt se fejlen og ville straks sende de krævede fittings uden beregning. Det kalder jeg god og ansvarlig service. Varerne ankom dagen efter bestillingen. Er meget tilfreds og handler gerne der igen.

super service - sådan kan det gøres !

Min uforbeholdne anbefaling af easyvvs. Fremragende service og gode priser. Godt gået !

Som det skal være

Har handlet hos EasyVVS for første gang - det bliver ikke sidste! Iorden priser, kvalitet og hurtig levering ... bliv ved med det, og i har en fast kundeQ

Kan klart anbefales

De har hurtig levering, super priser, fantastisk service og supoort. Kun tommefingeren op herfra. Kan klart anbefales til andre

Billig - service i topklasse.

Har handlet flere gange hos Easy VVS. Varene kommer som lovet. Priserne er i bund. Servicen er i top. Kan stærkt anbefales!

Fra John Johansen

hej,
har brugt Easy vvs, rigtig god service, og rådgivning, varerne kommer når de skal, til billige priser.
Jeg er meget tilfreds med Easy VVS.

God service og hurtig levering

Rigtigt godt at der er mulighed for at kontakte vvs-tekniker for rådgivning, de ved hvad de snakker om.
Hurtig levering af de varer jeg bestilte.
SUPER hjemmeside :o)

Tak for hurtig og god handel.

Super service samt hurtig levering, det er ikke sidste gang jeg handler hos dem.

Is Easyvvs your company?

easyvvs.dk Details