Ebager reviews

Ebager reviews

7.9

Så er søndag morgen reddet

Har prøvet ebager.dk 2 gange og det har været rigtig godt begge gang. Man skal blot bestille morgenbrødet inden kl. 22 aftenen før. Vores nærmeste bager har ikke længere åben om søndagen, derfor har det været dejligt at kunne få brødet bragt til døren. Vi har en aftale om, at posen blot skal hænges på vores kælderdør og det fungerer perfekt.
Brødet er lækkert, dufter dejligt og smager godt.
Det koster godt nok 25 kr. at få bragt, men det betaler vi gerne for at slippe for selv at skulle afsted søndag morgen. Og så bestiller vi bare et brød der fint kan holde sig frisk og lækker til dagen efter.

Ganske udemærket.

Har bestilt 6-7 gange derfra, og fået maden dagen efter jeg bestilte - og så kl 06 om morgen. Så der er ikke noget med at vente på de kommer.

godt de gider komme med brødet

alle 5 stjerner herfra varene leveret til tiden god kvalivare og fedt de gider stå tidligt op

Is Ebager your company?

ebager.dk Details

Bager brød, bageri, udbringning af brød og kager, Konditor, bager kager med firmalogo, bestille konditori, bageri bestill brød, fotokager, firmakager, reklame kager, morgenbrød, konditori, firmakage, fotokage, kage, logokager,bager brød, bageri levering online fra ebager.dk. – salg levering af bagerbrød, friskbagt brød, kager, morgenbrød, logokager og bager produkter. vi tilbyder billige fødselsdags og fest kager, fødselsdagskager, fødselsdags kager, billigt morgenbrød, bestil morgenbrød, kagemand, kagekone, firma kager, foto kager, kage med firmalogo, kage med logo, kager med billede, kager med logo, reklame kager, køb morgenbrød online, logo kager, reklame kager, fest kager, party kages, weddingkages, reklamekagerm, big kages, online bestilling af bagerbrød, bager brød via vores online bageri bestillings system. vi sørge for hurtig og sikker levering.

Visit Ebager

Write to: info@ebager.dk