Ebay reviewed by

Kjellerup Municipality, DK

Intet mindre end perfekt.!

Jeg elsker at handle brugte ting på ebay.

Forleden købte jeg en brugt Philips VR 1100/" Super VHS videomaskine for at kunne se mine gamle VHS film og som et alternativ til at optage tv udsendelser på.

Sælgeren var VCR-Shop.nl som sætter brugte VHS maskiner i stand og sælger dem med garanti. Da jeg modtog maskinen var der noget galt med fjernbetjeningen og VCR Shop sendte mig bare en anden remote uden beregning og forsendelses omkostninger. Det kalder jeg simpelthen bare god service og kundevenlighed.

Jeg har aldrig før oplevet så god kundeservice i Danmark på nogen måde uanset om det er fabriksnye eller brugte ting man køber. Desværre kan man ikke anmelde VCR-SHOP-NL så jeg må give dem min top-karakter igennem en ebay anmeldelse.

Jeg har købt mange brugte ting på ebay som er umuligt at opdrive i Danmark. Ebay er vejen frem hvis du søger noget man ikke kan få mere herhjemme eller kan finde i f.eks. den blå avis online.

Eneste som trækker ned er en til tider lidt lang forsendelses proces, men det er jo egentlig meget logisk når tingene skal sendes fra enten Tyskland, Holland, USA, England etc.

Så det her opvejer alt det gode det negative.

Jeg elsker ebay.

Hilsen Allan