Ebay reviews

Ebay reviews

7.3

Når negativ anmeldelse af sælger bare fjernes fra Ebay.de

Desværre har jeg oplevet at en sælger i Irland, Ebay.de navn :
12bmw12, eget navn Emma Owens misbruger Ebay.de ved at skrive at købte vare kan returneres, det betyder at når jeg modtager vare der er dårligt indpakket, så det er beskadigede, er beskeden at jeg jo bare kan sende dem retur, men det er mig der skal betale for forsendelsen, for at få mine penge fra købet retur, og den forsikring der altid er ved transport med GLS, har hun desværre ikke = ingen skadeserstatning, selv om jeg har betalt for forsikring ved køb og i forsendelsesomkostningerne.
Når forsendelse fra Danmark til Irland koster mere end halvdelen af det købte, er det en dårlig handel / sælger, men en dårlig karakter fjernes så alle fremtidige købere ikke får kendskab til fremgangsmåden ved denne sælger

Perfekt!

den bedste side og handle på! - har fået alle mine ting bestiller næsten hverdag så der vil jeg klart anbefalde og købe ting og sager fra :)!

Super!

Kigger altid om personen har 100% positivt feedback og så bestiller jeg min ting. Min pakke kommer altid inden for en måned, hvis ikke før. Dejligt nemt og billige priser.

eBay køberbeskyttelse? – mange ord – ingen handling, når det gælder

Jeg købte på eBay.de en højttaler, som viste sig hverken at svare til beskrivelsen eller billederne. Efter mange ubesvarede henvendelser til sælger, kontaktede jeg eBay.dk, som besvarede særdeles fyldigt angående videre procedure, og jeg ’oprettede en sag’ på eBay.de. Efter fornyede kommunikationsforsøg - og venlige råd fra eBay.dk måtte jeg til sidst bede eBay.de løse sagen, som de betegnede som bedrageri. Men hjemmesidens snørklede vej viste sig at gå i ring og hævdede til sidst, at klagefristen var udløbet – skønt vi var 5 dage fra den. Et telefonopkald til eBay.de gav en anden begrundelse for afvisning: varens obligatoriske betalingsmåde (Überweisung) gjorde, at der ikke kunne klages. I direkte modsætning til oplysningen på den endelige betalingsopgørelse – lige under slutbeløbet: ’your purchase is covered by eBay buyer protection’. Min yderligere (venlige) henvendelse til eBay.dk forbliver stadig ubesvaret.
eBay’s hjælp var i dette tilfælde ikke nogen hjælp – men kostede meget tid og ærgrelse (+ kr.1500)

Elsker ebay....

Bruger meget tid på EBay....flot og billigt tøj ;-)

Møj der ikke virker Hi-FI

Har købt denne på Ebay 119 usd. det virker ikke den brummer helt vildt, har efterfølgende sat mig ind i hvordan man konstruere en riaa. og denne er fejlkonstrueret
og vil aldrig komme til at virke, sælger mener at man ken bruge nogle andre kabler,
nonsens og fup.
Tror ikke det kan betale sig at returnere pga, pris og sælger virker utroværdig, så lad være at købe kinesisk på Ebay.

Little Bear Tube valve Stereo Phono Turntable RIAA

Utroværdig sælger på Ebay

HI ,
Jeg købte en vare til min pc og skrev til sælgeren for at spørge ham , om P + P ikke var meget høj, Eur40 (taget fra hans liste ) og vi blev enige om
EUR 15 , det var, hvad sælgeren skrev før auktionen. Så efter afslutningen af ​​auktionen, sender jeg ham efter 5 dage penge via mail. Han skrev til mig,
at han ikke kunne sætte P + P ned. Der burde klokkerne have ringet og så spørge Ebay hvad man så skal gøre (de ville selvfølgelig have mig til at betale hele beløbet ) . Jeg har flere gange købt fra tyske sælgere ikke noget problem der . De kunne hæve P + P og de stod ved deres ord , denne sælger gjorde ikke, og straks efter sendte han en "unpaid item strike" til Ebay . Først troede jeg, det var de 5 dage, nej, det var de 40 EUR han ønskede , og påstod, at jeg ikke havde betalt, så jeg kontaktede Ebay og fik meget uhøflige mails tilbage hele vejen fra ham. Ebay skrev fortvivl ikke , vi kan hjælpe. Som i sangen "I can(t) help.
Først kunne de ikke se, jeg havde betalt , så jeg måtte ind i Paypal og kopiere fakturaen flere gange, hver gang jeg skrev til dem . Ebay personalet kan ikke locke ind på Paypal .
Det var spild af tid, fordi her er hvad der står på den tyske site: "Dieser Article ist nicht über den eBay - Käuferschutz abgesichert" .
En anden dag skrev Ebay, har sælgeren har betalt dig,som han lovede.Jeg måtte fortælle dem , ja, han skrev til mig - "Hej, xxxxxxxx " ( brugernavn)
ikke mere end dette, og Ebays svar næste dag, og de er sikkert ligeglade :
 "Fall geschlossen Problem geklärt" og jeg kan hoppe og springe på tunge ligemeget hjælper det. Forkert politik.
En gang købte jeg en vare og fik tracking #,men det var forkert Sælger påstod det var sendt;meldte ham til politiet intet at gøre,han kunne også beholde mere 50 eur; havde ikke paypal.
Så hvis dette er, hvad det vil ende op med, er mit ydmyge spørgsmål så, hvor forsvandt mine penge hen: Selvfølgelig til sælger.
 Sælgeren -kan nu sælge det for anden gang ( xx gange).
Jeg har set sælgere skrive på Ebay ,at de har mistet penge på købere , her det var modsat , og man kunne få den idé , at Ebay favoriserer sælgere
fordi de betaler 2 gange 1. gang for at opliste 2. når varen er solgt.De siger, at de vil holde øje med den slags sælgere.
Så alle jer derude tro ikke, hvad sælgerne skriver især når deres P + P listepris er høj. Du kan afgive bud, men kun hvis du bor i det samme land ,
men ellers - HOLD JER VÆK. De kan ikke sætte den ned. Jeg har måttet betale mere end fire gange den oprindeligt pris for P + P og så varen.
Det vil ende op med ingenting , hvad det ser ud til at gøre. Jeg tror, ​​jeg vil tage mit medlemskab op til overvejelse, og advare andre mennesker om Ebay og Paypal.
Hvad vil Ebay sige, hvis folk sender penge til venner , og de så mister dem.Den eneste trøst jeg fik " næste gang du køber, husk at betale med Paypal . Godmorgen!!
 Hvad tror de gjorde jeg !!! . For at få den trøst betalte jeg mere end 60 Eur og selvfølgelig vil han spille "nice guy" nu hvor Ebay har fået øje ham , skrev de til mig , og hvis jeg havde betalt "på den rigtige" måde kunne jeg måske alligevel ikke få mine penge.Han kunne fx have 2 betalingskort 1. for køb og 2. for at modtage penge, og der, der kan så være noget lignende som 0,01xx på kortet, så hvis der ikke er nok penge, han kan ikke betale.Det er hvad der bliver fortalt på andre danske fora.Hvis min vare skulle til Tyskland Eur 14 og for en Corsair ram cooler 2 fans
også 14 til Tyskland og til Danmark 40.Same papirarbejde.
 Den var forsikret,ikke noget guld papir rundt om , ingen express. Det almindelige postvæsen i landet,siger Eur 15.2 .
Her følger så i uddrag hvad sælger skriver med småt skrev på siden, som jeg desværre ikke så:

"EBay afgifter betaler jeg, forsendelse af køber. Shipping er incl porto, pakning, emballage tape, og arbejdskraft til at pakke, køre til posthuset betaling for parkometer.Ulovlig parkering, benzin og alt andet, der opstår.
Jeg ikke er en forhandler, men en privat person." Og så skriver han ok--15 eur kommer forsendelsen op på til mig.Så det er jo mærkeligt at min vare kun koster
12,9 eur.Det er. hvor han bor. Det er jo samme papirarbejde-han kører måske længere væk, når det er til udlandet ,og så skriver han, at han er en privatperson.
Senere så jeg nærmere på det, der var skrevet på det downloadede billede af min vare og fandt ud af det var fra--CRIMINALCAFE.com-- et brasiliansk site
med noget afprøvning af pc komponenter og altså ikke af min vare og IKKE oplyst i teksten, så ved næsten at have betalt 100 eur kunne jeg have fået mine
penge retur- Det var jo ikke den, jeg havde betalt for. Det var en vandkøler, som jeg kunne have købt herhjemme næsten samme pris og 5 års garanti- ikke 2 som
han gav.Gennemgået af forhandler og så kun 2 måneder gammel?
SÅ lad for hulen vær med at betale vare på ebay med en e mail til sælger.Denne var utroværdig.Jeg har senere prøvet at skrive til ebay om det kunne være rigtigt at downloade et billede af forkert vare, men de tager ikke "telefonen"."Fall geslåssen" bare.
Han prøvede at sælge den igen, men måske var der en køber, der undersøgte det nærmere med billedet, og efter få dage tog han den af listen, med at den
var gået tabt eller istykker.Det kan man altid på ebay.
Når jeg køber en vare i Tyskland og sælger ikke vil sende herhjem så bruger jeg en speditør der kun tager paypal-jamen det er vist det man kalder en
tjenesteydelse/seviceydelse-så må man bare håbe at han modtager pengene.Så jeg vil bruge det så lidt som muligt.De har skudt sig selv.
Jeg som ellers har været ganske godt tilfreds.
Jeg læser her på sitet, at man skal bare læse om sælgerne har en HØJ score, så er man sikret, men det passer IKKE i dette tilfælde, for denne sælger har over 130
possitive tilbagemeldinger(skriver han) og dermed 100% , men husk det er KUN for 1 år af gangen, og hvis han har nogen, så læs feedbacks fra køberne og
sælgernes kommentarer, de kan være slemme, måske på et andet sprog.
Parkeringsbøder er køberne fuldstændig uvedkommende.
Det sidste nye i den møgsag er, at min feedback er blevet fjernet af (ebay?). Dette var hvad jeg skrev i min fb:
" LOOK OUT!Were agree 15EU before wanted 40 P+P after unpaid strike -item kept money."Altså ingen vare og sælger tog mine penge. Om den samme sælger, er der
kommentarer fra både ham og køber, der er fjernet af ebay, hvor køber svarer igen på italiensk, som får lov at blive stående. En anden kommentar fra denne sælger til køber:
"Så må han vælge express forsendelse. DUMM? " Og ellers kan man skrive det værste møg på f.eks. russisk. Det blev stående.
Her er hvordan man giver fb.
Removable
Negative Feedback comments that directly contradict a positive rating when the comment is posted by the seller.
This type of contradictory comment isn't removable when left by the buyer.
Feedback containing links or promotional language which encourages buyers to purchase outside of eBay.
Feedback that includes references to law enforcement investigations or eBay or PayPal investigations.
-----
Not removable
This type of Feedback comment isn't removed:
Feedback comments containing accusatory language such as "fraud," "liar," "cheater," "scam artist," or "con man." Although this type of comment is strongly discouraged, it isn't removed unless it also contains content that isn't allowed.
Feedback comments containing URLs or links to eBay.com, PayPal.com, or Half.com.
Det var måske noget fra det sidste afsnit jeg skulle have skrevet for at det blev stående eller var det fordi handelen ikke blev gennemført.
Men ellers kopier denne adresse:jerseys4kidscom.hubpages.com. "Ebay secrets, tips and triks... "

KANON

Ebay er simpelthen en genial side !!! man kan spare så mange penge ved at købe der og tingende man får er altid i tip top !!
Har købt en del på ebay og har hver gang været ovenud tilfreds... så helt sikket et hit og i kan trygt stole på handel der :)

eBay er bare bedst!

JEG ELSKER EBAY! Og bruger mange timer og penge på eBay! Fantastisk!

Overordnet set tilfreds

Overordnet set er ebay tilfredsstillende, men det er svært at gemmen varer man vil købe i i indkøbskurven imens man shopper videre. Fandt til sidst frem til huskelisten., men det kunne godt være nemmere. Ellers er det tilfredsstillende..

stoler mere på ebay end på GG og DBA.

jeg har ALTID modtaget mine vare fra Ebay. og er aldrig blevet snydt.
er jeg i tvivl om sælger, tjekker jeg altid sælgers bedømmelser fra tidligere købere.
jeg stoler 110% mere på Ebay end jeg gør når jeg handler på Guloggratis og DBA.
der er ikke andet end fusker og bedragere der vil røve ens penge.

jeg vil dog påpege at Ebay ikke er et sted for nybegyndere, så det i starten godt kan være lidt indviklet med at oprette sig og tilknytte sin Paypal konti dertil :)
men når man først er sat ind i det, så er Ebay som en kæmpe slikbutik :)

Super godt og nemt

Havde længe ledt efter en bestemt plakat, som jeg så fandt på eBay, vandt auktionen og havde den på den første dag der stod som mulig leveringsdag. Ingen problemer og vil gerne handle der igen.

Ebay er fedt!

Køber tit ting derfra! Har én gang oplevet ikke at få varen, hvor jeg efterfølgende fik kontaktet Ebay og fik det fulde beløb refunderet. Til tider er fragten urimelig dyr, men der er det en god idé at se om der er andre sælgere der sælger denne vare, da fragtprisen kan variere meget!

Ebay et godt sted at handle, hvis man tænker sig om.

Handler tit på Ebay når jeg skal købe ting som er svære at opdrive i Danmark, eller hvor prisen er urimelig høj.

Et eksempel kunne være at jeg har købt en reserve del til min Sony Vaio bærbar. Delen kunne godt fås ved en forhandle i DK til 330,- inklusiv moms. Problem er at forhandleren skulle have 125,- i ekspeditionsgebyr og yderlige ekstra for fragt.

Finder så den samme reservedel fra en kinesisk Sony butik, til en langt mindre pris. Her skulle de have 251,- for delen hvor fragt og moms var medregnet. Der var god kontakt hele processen, fik sendt mail afhængigt som delen blev ekspederet. Får delen 8 dage efter jeg har betalt, sendt som anbefalet. Super service.

Der også mange knap så hærdelige personer på Ebay. Men hvis man tænker sig om så kan man jo gå ind og se hvorledes andre handlende har vurderet sælgen, og evt. kommentarer.
Går man efter produkter som er CE mærket er det værd at kigge hvor i verden delen bliver sendt fra.

Grotesk dyrt!

eBay er som udgangspunkt fint at købe fra (omend det flyder med kopivarer!!) - men det er ufatteligt dyrt at sælge ting derfra, og både de og Paypal er imponerende gode til at skjule den faktiske pris. Ville egentligt kun give 1 stjerne, men ok, jeg har fået solgt min vare relativt hurtigt, så fair nok. 2 stjerner it is - men mit råd: Sælg jeres varer andetsteds, og brug primært eBay til at købe fra.

Fantastisk

ELSKER Ebay. Priserne er simpelthen så lave, og de gange jeg ikke har modtaget mine varer, har jeg med det samme fået pengene tilbage af Ebay. Desværre kan leveringstiden være lidt lang, men sådan er det jo med varer der kommer fra den anden side af jorden :)
Dog bruger jeg sjældent Ebay.dk - bruger hovedsageligt Ebay.com

Super lækkert og meget billigt

Jeg har tit fundet super lækre ting derinde til en utrolig lav pris! Jeg elsker at shoppe der, men jeg tænker tit over, om sælgerne er til at stole på. Jeg har tit købt smykker der og jeg har aldrig fået en halskæde eller sådan noget hjem, hvor en sten er gået af, men det kommer selvfølgelig også an på, om sælger har pakket det forsvarligt ind. Jeg har kun oplevet en gang, at jeg modtog et cover til min mobil, hvor det var knækket. Det var ikke Ebays skyld, så jeg klagede til sælgeren på grund af den måde, det var pakket ned.
Ebay er et super godt sted, hvis man shopper budget-venligt!

Lækkert :)

Intet at komme efter, stort udvalg og billige priser. Kommer helt sikkert til at bruge det igen :)

MEGET GODT !!

Jeg elsker ebay, jeg handler alt der. Hver eneste ting jeg mangler finder jeg på ebay. Ufattelige gode priser og god service. Kan helt sikkert anbefales :-) Levringstiden er næsten aldrig mere en 14 dage, for det meste en uge.

Ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ebay :-)

Mvh Kristjan

Is Ebay your company?

Ebay Details

Køb biler, reservedele, tøj, tilbehør, samlerobjekter, sportsudstyr, elektronik og meget andet på eBay – hele verdens onlinemarkedsplads. Brug eBay International Market til at købe varer i dit land, som udbydes af sælgere over hele verden.

Visit Ebay