Ebay reviews

Ebay reviews

7.3

Nemt og billigt.

Aldrig haft problemer med Ebay.dk nemt og billigt er det.

Fungerer perfekt

Har aldrig haft nogen problermer på Ebay i de efterhånde ca. 200 handler jeg har lavet der.

Billigt - hvis man vil vente!

Kanon billige småstumper fra Kina og Hongkong - hvis man ellers vil vente! Husk at hvis man køber under bagatelgræbsen på 80kr så er der ingen told/moms. Så det kan snildt svarer sig at købe abler, småelektronik etc. hvis man ellers kan leve med ventetiden på et par uger.

Der kan forekomme lang leveringstid, men ellers er det super!

Som en anden har skrevet: en gang ebay, altid ebay...
De fleste ting man mangler, kan købes over ebay. Det er nemt, og jeg føler mig sikker, da betaling går over paypal. Selvfølgelig kan der forekomme lang leveringstid, men det er klart, når noget måske kommer fra Kina, UK osv :)

Super, også selvom du shopper fra USA.

Nu har jeg været en flittig ebay bruger igennem mange år, og min tilfredshed er stadig vedvarende.

Har flere handler fra USA bag mig, og nogle gange bliver varene taget i tolden, andre gange ikke :-)

De fleste sælgere derinde er super søde og gode til at kommunikere, besvare osv.

Dog vil jeg fraråde handler fra hongkong, Kina osv. Da det oftest er dem man blir bonnet for (synes jeg!).

Alt virker som det skal

Har nu handlet igennem ebay.dk 7 gange og har fået en super god service fra de forskellige forhandler..

Købte et bakkamera i Kina som blev væk, men sælger sendte da bare et nyt :0)

Sådan en service kunne vi godt bruge i Danmark..

Ugennemsigtigt, uoverskueligt og usikkert!!

Jeg har for første gang prøvet at købe en t-shirt på e-bay, der kommer fra England, men efter 10 dage har jeg stadigvæk ikke modtaget varen. Jeg betalte samme dag, som jeg bestilte varen...og opdagede, at jeg havde fået trykket - JA til betaling to gange, men at jeg nok kun modtog en vare. Måske har jeg været uheldig - men denne sælger holder mig hen, kommer med undskyldninger...og min pointe er, jeg kan ikke skrive til nogen som helt - jeg får ikke engang svar på, om jeg da ikke kan få et Track & Trace nr. - og om sælgeren overhovedet har sendt varen. Jeg har skrevet i det uendelige til ebay, men det er vel elementært at få at vide, om jeg nogensinde modtager varen - eller varerne. Hvad gør man så, kære eBay...heldigvis har jeg kun købt for DKK 257 - men alligevel!!!

Nemt og enkelt

Modtaget mine vare som jeg skulle, uden nogen former for skuffelser, det eneste minus er ventetiden, men hvem er ikke utålmodig ;)?

Bruger ID

Jeg kan ikke blive oprettet - den bliver ved med at spørge om Bruger ID .Øv øv øv

kanon service

Bare køb løs de skal nok hjælpe
Har købt meget på Ebay både com, de og uk
Bedste anbefalinger fra mig til Ebay og deres service nu har jeg ikke tittelen som DM i tysk men fedt man kan spørge om hjælp på Ebay.dk selvom man handler med en tysker på Ebay.de
Skulle jeg nævne noget kunne det være fedt hvis Ebay.dk var opbygget som alle de andre Ebay sider så man kunne søge laveste pris inc porto osv derfor har jeg ikke købt igennem Ebay.dk

Rigtig dejligt

Jeg købte nogle stretch fra England som kom efter ganske få dage. Jeg synes siden er rigtig god men kan dog være meget uoverskuelig når der er mange annoncer samt søgeegenskaben kan være ret ringe.

Udelige de gange der er problemer

Jeg har lavet flere handler på eBay som er forløbet uden problemer, men også én enkelt handel som har givet problemer.

Min oplevelse i korte træk:
Varen købt (i Asien) - forventet levering om 3-4 uger
4 uger er gået uden varen er dukket op, så jeg kontakter sælger, som lover at gensende varen - forventet levering om 3-4 uger
Der går igen 4 uger uden at varen dukker op. Jeg kontakter flere gange sælgeren, som gentagne gange lover at returnere mine penge. Jeg rykker for pengene flere gange, men de dukker aldrig op og sælger holder helt op med at svare.

Jeg vil så vurdere sælgeren med en negativ kommentar, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre da der er gået mere end 45 dage siden handlen blev indgået. Jeg kontakter så eBay for at kunne give feedback, men de oplyser at det ikke kan lade sig gøre pga. 45-dages reglen og bla bla bla... Skide smart - hvordan skulle jeg have ageret i denne handel for at undgå at blive snydt - og nu kan jeg ikke engang give sælgeren dårlig vurdering. 45-dages reglen gælder også på PayPal, så det er lige så ubrugeligt.

Det er for tamt at man ikke kan vurdere brugeren senere end 45 dage fra handlen indgås.

perfekt

elsker ebay og har aldrig oplevet problemerne ikke er blevet løst hvis der er opstået nogle!

En gang Ebay ALTID Ebay!

Jeg har købt over 20 varer derinde fra. Leveringentiden tager sin tid, men det er forståeligt nok når de fleste ting er fra Kina. Man skal dog passe på med at købe ringe derfra, da chancen for at de går i stykker via. transport er 95%

- I H&M, Nelly, Gina Tricot koster en halskæde mellem 100-150 kr, på Ebay kan du finde en magen til, til sølle 15-20 kr.

Bør kører meget mere synkront med Ebay.com

Normalt kan man blot gå op i browseren og taste landecode for at komme på lands Ebay side fx. Du står på www.ebay.com og vil gerne på den tyske side du skifter bare com med de. Dette virker bare ikke i Danmark.

Good, but some fraud :(

Great website to find all sorts of items. But something really bad about the website is all the fraud. I have experienced it twice, that i bought something, but never got it.

Aldrig nogle problemer.

Det er bare så nemt at bestille derinde, hvilket selvfølgelig godt kan gøre lidt ondt på dankortet, men mine varer er altid som jeg forventer dem at være. Hvis de er billige forventer jeg ikke noget fantastisk, men bliver dog stort set altid positivt overrasket.
Det er også rigtig lækkert at man kan bestille varer fra Hong Kong og så længe man er klar over at der kommer told på, over 80 kr og holder sig lavere, så kan man få rigtig mange gode ting til billige penge..
Jeg har købt rigtig meget derinde!

De dyreste jeg har købt var en Jeremy Scott Adidas trøje fra Storbritanien, og der var ingen problemer. Den var ægte, den dukkede op og det gik super let.

Alt i alt - gode oplevelser :)

Et fint sted for folk der ved hvad de laver.

Jeg har købt på ebay uk. de. fr & com. siden 2006
For købere: Pas på med falske vare.
Det er muligt at gøre gode køb, særligt når valutakursen også er gunstig feks i £
For sælgere. Ebays gebyrer for sælgere nærmer sig 15% hvilket gør at det ikke kan betale sig at sælge sine varer igen.

Is Ebay your company?

Ebay Details

Køb biler, reservedele, tøj, tilbehør, samlerobjekter, sportsudstyr, elektronik og meget andet på eBay – hele verdens onlinemarkedsplads. Brug eBay International Market til at købe varer i dit land, som udbydes af sælgere over hele verden.

Visit Ebay