Ebeltoftparkhotel reviews

Ebeltoftparkhotel reviews

5.2

Dårlig mad - venlig betjening

Vi valgte i år at fejre jul på Ebeltoft Parkhotel, men blev meget skuffet.
Forretten var ok, men hovedretten som bestod af and - flæskesteg og medister var kvaliteten ikke særlig høj, maden var smagsløs, om man valgte and eller flæskesteg var stort set underordnet, smagte ens. De brune kartofler smagte som om de bare havde fået et opkog i en blanding af vand og kulør.
Ris a la manda var ok, måske for god, da der ikke var nok til alle gæsterne.
Havde forventet at festsalen var julepyntet, men også her blev vi skuffet, kun et juletræ.
Da nogle af gæsterne efterlyste musik, blev der stillet en transistor op.
Alt i alt en dårlig aften, især når man tager i betragtning at prisen var kr. 650 pr kuvert uden drikkevarer.

Skuffelse

Vi var under en mineferie i Ebeltoft ude og kigge efter et godt spisested hvor vi kunne vise det gode danske køkken til vores gæster fra udlandet. Vi var en flot på 8 mand og alle enige om at fiskerbord som reklamen lyder rigtig godt. Vi blev dog mødt af et noget andet tilbud og skuffelsen var fæl. Der var meget andet end fisk. spagetti, kødsovs, rejesalat ( tror jeg det var!) og sidst men ikke mindst biksemad .... Det mad jeg fik smagt på var elendig og jeg har aldrig haft så dårlig en restaurant oplevelse før. Jeg vil kraftigt fraråde at planlægge en hyggelig aften på dette sted - det skuffer fælt. Stedet advare hele vejen ind i restauranten alt er trist og nedslidt og man undres hvordan dette sted kan gå rundt. Træls oplevelse.

Slidt hotel, under middel mad, men venligt personale.

Vi var på et weekendophold på dette hotel i Ebeltoft.

Udefra ligner det egentlig mere et motel end et hotel, men man skal jo ikke dømme en bog på dens omslag som man siger.

Inden for møder ens blik et hotel som tydeligvis ikke har fuldt med tidens tand.

Møblerne ligner noget fra perioden sidst i 80'erne til midt 90'erne og der er tydeligt tegn på slid gennem årerne.

Personalet er venlige og af dem vi mødte for det meste unge og relativt uerfarne.

Værelset vi fik lugtede "gammelt" og var i samme stil som resten af hotellet og havde generelt et lidt rodet indtryk i stilen.

Trælister og fodlister var ved at forfalde/rådne væk og der var igen det her meget slidte "look" overalt. Der så dog rent ud!

De havde været så betænksomme at fyre HELT op for gulvvarmen på badeværelset, så der var "dejligt" lunt da vi skulle i seng, til trods for det havde været en dejlig varm sommerdag! Så vi måtte lige lufte ud inden vi gik i seng,
Dette viste sig at være en udfordring, da der ikke var nogen form for ventilation på værelset og selvom vi åbnede vinduet hjalp det desværre ikke meget.

Sengen var behagelig at ligge i, men hovedpuden var, som min mand så fint sagde det "tyndere end sportssektionen i Jyllandsposten" - så det var lidt svært at falde i søvn, men da først vi sov, sov vi godt!

Maden var i vores smag utroligt smagsneutral og selv et generøst drys salt og peber hjalp desværre kun en smule - mad skal jo krydres og smages ordentligt til fra starten og jeg kan være i tvivl om, om dem der står for maden på Ebeltoft Park Hotel i det hele taget selv har smagt det de serverer. Nogle af tingene smagte som om det var købt på "spand" og bare hældt op i et fad, bl.a. kartoffelsalaten og waldorfsalaten. Der var dog enkelte ting der skilte sig ud fra mængden, desværre var helhedsindtrykket mangelfuldt.

Kaffen vi fik serveret smagte for os begge to som nescafe, altså pulverkaffe, og det synes jeg simpelthen ikke man kan servere for sine gæster på et hotel!

Jeg vil generelt sammenligne maden med under middel cafeteria mad - altså slet ikke noget at skrive hjem om.

Vinen, rød og hvid, var ganske godt valgt og gik fint til maden alt taget i betragtning.

Musikken var et one-man-band bestående af en mand, jeg vil gætte på sidst i halvtredserne og det er jo smag og behag om man er til sådan noget - stemningen var rigtig fin - og han spillede en masse numre som alle, i sær de lidt ældre generationer kender godt, men efter min smag kunne han hverken spille eller synge. Halvdelen af tiden kunne man slet ikke høre hvad han sang fordi han mumlede eller måske kunne han bare ikke huske teksten? Hvem ved?!

Men heldigvis var den en rigtig god stemning blandt gæsterne, både i vores selskab og blandt de andre gæster og der var gang i den og dans og højt humør - hvilket jo vejede hele oplevelsen op og gjorde at vi havde en alt i alt dejlig aften sammen med det selskab vi var i.

Morgenmaden/brunchen - igen med hvad der smagte som pulverkaffe, hjemmebagt brød, pålæg m.m. smagte okay. Deres æg og bacon var ikke specielt godt og de blødkogte æg var mere eller mindre rå.

Ebeltoft Park Hotel, som i øvrigt tilsyneladende er et 3-stjernet hotel, hvor klassifikationen som er at:
"Alle værelser er indrettet med privat badeværelse, arbejdsplads med stik til computer, TV og adgang til Internet. Receptionen er som minimum åben i dagtimerne."
Internet var der dog ikke, selvom der stod de har det. Vi kunne i hvert fald hverken finde stik eller nogen trådløse netværk at komme på. Selvom der hang en trådløs router to døre nede af gangen.

Nå men internettet kan jo være nede, så de har vel det der skal til for at være et 3-stjernet hotel. Men ikke et hotel vi kan anbefale med mindre man som os er med godt selskab som kan opveje den ringe oplevelse som Ebeltoft Park Hotel er.

Dem der leder hotellet har efter min mening nok at gå i gang med - der er meget der trænger til en meget kærlig hånd på hotellet og måske man også skulle overveje at ansætte noget personale som er mere fagligt kompetente.

Det virker som om man har valgt den billige løsning, kvantitet frem for kvalitet hele vejen igennem - så desværre ikke noget vi kan anbefale! :(

Da vi her skal anmelde stedet og ikke det selskab vi var i - bliver det kun til 2 stjerner - én stjerne ville være for groft, men 3 stjerner er det simpelthen ikke værd for det er et under middel hotel, alt i alt.

Jeg har valgt at anmelde stedet her på trustpilot, ikke for at brokke mig, men i håb om at hotellet læser anmeldelsen og måske vælger at gøre noget ved de problemer der foreligger. Beliggenheden er jo fin og jeg tror man har rammerne til at kunne lave en rigtig god oplevelse hvis man vil bruge den tid og de penge det koster. Ellers er jeg bange for det er et hotel som lige så stille kunne forsvinde med tiden, da de yngre generationer, efter min mening, ikke tiltrækkes af sådanne steder.

Slidt Hotel

Jeg ringede og spurgte på dette hotel, hvor langt det lå fra centrum, da min mand har gigt i knæene, og derfor dårlig gående.
Svaret var 5 min. - men det ligger altså lidt længere end 5 minutter med dårlige knæ.
Maden var okay.
Hotellet er lidt slidt dog synligt ren - men man skal ikke kikke bag sofa og lav reol, der kommer rengøringen ikke ofte.
Prisen er sammenlignet med andre steder vi har været for høj.
Man kan bestille over nettet og spare penge, men det virkede ikke - så jeg måtte ringe og betale fuld pris.
Så derfor bliver det kun 3 stjerner

Is Ebeltoftparkhotel your company?

Ebeltoft Park Hotel Details

Hotellet ligger ned til Ebeltoft Strand, som er børnevenlig og kun 100 m. fra hotellet. Et perfekt valg for både ferie- og weekendophold, miniferie, familiefest, kurser og konferencer.

Visit Ebeltoftparkhotel

We live here: Vibæk Strandvej 4