Ebuy reviews

Ebuy reviews

6.6

svindelsted med et meget dyrt salær og forsvundne varer

jeg indleverede en medalje og et Rolex ur til auktion ,,medaljen har jeg intet hørt til siden og uret ville de sælge som køb nu til 19000 kr . da der skal afregnes for uret bliver salær + hånteringsgebyr 25kr + renter forskud 2x200 = 400 kr til 4000 altså et salær på næsten 20 %,,,det ville også være dejligt med en indleverings kvitering så man havde en chance for at bevise hvad de har fået indleveret og på hvilke betingelser og salær der skal sælges,, men ok så kan man jo ikke bare afregne for hvad man har lyst til og til hvilket salær man har lyst til
Kim Andersen

Fint koncept og god udviling

Har handlet med ebuy nogle gange og finder at der er en god service. Selvom jeg har været lidt langsom med at få hentet varerne har alt været perfekt.

Perfekt.

Altid et bredt udvalg af vare og frimærke auktioner på vej og varerne er altid iorden og man kan være heldig og få tingene som ren røverkøb.

Kun en masse ++++++++++++++++ herfra.

Jeg har et par gange købt gennem e-buy. Alt har været ok, også selvom der gik lidt tid inden jeg fik afhentet mit emne. Kan anbefales.

SUPER FIRMA

Jeg har både købt og solgt i ebuy.dk - firmaet er absolut rimeligt med priser og gebyrer i forhold til andre på markedet. Jeg kan slet ikke genkende den forvirrede Karsten Nielsens beskrivelse. Iøvrigt er det meget irriterende at den slags der byder uden at aftage varerne har frit spil.

Utroværdige, og "rå" i kanten. Brug et proff auktionshus i stedet omkostningerne er de samme. Her er skjulte omkostninger

Jeg indleverede en genstand til salg i butikken i København. Jeg så den blev solgt men fik ingen afregning. Jeg havde samtidig budt på andet som jeg vandt, den opgørelse kom men uden afregning på det der var solgt gennem firmaet på auktiondagen.
Her fik jeg at vide at det vundne skulle betales fuldt ud før udbetaling af det jeg havde solgt kunne ske.

Værst var da en pengeseddel jeg havde budt på pludselig var sat til at jeg havde autobudt på den, så meget at andre realt ingen chance ville have på at vinde den. Over 4600 for en 100 kr seddel fra 80érne. Jeg havde ved start besluttet at min grænse var ved max 1500,- Da jeg skrev dette til Ebuy blev budet sat ned til 2600. Stadigvæk langt over mit max. Dette var langt over sedlens værdi og det endte med at der ingen andre bud kom som var tæt nok på. Ja, dvs at der var ét som lå 10 kr under og derved jeg havde "vundet" en seddel jeg ikke ønskede til den pris og end ikke havde budt dertil.
Denne seddel havde også en gangganger nogle måneder før. denne havde jeg budt på og kunne derfor se bud historien. Også her så det ud til at sedlen pludselig fik en høj salgspris. Og underligt nok kun med 10 kr foreskel til den jeg angivligt havde budt på. Yderst suspekt.
Dvs at der kan være mulighed for fiktive bydere eller at firmaet fifler med de bud der kommer ind. Firmaet selv? I min sag kunne budet jo nedsættes til en ny pris, så hvor ofte sker det?
Firmaet lever at der kommer en så høj salgspris som muligt da de jo får % samt et håndteringsgebyr ( dette fremgår ikke ved indlevering og dukker først op ved slutafregning)
jEG STOLER DERFOR IKKE PÅ FIRMAET, JEG MISTÆNKER DEM FOR AT FIFLE MED BUDNE OG RÅDER ANDRE TIL AT PASSE GODT PÅ. De påstår at de er de billigste men realt er det beløb man betaler via et håndteringsgebyr (og for andre landsdele transporten!!)det samme som de store huse. Her er intet sparet!!!!
Min søn har købt brugte sedler hos Ebuy for noget tid tilbage, her var der dog tilsydenladende ingen problemer men her så vi begge hvor dyre de faktisk var.
Kontakter man dem er de generalt uhøflige og har til tider et ret grovt sprog brug. Dette ses bla. i deres mails men sker desværre især pr telefon.
Mit råd: Sæt ikke noget til salg som har værdi. Der udleveres ikke en indleverings kvittering som bevis på modtagelse på det man vil sælge. Jeg ved dog ikke om det samme sker i deres kontor i jylland.
Råd 2: vær opmærksom på om der er nogle der byder den ting du byder på op i en pris hvor du bør stoppe.
Alle som har en website har mulighed for at ændre i det der sker på deres side. Jeg mistænker siden her for urent spil.
ebuy.dk

Reply from ebuy.dk

Carsten Woller Nielsen har som "carstenpunk" budt på mange varer og fået hammerslag på den. Størstedelen er aldrig blevet betalt og dermed har han blot været til ærgrelse for andre kunder og sælgere. Vi har derfor udelukket ham fra at byde på vore auktioner. Herefter har han tilmeldt sig igen under FALSK navn og igen budt og købt uden at aftage det købte. Telefonisk har vi meddelt ham at han vil blive meldt til politiet hvis han fortsætter med at genere os med sine falske bud, dette har han taget fortrydeligt op og derefter skrevet sin anmeldelse af os -

Beklageligvis tager Trustpilot imod den slags bavl ----

Den bedste!

Billigt, nemt, venligt. Alt er gået godt når jeg har handlet på ebuy.dk. Hvorfor handle hos Lauritz eller Bruun Rasmussen, her har du næsten alt, og med mindre provision, og med godt humør.

Super professionelt

Min kone og jeg har solgt en del ting på Ebuy de sidste par måneder.
Kan kun anbefale denne hjemmeside og dem, der står bag ved. Top betjening og meget, meget professionelt.
Stor tak.

TOP betjening som i gamle dage.....

Jeg har igennem de sidste 3 år handlet 5-6 gange dels over nettet ebuy.dk og direkte i forretningen i Århus. Jeg har også købt over telefonen og afhentet i forretningen i København. Uden undtagelse har jeg kun oplevet super service og rigtig fair/gode priser (opdagede efter et større køb andetsteds, at pr.dk var billigere med præcis samme vare!)

Bare iorden

Handlet flere gange hos ebuy, hurtig levering og aldrig problemer.

Perfekt handel

Alt i skønneste orden!! Et perfekt handelsforløb og en mønt i fremragende kvalitet! Kan varmt anbefales til alle. !!!!

ebuy.dk

Kjøpte Anders Zorn (1860-1920) "Prins Paul Troubetzkoy II.
Utmerket vare, kommunikasjon, imøtekommenhet og leveranse fra denne anbefalelsesverdige selger! Takk for vellykket kjøp fra Greta Søderlund

Toppen

Manger brugervenlighed over feature....men det hjælper.
Fem ***** til Danmark allerførste internetauktion.

altid en fornøjelse at handle hos Randløv

Har flere gange købt sedler og mønter hos Randløv. Hver gang har de svaret til det købte, med 1 undtagelse, men ingen problemer, pengene retur med det samme. Rigtig god service. Vil stadig købe her, priserne er heller ikke at foragte. Der er rigtig mange gode varer til salg. Kan anbefales til alle mønt og seddel interesseret.

Serviceminded person, kadot til Hr. Randløv.

Købte varer på auktionen, men måtte levere dem retur dagen efter. Efterfølgende fik jeg stor service, og Hr. Randeløv vendte næsten sin butik på hovedet for at finde noget andet til mig. Jeg fandt dog ikke noget, og ønskede derfor at handlen skulle annuleres. Allerede dagen efter fik jeg pengene retur. Det er sjældent man finder en så serviceminded person.

Jeg agter helt klart at handle med Hr. Randløv igen, hvis jeg finder en interessant vare hos ham.

God internetauktion !

Jeg købte et smykke til min kæreste som hun længe havde ønsket sig og altså fundet på www.ebuy.dk

Jeg fik det billigt, og modtog også de mails undervejs som jeg selv havde bedt om.

Alt spiller !

Kvalitet & God service

Har både købt og solgt på Ebuy gennem længere tid, og kan stærkt anbefale det til andre. Hvorfor handle hos Lauritz, Dba osv. når man her kan få de samme kvalitets genstande til 10-20% billigere, og nogen gange mere. Samtidig er indehaver samt ansat altid smilende/høflig og har et stort kendskab til div. genstande indenfor bla. kunst, design, mønter osv. Samtidig nem procedure med køb og salg.

flotte øreringe til billig pris

Jeg har købt et sæt øreringe på ebuy og de faldt i rigtig god smag hos min veninde. En anbefaling herfra.....

Anders

Hurtig levering og mønterne var i super stand! Stor tilfredshed :-)

Som kunde er jeg 100% tilfreds - punktlig og hurtig service efter køb.

ebuy.dk Details

Visit Ebuy