Ecolight reviews

Ecolight reviews

3.6

Manglende levering og ingen svar på telefon!!

Den 18. juli 2013 oprettede jeg 2 ordre, har dd. (29.7.2013) ikke modtaget mine varer og kan ikke ringe firmaet op.
Det er under al kritik, der kommer ingen mails om forsinkelser, telefonsvarer eller andet der kan forklare den lange leveringstid.

Update:
Ferie eller ej, det ville ikke være noget problem at sætte systemet op til at sende en mail med besked om forlængede leveringstider eller en telefonsvarer der oplyste om samme.

At jeg giver dig 2 stjerne mere i denne update skyldes udelukkende at du på trods af ferie, reagerer og annullere ordren så mine penge kommer retur til min konto umiddelbart efter at mit kritiske indlæg kommer på trustpilot!!

Angående min handel på nettet er mine indlæg udelukkende baseret på fakta, du har dog ret i at jeg oftest rapporterer mine dårlige oplevelser. Det har jeg netop rådet bod på ved at skrive om yderligere en af de gode :)

Reply from Ecolight.dk ApS

Pågældende har kun prøvet at ringe til os i dag, kort før denne anmeldelse. Pågældende har ikke engang sendt en mail med sit spørgsmål eller ventet på at vi havde mulighed for at ringe tilbage
Jeg undrer mig dog over, at du efterfølgende i en mail, beder om at få overført betalingen, til trods for at beløbet for ordrene ikke er blevet trukket.
Men man kunne måske have prøve at sende en mail, eller i hvert fald have ventet et par timer på at vi kunne ringe tilbage igen.

Uanset dette er det ikke tilfredsstillende, at en ordre ikke kan leveres på 7 hverdage midt i sommer-højtiden, eller at vi ikke kan svare tilbage igen indenfor maksimalt et par timer i sommer-højtiden.

PS: Jeg kunne ikke undgå, at se på de seneste anmeldelser, du har lavet på Trustpilot - 4 ud af 6 er negative og de seneste 4 er 100% negative, så du må godt nok være uheldig, når du handler på nettet :(

God kvalitet og hurtig levering!

Fik mine varer som lovet med dag-til-dag levering, og de bestilte LED bånd var af super god kvalitet - og samtidig fejlede prisen absolut ikke noget.

Thumbs up til ecolight for endnu en smertefri handel, vi kommer i hvert fald igen næste gang der skal bruges noget :-)

Købte lysdioder og modstande og et par småting mere bestilte 15 men fik 20 så ikke noget at klage på

Hurtigt levering og kvalitet til pengene

Jeg har for 2 år siden bygget en masse dioder i min bil, så skulle starte helt fra bunden med modstande, dioder, ledninger, kontakter osv. Ecolight.dk havde alt dette til billige priser, og kvaliteten er af produkterne er god!
Det er ikke sidste gang jeg handler her.

god service og hurtig levering!!

Jeg fik en god service og hurtig levering af ECOLIGHTS led strip som forøvrigt er af god kvalitet og nem at montere og forlænge, jeg vil helt sikkert handle med firmaet igen.
Ole Bjerregaard
Elektriker/esbjerg.

Gode produkter

Fornuftig sted at handle. Produkterne på deres Hjemmeside er dog ikke beskrevet ærligt nok. Lysangivelserne for LED belysningen set i forhold til normale lyskilder er for optimistisk. For kunderne i Grønland tages der ikke ågerpris for fragt og momsen bliver fratrukket.

Dårlig levering levering mangler !! fik det meget sent

Jeg lavet en bestilling den 28, oktober på to sæt løse lysdioder et med varm hvid og det andet kold hvid.
Efter en uge sendte jeg en mail på status af ordre, og modtager besked om de er i restordre med de varm-hvid lysdioder, men at de vil kommer om en uge, efter en uge sendte jeg en ny mail, og fik besked om at de sendt når de fik dem fra Tolden. Har efter følgende ikke fået svar fra Magnus eller modtaget det bestilte.

Af min bestilling den 28, oktober fik jeg endelig mine vare lige før jul. + en lille lygte som plaster på såret. !
På grund af problemer med tolden ifølge Magnus.
Må det være en lære at det er god forretnings etik, at svare / informere sine kunder når der opstår leverings problemer.
Casper found this review useful

Reply from Ecolight.dk ApS

Pakken er stadig tilbageholdt under toldbehandling i Københavns Lufthavn Kastrup.

Undertegnede talte så sent som i går eftermiddags med Postdanmark, som kunne meddele, at pakken var taget under toldbehandling af toldvæsenet, og derfor var ude af Postdanmarks varetægt. De havde derfor samtidig ikke mulighed for at sige noget om leveringstidspunktet.

Forsendelsen vil derfor, som tidligere informeret, blive afsendt så snart når vi får dem fra tolden.

Magnus Høegh

Ignorerer købeloven

Havde købt nogle pærer som jeg returnerede, ingen problemer der, fik pengene retur ret hurtigt, bortset fra forsendelsesomk. hvilket man jo har krav på iflg. købeloven. Har sendt flere emails, som de ikke engang gider besvare. Så vær sikker på at i ikke får brug for jeres returret eller brug for kommunikation med Ecolight, for de svarer ikke på en email.

Reply from Ecolight.dk ApS

I følge købeloven, som kunden delvist korrekt henviser til, står det tydeligt, at forbrugeren skal have refunderet sin indbetaling indenfor 30 dage efter returneringen.

Derimod står det ikke tydeligt, at kunden skal have refunderet fragten, hvilket snarere er en fortolkning, i modsætning til de 30 dages "refusionskredit"
- Men begge udsagn understøttes dog af Forbrugerstyrelsen.

I denne kundes tilfælde fik denne så allerede refunderet 92% af beløbet dagen efter returneringen (sub-total ex fragt) - Hvilket er 29 dage tidligere end loven forskriver, at de 100% skal refunderes.

Det manglende svar på kundens mail, kan vi dog ikke komme udenom, hvilket jeg skal beklage. Jeg skal samtidig beklage, at vi valgte at refundere 92% af beløbet til kunden dagen efter returneringen, i stedet for at have ventet 30 dage med refunderingen af de 100%.

Jeg beklager, og skal i øvrigt hermed informere kunden om, at de sidste 8% vil blive refunderet på dagen 30 dage efter returneringen, ligesom loven forskriver.

Hurtig, billig, effektiv og kompetent

En meget hurtig og effektiv handel, som gør jeres firma meget kompetent, med kvalitet, priser og super service i højsæde ! - har modtaget varerne mindre end 24 timer efter ordrebekræftelsen...., - det må man godt prale med :o)

God service!

Hurtig og god handel, hurtig respons på mail ved spørgsmål til varen. Alt i alt: meget tilfredsstillende!

God service og hurtig levering

Rigtig godt sted at handle hurtig levering dag til dag eller max 2 dage de gange jeg har handlet der.
der er rigtig god service hvis man har spørgsmål eller lign. hurtig og seriøse svar. kanon service og så er det yderst konkurrance dygtige priser med andre produkter på nettet.. kvaliteten er stadig i top trods prisen, alt i alt 5 ud af 5 her fra.

Hele handels-processen forløb nemt og smertefrit, med opfølgningsmails osv. Varen kom dagen efter den var bestilt. Gode priser.

Kanon service

Ved køb af af vare som vidste sig at være ramponeret - fik jeg effterfølgende - respons samme dag og der blev sendt en ny vare til mig, uden at jeg behøvede at returnere den anden - hviket jo sparede mig for penge til porto - det kalder jeg SERVICE

Super handel

Varen blev bestilt tirsdag eftermiddag. Senere samme dag fik jeg mail at ordren var ekspederet.
Da jeg modtog pakken var der buler i enkelte spot grundet transportskade. Kontaktede Ecolight og talte med Magnus. Der blev uden bøvl afsendt nye spot. En fantastisk fin service, og meget betryggende firma at handle med.

En rigtig god og seriøs leverandør!

Vi er hos MTech yderst tilfredse med den service Ecolight yder samt kvaliteten af produkterne. Vi har gennem flere år handlet hos Ecolight med stor tilfredshed. Servicen, kommunikationen og fleksibiliteten har altid været tilfredstillende. Derfor ønsker vi Ecolight en lys fremtid!

Ingen problemmer

De kunne måske godt lige sende en mail når de afsender de bestilte varer

Rigtig god side med billige produkter og god service.
De gange jeg har bestilt, har der kun gået et par dage, før jeg modtog pakken. Går der længere tid, er det i de fleste tilfælde PestDK der nøler, hvilket ecolight jo ikke rigtig kan gøre ngoet ved.

Kanon hjemmeside de gange jeg har købt noget har de altid leveret dag til dag! og varen er god kvali som de lover ! fed side

Har handlet her flere gange. De lover dag til dag levering, men i mit tilfælde gik der alle gange mere end 10 dage før levering. Herudover var varene som lovet og er ualmindelig billige. Mange af varene koster mindre en det halve af hvad andre netbutikker forlanger.

Ecolight.dk ApS Details

Onlinewebshop med salg af energibesparende belysning, primært LED belysning, diodelys samt et udvalg af sparepærer.

Visit Ecolight

Write to: mail@ecolight.dk