Edbbiksen reviews

Edbbiksen reviews

It is not possible to review Edbbiksen. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Har ikke modtaget nogen vare.

Jeg har bestilt en vare og har ikke modtaget den, det er 3 uger siden nu jeg har prøvet flere gange at komme i kontakt med firmaet men uden resultat.Jeg vil nu få min bank til at trække min betallingen tilbage.Jeg vil kun råde andre til at holder jer langt fra dette firma.

Fik OK-bhandling

bestilte en MAC-pro ultimo okt. mdr. med leveringstid 2 dage. På 2. dagen var beløbet trukket på min konto. Der kom ingen mail med "track&trace-nummer" til Postdanmark. Ringede til firma, som svarede med det samme. De sendte "track&trac-nummer" med det samme. Fik min MAC om eftermiddagen på 2. dagen

Re. Julie Bach

Hej Julie og andre.

Jeg vil gerne deltage i denne debat. Jeg vil gerne afvise enhver påstand om, at vi hos Telekæden har modtaget produkter, Varelager samt RMA fra Edbbiksen.dk - Vi har som mange ved delt lokaler med dem ind til d. 1/3-2009 hvorefter vi flyttede ud. Vi har ikke drevet forretning med dem eller have økonomisk interesse i dette. Derfor undre det mig meget, at Julie du kommer med denne påstand at vi skulle have din pc, og ønsker betaling for denne. Dette er 2. falske udsagn. Jeg vil meget gerne drøfte dette med dig. Du skal være velkommen til at kontakte mig på 97 37 67 37 eller steen.tarm@telekaeden.dk

Mange hilsner

Steen Tokkesdal
Indehaver

Telekæden Tokkesdal-Telecom
Centervej 3
6880 Tarm

ikke har fået nogen penge tilbage

jeg havde købt en mus, musemåtte og et tastatur til en konfirmation jeg skulle til og de sagde at varerne blev sendt til tiden men det var kun musen der blev dette og derfor da jeg endeligt fik de andre ting sendte vi dem retur men har aldrig modtaget nogen penge for dem.

Har du varer tilgode så ring til Expert i Ringkøbing

Fra pålidelig kilde skulle vare lageret være overtaget af Expert i Ringkøbing og telekæden i skjern tarm og de skulle have en hel del af rma og andre produkter til at stå hos dem.
Hvem ved det kunne være i kan få nogle af jeres ting igen for en beskeden pris.
Min bærbare der var sendt til rep. står hos telekæden i skjern tarm og en der hedder Steen mener jeg skal give 1500.- for min egne defekte bærbar.. som kostede 2800 fra ny. ikke så lidt frækt at vil tjene penge på andres ulykke...

total nederen

Jeg har betalt en bærbar og har ikke fået penge tilbage eller får den bærbar jeg har bestilt meget uacceptabelt

Hej .. vil sige li'som den forrige anmelder .. "Hvor er mine penge"?

Bestilte og betalte .. i Pinsen .. en skærm .. men opdagede med det samme jeg havde bestilt forkert str. .. så skrev en mail med det samme .. om at de skulle holde skærmen tilbage .. ik desto mindre ankom den her med posten få dage efter Pinse .. afviste den ved døren .. og skrev en mail om forløbet til edbbiksen.dk .. ingen virkning eller svar .. pengene er heller ik sat tilbage på min konto .. på trods af tracking nummeret viser den er kommet tilbage .. opdagede så lidt senere at de var begæret konkurs d. 8-6 .. så pengene er nok tabt .. men vil holde med andre i at det kommer tæt på svindel .. når de blev ved at sælge .. uanset de må ha' vidst at konkursen var tæt på.

Mvh .. Finn Thomsen

Hvor er mine penge??

Bestilte et tv til 14.134 kr, men afbestilte næste dag via email. Hørte INGENTING fra dem! Nu har de så hævet pengene fra min konto og nu er de slet ikke til at komme i kontakt med. Jeg har sat banken på sagen. Overvejer en politianmeldelse hvis banken ikke kan gøre noget.
Magen til svindlere...

mangler min pc.. hvor er den???

jeg har d. 2/6 2009 købt og betalt en thorsiba bærebar pc ringede til dem første gang d. 5/6 for at høre om den var på vej, men fik ikke kontakt da deres net var brudt ned... jeg har efterfølgende ringet 3 gange sidst d.8/6 fik samme svar... hvad gør jeg så ?

Har prøvet at komme i kontakt med dem i 2 uger snart - fax, mail, tlf - alt. uden held.

Indkøbt desk-top-pc - defekt nu efter 1½ år - kunne være bundkortet - hvem ved - Jeg har ikke kunnet komme igennem - ingen kontakt - ingen tilbagemelding ingenting -
Først i dag er de lukket ned på nettet - så hvad gør man med defekt garantiramt produkt ?

Bedrageri

Har bestillt et grafikkort og en skærm den 28.5. Men har annulleret ordren d. 29.5. Trak de sidste torsdag d.4.6 alligevel penge fra min konto.Og nu læser jeg at de gik konkurs. Min bank skriver nu en indsigelse mod beløbet som de trak og jeg overvejer at anmelde dem for bedrageri til politiet. Gudskelov har jeg gemt alle mail, jeg sendte til dem.

Leverede ikke varen - hævede pengene - ikke til at komme i kontakt med

Jeg har bestilt en NAS-harddisk til 1.300 kr.
EDBBiksen sendte varen, men til en forkert adresse. Jeg gjorde straks opmærksom på dette i en mail - MEN har INTET hørt fra firmaet siden - Ja, lige bortset fra, at de har trukket de 1.300 kr. fra min bankkonto!

Jeg har i løbet af de 14 dage der er gået, sendt 3 mail og ringet til firmaet 4 gange. Alle gange, hvor jeg har ringet har jeg ventet i kø UDEN at få kontakt til nogen i firmaet. En gang ventede jeg som nummer 1 i køen i over 40 minutter !!!!!
Jeg har ikke ringet til firmaet den sidste uges tid; nu er deres telefoner ramt af et teknisk uheld.... Men hvordan kan telefonsvareren så tage telefonen ?? Og hvorfor bruger den medarbejder, der skulle besvare telefonopkald så ikke tiden på at besvare de mails kunderne sender ???

LAD VÆRE MED AT HANDLE I DETTE FIRMA!
Det er simpelthen alt for useriøs, at de ikke svarer på henvendelser.

Michael Krause
Næstved

Jeg føler mig elendigt behandlet, fordi jeg betaler for en varer som ikke kommer og jeg har ingen mulighed for at få fat på nogen som helst i virksomheden.

Det er et forpulet taberforetagende. Jeg bestilte et par musemåtter fra dem, der var over 200 på lager af hver og der stod leveringstid 1-3 dage. Det er nu over 2 uger siden. De svarer ikke på mails, deres telefon har i disse 2 uger været nede. Man får bare en telefonsvarer i hovedet, som siger at telefonen er klar igen i morgen tidlig.
Man skulle tro det var så lortet somdet kunne blive, men nu er deres hjemmeside gudhjælpemig også nede, og har været det i 3 dage.
Det drejer sig kun om 160 kr. men for fanden hvor er det frustrerende og latterligt at de trækker penge fra én og så bare skider højt og helligt på alt.

Handl ALDRIG hos de fuskere, og må den retardo der står for sitet blive kvalt i sine egne nosser.

Får sikkert aldrig varen

Det er nu næsten en måned siden jeg bestilte en Asus pc skærm.

Da jeg bestilte var der en på lager, men efter købet er ingen. jeg tror så at jeg fik den sidste de havde og den snart bliver sendt afsted med posten. det er så bare ikke sket endnu:(
jeg har prøvet og ringe, men der sagde de bare at de ikke kunne sige hvornår de fik en hjem.

Hvis edbbiksen læser dette så kan jeg da lige sige at jeres hjemmeside er meget overskuelig og god. Håber at i får alt gruset ud af maskineriet snart!!

urimeligt grof

ventetid på over 1 uge på en vare som de har mange af på lager. Dette sket trods kontakt med butikken flere gange

Jeg vil kraftigt fraråde alle at handle med edbbiksen

Sagsforløb:

1. Jeg køber en Kensington FM Transmitter til 450 kr incl forsendelse
2. Der går 2 uger og varen er ikke dukket op enndu
3. Jeg ringer og spørger efter varen og de undskylder med nedbrud på hjemmesiden etc men lover at sende en ny med det samme.
4. Jeg modtager min transmitter efter få dage.
5. Jeg åbner pakken sirligt tænder for den og finder ud af, at den ikke virker.
6. Jeg pakker den sammen igen og gør klar til at sende den tilbage igen.
7. På hjemmesiden står der intet om ombytning reklamation så jeg ringer til dem. Dog med nogle få linier står der et sted noget med en adresse i Ringkøbing og at varen skal være i væsentlig samme stand som ny (hvilket jeg klart mener den er).
8. I telefonen siger de at de ikke vil tage varen retur selvom den ikke virker for jeg havde jo åbnet den. Jeg presser verbalt på og de giver så efter et stykke tid efter.
9. Jeg sender varen retur til den specificede adresse i Ringkøbing.
10. Der går 2 uger og jeg hører intet. Jeg ringer til dem og spør hvor mine penge bliver af. De hævder at de aldrig har modtaget varen retur. Jeg giver op og håber i mit stille sind at de måske finder den alligevel. Der er nu gået 3 mdr og ingen penge er at se endnu. Jeg orker ikke at hidse mig op over 400 kr så nu er sagen closed og jeg advarer alle på min vej.

2 - 3 dages levering !!!!!!!!!!!!!!!

Bestilte 3 varer hos dem. De kom alle hver for sig og på forskellige tidspunkter. Og den sidste vare kom først efter 14 dage..........og først efter jeg selv havde kontaktet dem via tlf, endda hele 3 gange og via deres live chat. Så alt i alt må man konludere at de ikke har styr på sagerne

I særklasse dårlig kundeservice!!!

1. De ignorer beskeder sendt på email eller via deres hjemmeside..

2. Bestilte lagervarer for 1 uge siden og har ingen email fået om hvorvidt de er afsendt... Det er i sig selv amatøragtigt... Jeg ikke før har oplevet et firma ikke kan finde ud af at sende en email når varer afsendes...

3. På deres hjemmeside står der at varerne som værende afsendt og der er 2 links med T&T numre på min ordre som slår op på postdanmarks hjemmeside... Disse links giver noget resultat...

4. De skriver deres side opdateres 5 gange dagligt med lagerstatus og de varer jeg har bestilt har hele tiden været på lager... Hummm.. Lugter "lidt"

5. De har selvfølgelig hævet pengene på mit kreditkort...

Desværre tjekkede jeg ikke thrustpilot før EFTER jeg havde bestilt varerne ... Det har jeg nu lært at gøre fremover... Og jeg vil advare alle jeg kender fra at handle med dem...

edbbiksen.dk Details

Visit Edbbiksen