Edbpriser reviews

Edbpriser reviews

8.1

God ide

En velfungerende forbrugerportal. Glimrende ide!

Det første sted jeg kigger, før en it handel.

EDB-priser fordi det er vagthunden i en branche med meget store prisforskelle.
Har sparet mig for maaange penge og problemer. Tak

Flot design, men skuffende funtionalitet!

Der er styr på tingende her.. hvis ikke designet kommer i vejen. Der er meget få gengænger og fake posteringer.

Men et gamle design var meget bedre, ikke kønnere men bare mere funktionelt. Jeg ved godt det er langtid siden de skiftede. Men savner det sku!

Der er alle de forhandler man kender og endda lidt mere ;-) det er super godt.

Jeg vil ikke helt anbefale denne side længere.. Så er det mindre frustrerende at bruge pricerunner! Dog kan du finde bedre priser her ;-)

Godt internet sted.

Ikke alene er edbpriser.dk et godt internet sted men "Aller" koncernen plejer også at være interesseret i at sørge for at det bliver ved med at være et OK og godt internet sted....

Godt site.

Lidt gammeldaws design, med god funktionalitet.

Bruger siden ofte

God side til at finde den billigste pris. Grunden til at der ikke er 5 stjerner er at jeg ikke tager det for givet at det er billigste priser, før jeg har tjekket på andre måder.

Fint hjemmeside

Den er også let og arbejde med. Den giver muligheder for at finde de forskeliige områders priser.

Helt okay

Virkelig brugbar

EDB Priser har sparet mig for mange penge, ved at samle priser på IT udstyr på en side.
Det er utrolig så forskelligt det er, hvem der er billigst, og derfor er denne side guld værd.
Gode muligheder for søgning.
Kunne have endnu flere forhandlere med

har brugt edbpriser

i så mange år jeg ikke kan huske det mere, og for det meste stemmer priserne. jeg kunne bedre lide det ældre layout.

Okay

Sitet er okay, men forvent ikke at stedet indeholder alle butikker hvor varen kan købes.

Ideen er perfekt. Gid i havde flere leverandører...

Godt værktøj

Bruger ofte EDBpriser, og det er et godt værktøj til at finde varen til en god pris.

Super godt værktøj

Et rigtigt godt værktøj, men der er plads til forbedringer, f.eks. med mere information om muligheder for tilbehør og evt. reservedele

Fin til overblik

Siden er god til at give et overblik over gennemsnitspriser; men den er knapt så god til at finde slagtilbud.

Fin pris søge maskine

Det er en god side.
Der kunne nogle gange godt lidt mere kontrol med varer/priser.
Slet forhandlere der flere gange ikke har styr på priser.

Uundværdigt

Edbpriser er sidEN når det kommer til at finde computerdele inden for et fast budget, og for at se hvilke komponenter der pt. kan betale sig.

Siden er dog en tand i den langsomme ende, men det er forståeligt grundet den gigantiske database.

Is Edbpriser your company?

www.edbpriser.dk Details

Danmarks største prissammenligning for IT. Find de bedste priser og de mest seriøse forhandlere. Læs nyheder, produktinformation og meget mere.

Visit Edbpriser