edbsen.dk reviews

edbsen.dk reviews

7.9

Overdrevet god service og gode priser !!

Jeg har lige købt mit nye Samsung smart tv igennem EDBsen.dk og jeg kan ikke sige andet end at jeg meget glad for deres måde at føre forretning på. Hvis man har nogle spørgsmål, så kan man bare ringe og få svar.

Gode priser og god service mere kan man ikke bede om !

Mange tak for mit nye tv !

God pris og tilbagemelding

Havde bestilt nogle varer i starten af december, som desværre ikke var på lager
Efterfølgende forespørgsel om leveringstermin betød at firmaet forsøgte at skaffe varerne fra en anden leverandør hurtigere.

Varerne blev sendt af 2 omgange, selvom det ville være acceptabelt at vente 1 dag så begge varerne blev sendt samtidigt.

EDBSen kunne forbedre bestillingen ved at oplyse ca. leveringstermin ved bestilling/webside frem for at man skal henvende sig og spørge.

Alt i alt en god handel

God pris

Fandt Ram ca. 100,- billigere end andre steder.
lev. tid fra Mandag til Onsdag kan man vel ikke klage over selvom det er set hurtigere.
et lille suk, hvorfor skal man sætte CVR nummer på for at få lev. til min firma adresse.
alt i alt en god handel

Reply from edbsen.dk

Hej Søren

Mange tak for dine fine ord, vi kigger på dit kritik punkt og håber vi kan lave en ændring vedr. CVR nr. på forsendelses adresse.

Hurtig levering og god pris

Jeg købte et par hdmi-kabler og et jack-jack audiokabel hos edbsen. De havde den laveste pris, og leverede dagen efter bestillingen.

Hurtig levering og skarp pris

Jeg skrev til edbsen ang. et problem med leveringspriser og fik lynhurtigt svar. Jeg fik mine micro-SD-kort lynhurtigt og særdeles forsvarligt emballeret. Jeg kan varmt anbefale edbsen.dk.

Ingen levering, intet svar.

Jeg valgte så desværre at bestille via edbsen.dk - varen er på lager (I øvrigt jordens dårligste lagerstatus system).

Bestilte for 3 dage siden, får en ordrebekræftelse med det samme, pakken står de næste 2 dage med status "pakkes" på deres hjemmeside. Hvordan det kan tage så lang tid at pakke et spil i en kuvert er mig en gåde.

Det bedste ved handlen må være deres elendige kundeservice, man skriver og spørger hvor pakken bliver af, man får svaret "vi kigger på sagen og vender tilbage snarest." 7 timer senere, intet svar.

Jeg synes denne elendige behandling er meget uheldig, når man står og skal bruge en fødselsdagsgave Fredag, bestiller Mandag - og man Onsdag kl. 16.32 ingen ide om den nogensinde bliver sendt, afbestilt eller hvad der sker med den.

Rigtig dårligt!

Historien er desuden ikke slut, edbsen.dk vælger at rette deres lagerstatus fra den 15/3-12 til 31/3-12 og kommer samtidig med den dårlige undskyldning at varen ikke har været på lager da jeg bestilte(Stået til 15/3-12), i stedet for at være ærlige omkring bestillingen. Det er jo en dårlig joke.

Lidt lang leveringstid

Jeg bestilte ram til min bærbar computer, og så at der stod de havde den på lager. Læste på deres levering at det ville ske inden for 2-3 hverdage. 3 dage efter modtager jeg så en melding om at nu er den pakket, og 5 hverdage efter jeg har bestilt den modtager jeg så mine ram.

Jeg skrev til dem efter jeg havde modtaget, med samme forklaring. Jeg modtog kort tid efter en e-mail retur, hvor jeg fik en undskyldning, og en enighed om at der var gået alt for lang tid. De skrev de ville gøre noget ved det, og det tror jeg på, så det skal de have en stjerne for.

Billigt, men lang vente tid.

Bestilte min vare søndag, og regnede med de ville sende den mandag, da der var 500 styk på lager. men der skete intet, hvorefter jeg skrev til dem, og de skrev tilbage at den er afsendt. hvilken jeg fandt ud af torsdag den ikke var!. da jeg først fik mail om den var afsendt der...

Ellers ingen problemer hos dem, og kunne sagtens finde på at give dem en chance mere.

Super service , billig vare , hurtig levering

Bestilte en USB stick tirsdag kl 16 , og modtog den onsdag morgen :D , det kalder jeg god service , fik mail om når der kom en opdatering på min ordre. er yderst tilfreds med servicen på siden og handler meget gerne med edbsen.dk igen , kun +++++ herfra

Super IT-butik på nettet

Jeg har kun Positivt omkring denne butik.

De er altid behjælpelig med at finde det rigtige produkt, og medarbejderne er altid klar med teknisk viden til alle grupper menesker. (også os der ikke er så IT-kyndige)

Mange + herfra... kan klart anbefales til alle

Er bare kanon...

Har købt 2 bærbar mini og mus m.m og det er bare kanon betjening hver gange... :0)) og min kærste har ogaå købt en bærbar comp. til mig og alt fungerer bare perfekt...
God service m.m har intet at klage over... Alt er bare super dumper...

Virker ok

Jeg fik aldrig fuldført en ordre hos dem, men havde en god kontakt over mail med personalet. Da jeg ville annullere min ordre af gode grunde, skete det med det samme. God service plejer at være lig med god butik...

Vare som ikke er på lager men "PÅ Lager"

Har lige siddet og kigget efter Modern Warfare "Black Ops" og set han har den på lager og til en billig pris!Der er endnu 5 dage til den har release og der er ingen der har den på lager endnu!!!

Reply from edbsen.dk

Hej Bo
Nej, vi har som sagt ikke varen på lager før release dato, men vi har et antal til forudbestilling, som man kan bestille, derfor er der lagerstatus på. Men hvis man klikker på lagerstatussen vil man se releasedatoen, så "nej" vi påstår ikke at vi har den på lager før alle andre. Men mange tak for din observation.

Martin Boje

edbsen.dk Details

Billig it udstyr til private og erhverv.

Visit edbsen.dk

We live here: Evertvej 23