EDC Mæglerne reviews

EDC Mæglerne reviews

7.1

Huset blev hurtigt solgt - på professionel måde.

min oplevelse med EDC Nystaden, Sønderborg , har været rigtig positiv
og jeg kan anbefale at tage kontakt og få en samtale om evt. salg eller køb
af hus.

Andel solgt på kun tre uger!

Jeg har været rigtig glad for vores ejendomsmægler og samarbejdet med ham har været yderst tilfredsstillende. Den sagsbehandler jeg blev tildelt derefter, måtte gerne have været bedre til at vende tilbage uden at jeg skulle rykke for svar. Men alt i alt en positiv oplevelse.

God service til en god pris !

Rigtig god service, vender altid tilbage, en aftale er en aftale, er rigtig god til og sige tingene som de er, fornuftige priser, kan varmt anbefales !

super hurtigt salg

rigtig god mægler,der forstod det hele,og var hurtig

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Super salg gennem Team EDC Helsingør

Vi har netop solgt vores hus igennem EDC Helsingør.
Vi har fået en fantastisk service af et utroligt professionelt team, som ud over at være professionelle til fingerspidserne også var imødekommende, søde og venlige, men fremfor alt gav os en følelse af at være der 100 % for os.
Skal vi nogensinde sælge igen, så ved vi godt hvor vi skal henvende os :-).
Stor tak for kampen til Team EDC Helsingør.
Hilsen Malou, Jimmy og Charlotte

Super godt arbejde!

Vi har været oven ud tilfredse med EDC Støvring, i forbindelse med vores hus salg. Specielt Brian Wiborg, som udviste stor professionel eksepatise og har ydet en indsat ud over det forventede. :o) Kan klart anbefale dem til alle!

Kan absolut anbefales!

Dygtige og kompetente folk hos EDC Allerød. Meget tilfreds med hushandlen fra start til slut. Der blev sat en realistisk pris og huset blev solgt på 1 1/2 uge!!! Helt igennem professionel behandling. Kan absolut anbefales!

Perfekt.

Meget fin og kompetent handel af vores hus, vi fik den pris som vi havde aftalt med mægler, 1 fremvisning, og huset var solgt, på 1½ dag, vi er meget tilfredse.

Tak til KJÆR og CO. a/s. Dalumvej, 5250 Odense, sv.

En god oplevelse .

Jeg kan på det varmeste anbefale EDC i Helsingør. Jeg har fået al den hjælp jeg behøver, det er nemlig ikke let at skulle sælge et hus for første gang. Det har været en meget fint forløb med en mægler og sekretær som var søde og afslappede samtidig med at de var seriøse og dygtige.På toppen af det hele, så lykkedes det mægler at finde det sødeste unge par som viste stor glæde og respekt for huset, tak for det.

Troværdig og reel ejendomsmægler

EDC (Østerbro) gjorde et super stykke arbejde. De både solgte min egen lejlighed til fuld pris og fandt en ny lejlighed, som passede mine ønsker, på mindre end en uge.
De var både troværdige, reelle og meget lyttende overfor mine ønsker med hensyn til ny lejlighed, overtagelsesdato, pris på min egen lejlighed og udformning af salær.

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Meget profesionelle og yderst effektivt forløb med mægler.

EDC fik min lejlighed solgt på kun 3 måneder, i forhold til HOME der havde haft den til salg de forgangne 9 måneder uden held. Jeg har været yderst tilfreds med deres måde at håndtere salget på. De er virkelig "fremme i skoene" på den positive måde, og jeg har altid fået tilbagemelding telefonisk på hver eneste fremvisning.
Fordi jeg var fraflyttet lejligheden havde min mægler oftet nøglerne med i baglommen, så hvis han kunne fornemme at det kunne være et emne for hans kunde, så tog han kunden extraordinært med hen og fremviste min bolig. Dette førte til en del positive oplevelser.Jeg vil til enhver tid anbefale EDC Poul Erik Bech til folk der skal sælge bolig.

100% professionel og kompetent ejendomsmægler!!!!!!!

Jeg har haft en helt fantastisk god oplevelsen i forbindelse med salget af vores hus igennem EDC, Aabybro - Morten Grimm.
Morten har fra første samtale givet mig oplevelsen af, at han har 100% styr på tingene - Der har været opfølgning hele forløbet - Jeg har ikke på noget tidspunkt ventet på en tilbagemelding. Altid hurtig tilbagemelding!!!

Så jeg kan 100% anbefalet EDC Aabybro!!!!!

For dyrt og for dårligt !

Jeg blev da godt nok skuffet over manglen på ekspertise ! Vi skulle selv ordne mange af problemerne, skulle selv finde ud af meget af det økonomiske i hele handlen, og afslutningen på handlen var slet ikke som der var lagt op til ved introduktionen.
Det værste var dog, at EDC på Hjallesevej, og sælger, IKKE oplyste at huset min kone købte, var et rygerhjem ! - det blev så et enormt rengøringsarbejde at få nikotin lugten bare rimeligt væk, så vi synes simpelthen det er uetisk af mægler og sælger, ikke at oplyse den slags.
Derfor blev det hele en dårlig oplevelse, øv øv øv!
EDC

Reply from EDC

Hej John.

Mæglers undersøgelses- og oplysningspligt omfatter ikke hvorvidt der har været røget i boligen. Hvis I ikke selv har bemærket dette under fremvisning af boligen, kan man næppe heller forlange at mægleren skulle gøre dette.

Jeg er ked af, at dette har givet jer en dårlig oplevelse af jeres boligkøb, men det kan vanskeligt bebrejdes mægler, at I vælger at købe boligen.

EDC-gruppen a/s

edc har mistet et stjerne - fordi

afslutningen på handelen ikke var så fin,
ellers glad for at der kun gik et år med at få huset solgt i disse lidt svære tider for sommerhussalget

God faglighed, hurtigt salg til rette pris

Jeg kan varmt anbefale EDC på Gl. Kongevej. Har anvendt Kirsten ifm. salg af min lejlighed på Frb og oplevede en meget professionel håndtering og solid viden om nærområdet. Det var væsenligt for mig at arbejde sammen med en troværdig mægler, der sætter fagligheden omkring et salg højt og som ikke forfalder til unødvendigt salgsgas, det fandt jeg i Kirsten. Jeg vil til enhvertid anvende hende igen både ifm. salg, men også som køber.

Fantastisk service og yderst kompetent!

Solgte vores hus hurtigt, professionelt og var altid klar til at svare på spørgsmål.
jeg kan klart anbefale dem (EDC Danebo Aars) til andre.
/Jesper

Tilfredsstilende forløb

Huset blev solgt på 5 mdr. til (næsten) den ønskede pris. God markedsføring og særdeles god opfølgning og løbende orientering fra mæglerens side.

Dårlig service - bruger dem aldrig igen!

Jeg kan på ingen måde anbefale at benytte EDC Nørrebro til salg af ens lejlighed. Det har på ingen måde været en god oplevelse, og det selvom de fik solgt min lejlighed til en fornuftig pris. Kommer aldrig til at bruge dem igen. Dertil er deres service simpelhen for dårlig. De er kun interesserede i én ting, underskrifter. Koste hvad det vil.
Ask Hybel found this review useful
EDC

Reply from EDC

Hej Ask.
Vi er glade for at du har fået solgt din lejlighed til en fornuftig pris. Det er trods alt vores vigtigste opgave. Når det er sagt, er vi naturligvis kede af, at du alligevel er så utilfreds med det samlede forløb. Du er velkommen til at uddybe dine klagepunkter på edc@edc.dk, så vi kan kigge nærmere på sagen.
EDC-gruppen a/s

EDC Details