Edel-Optics reviews

Edel-Optics reviews

9.2

SUPER

Perfekt, nemt og hurtigt, god service

Super perfekt

Simpelthen perfekt, hurtig levering og super priser. Der handler jeg helt sikkert igen.

Hurtig fragt og ekspedition, alt i orden

Hurtig fragt og ekspedition, alt i orden

Upåklagelig handel

Super produkt, hurtig levering og lav pris. Kan klart anbefales!!

Gode priser og lynhamrende hurtig levering

Jeg bestilte nye solbriller onsdag ved middagstid og de blev leveret næste dag kl 12, og jeg havde IKKE betalt for ekspres levering. Meget fantastisk og til absolut konkurrencedygtig pris.
Det er anden gang jeg handler hos dem.

Bestilte et par solbriller mandag aften, og de kom allerede torsdag, selv om de på bestillingstidspunktet var sat til en uge senere. Dejligt.

Dejlig webbutik med mange spændende solbiller

Så har jeg købt 2 solbriller gange hos EdelOptics og det har været en fornøjelse. Varen kom til tiden og man fik rabat og alt var i orden. En fin oplevelse. Tingene fungerer bare i Tyskland. Tak til Tyskland for dejlige solbriller, som man ikke lige kan få herhjemme så nemt. Kæmpeudvalg er der også.

Super leveringstid!

Brugervenlig hjemmeside og lyn hurtig levering. Kan kun anbefales!

Underlig leveringsmetode

Bestilte mine solbriller hvor det herefter gik hurtigt med resten. Fik godt med info omkring det hele. Dog synes jeg det er ærgerligt det leveres med ups.. Via tracking nummeret fulgte jeg pakken og kunne se den skulle være til levering på et tidspunkt hvor jeg var på arbejde. Da jeg fik fri ringede jeg til ups for at høre om man kunne ændre adresse da jeg ikke er hjemme i det tidsrum de levere, og hold da op en uhøflig mand jeg havde i røret. Men udover det fin varer og info fra edel :-)

Hej Claudia! :-)
Tak for den grundlæggende sett positive anmeldelse - vi har meget god tilbagemelding allment vedr. vores transportør - beklager om Du i et ænkelttilfælde hadde anden erfaring.
Mvh Edel-Optics-Team

Hurtig og præcist

Produkt var som beskrevet, blev sendt hurtigt. Meget tilfreds

Min bedste e-handel oplevelse

Super hurtig og venlig ekspedition :-) Returnerede et par Ray-Ban jeg ikke brød mig om(min fejl) Ingen problemer, virkelig hurtig og seriøs kontakt. Modtog vare indenfor 2 døgn. Penge retur på 3 døgn. Er ligeledes meget tilfreds med mit andet køb af solbriller. Absolut en positiv oplevelse.

Billigt , men langsom

De er billige, men ultra langsomme og holder ikke hvad de lover, hverken på hjemme side eller på de mail de sender ud, ringer man til kundeservice forklarer de at "modellen" jeg bestilte, ikke var lager og derfor tager det ekstra tid, men tjekker man hjemme siden står der stadig den samme skrift ... og har betalt ekstra for ekspress levering ... bum bum over 3 uger.

Hej Flemming :-)
Er dette et forsøg på på at være sjov? - en av solbrillerne er ankommet - vi venter på sidste farve fra Italien - da Du bestilte på kvelden 9. Mars stod det soleklart KLAR FOR FORSENDELSE inden 1-2 uger - om du bestiller to samlet så sender vi begge to ud samtidigt - altså når bægge er på lager her - der stod ingenting om at de var lagrende hos oss da Du bestilte. Om Du ønsker en "commercial gesture" - så kontakter os direkte - og ikke giv fejlinfo på Trustpilot - en kniv i ryggen :-( på vores team som gør sit bedste.
Forøvrigt - om varen ikke er direkte på lager så er tilleggsopsjonen Express av liten nytte.
Ha en god helg! :-)
Mvh Edel-Optics-Team

Billig og hurtig forsendelse

Det virkede for godt til at være sandt, men sandt var det! Billig og ÆGTE solbriller der blev leveret efter to dage! Kan klart anbefales!

Tak for super effektiv og hurtig levering, helt fantastisk.

Tak for super hurtig ekspedition og levering, samt rigtig god løbende kommunikation - jeg har allerede modtaget mine nye briller og er lykkelig for at have modtaget dem så
hurtigt (dejligt selv at kunne vælge forsendelse, da jeg skulle bruge dem meget hurtigt) - meget professionelt, god service, god pris og kan kun anbefale jer til
andre - STORT TAK.

Julegaven lod vente på sig...

Jeg bestilte et par solbriller d. 12. december.
Der stod at de ville blive leveret d. 16. december (i god tid inden jul).
Da jeg stadig ikke havde modtaget nogen leveringsmail eller track & tracenr. d. 16. skrev jeg en mail for at få en status.
Der kom dog intet svar...:(
D. 17. om morgenen ringede jeg for at få at vide hvad der skete.
Jeg talte med en medarbejder som talte dansk og hun sagde at pakken skulle have været sendt lørdag d. 14. december, men der var sket en fejl med leveringerne. Hun ville vende tilbage lige så snart hun havde talt med deres lager/fragtfirma.
Om eftermiddagen havde jeg stadig ikke hørt noget, så jeg ringede IGEN!!
Denne gang talte medarbejderen ikke dansk, men hun sagde at min ordre ville blive afsendt senere den 17. december. Jeg sagde at det var vigtigt at jeg fik bekræftelse på at den kunne nå frem inden jul, da det var en julegave.
Hun sagde at der ville komme en forsendelsesmail med track & trace nr. senere på dagen (her var kl. 13.39).
D. 18. december ringede jeg igen, og til sidst annullerede jeg min ordre, da de ikke kunne garantere noget som helst.
Dog kom der ingen mail om at min ordre var annulleret. Heller ikke selv om jeg havde sendt en mail hvor jeg bad om bekræftelse på min annullering.
Til gengæld kom der en forsendelsesmail senere på aftenen!!
Så nu havde de sendt en ordre jeg har annulleret.
d. 19. december dukkede pakken op.
Jeg kunne se på track & trace hos UPS at den allerede var blevet sendt d. 17. december, men det havde de åbenbart ikke kunne se da de talte med mig.
D. 19. om aftenen ringede en medarbejder fra edel-optics og beklagede meget.
De havde åbenbart fået nyt software-system og flyttet deres lager samtidig, så de havde ikke kunnet se at min ordre var afsendt før d. 18. om aftenen, og der havde medarbejderen manuelt været inde og sende mig track & trace nummeret,
Jeg har åbenbart været uheldig og bestille hos dem på det forkerte tidspunkt.
Jeg er glad for at de ringede og forklarede mig situationen.
Dog syntes jeg at de til en anden gang, som minimum burde informere kunderne på mail, hvis der bliver forsinkelse på leveringen.
Desuden bør de svare på de mails kunderne sender.
Min gave nåede dog frem inden jul og det er jeg glad for :)

Kære Birgitte,
mange tak for din feedback! Vi beklager problemene som opstod.
Dit Edel-Optics-Team

Alt var 100 % i orden

Hurtig levering og gode priser.
Kan kun anbefaldes

Lynhurtig levering og bedste pris på markedet!

Perfekt på alle punkter - køber helt sikkert ved Edel-Optics igen!

Simpelthen perfekt

Nemt lynhurtigt og helt i orden.
Jeg bestilte onsdag ,og modtog torsdag.
Kan absolut anbefales.
Med venlig hilsen Connie Winther
Svenstrup

UPS - noget hø

God og hurtig ekspedition af min bestilling hos Edel-Optics!!!!
MEN hold k... en mildest talt elendig levering. I har jo valgt UpS og det er virkelig UPS. Det har taget 4 ture til min adresse for at få pakken - de to første gange var jeg ikke hjemme og fik seddel i postkasse om mislykket levering. To dage har jeg gået hjemme hele dagen for først at finde min pakke i mit skur i dag uden yderligere. Har ringet 2x og lavet aftaler, som ikke kunne bruges til en ski' - nå bare galde fra en irriteret kunde.
Havde været så meget nemmere/bedre/hurtigere, hvis man kunne hente pakke på et lokalt postkontor end det her roderi. Og det kan da ikke være sandt, at jeg skal køre fra Odense til Kolding for selv at hente min pakke.
SKIFT TIL ET ANDET FRAGTSELSKAB!!!!!!!

Dear Vivi,

Thank you for the review. It makes us very happy to hear that you are satisfied with your order. We are sorry for the complications with UPS, however, in most cases UPS deliver fast and have a good service. Please note that we're not responseble for UPS's mistakes.

Best Regards,
Edel Optics Supportteam

Dag til dag

Fik solbriller til halvdelen af butiksprisen og levering dagen efter bestilling.

Edeloptics

Vores hotline: +45 7 8772004

mandag til fredag fra kl. 10 - 18

Edeloptics GmbH

Mere end 30.000 solbriller, korrektionsbriller og kontaklinser. Hurtig og billig forsendelse i Danmark.

Visit Edel-Optics

Call us on: +45 7 8772004