Edith & Ella reviews

Edith & Ella reviews

8.4

Det smukkeste tøj, gaver og venlig kundeservice

Jeg har altid været meget begejstret over Edith og Ellas smukke og brugbare designertøj. Hver kollektion er imponerende og havde jeg råd ville jeg købe det hele. Kvaliteten er god til prisen og de har altid ting på udsalg fra tidligere kollektioner. Når man får sin pakke, er der mange gange en lille gave (i form af en taskeparaply eller kuffertmærke med logo). Har der manglet en ting i min ordre f.eks. bestilte jeg to tasker og fik kun den ene, har jeg ringet og fået eftersendt den anden. De er venlige og hjælpsomme på lageret og undskyldt fejlen, som jo kan ske for alle og enhver. Returvarer får man hurtig pengene tilbage for. Der er flere forsendelses muligheder, dog betaler man selv porto for returvarer, så jeg vælger varer med omhu, så de bliver hjemme. Det er det eneste minus ved deres net butik. Resten er super godt.

Skønne ting og hurtig levering

Har handlet her et par gange. Altid med godt resultat. Hurtig levering. Ved en bestilling, havde jeg skudt helt ved siden af størrelserne. Fik lov at komme forbi deres lager og returnere kjolen og prøve mig frem mht. sko. Pengene for den returnerede kjole, fik jeg ganske kort efter. Søde mennesker, der er ansat her.

Fine varer og levering

Fine varer og fin levering - ofte store rabatter og tilbud, som gør, at man ikke behøver handle til fuld pris (hvilket må være lidt ærgerligt for branded...)

Hurtig levering, flot frakke

Jeg stod og manglede en ny vinterfrakke og blev rådet til at gå ind på Edith & Ellas hjemmeside. Her fandt jeg en flot frakke, der var på tilbud, men som dog kun var tilbage i XS. Efter at have målt mig selv, satsede jeg og bestilte frakken. Det var den 5. oktober (fredag).
Den 10. oktober (onsdag) fik jeg en mail om, at min frakke var sendt, og der var Track & Trace-nummer til PostDanmark med.
Den 11. oktober modtog jeg min frakke med PostDanmarks pakkepost.
Ikke bare passede den mig, men den er også flottere end forventet - den har sådan noget rigtig flot blåt for, som man ikke kunne se på billedet.
Jeg er super-glad for min nye frakke og vil til enhver tid anbefale at handle hos edith-ella.dk

Hurtig levering og fine ting

Bestilte først en kjole på tilbud, men fik mail om, at tilbuddet var en fejl. Det kan jo ske, men ærgerligt først at få besked efter 5 dage, da kjolen så var udsolgt i mellemtiden. Den kom dog på lager igen og bestilt til rigtig pris. Hurtig levering og fin indpakning, så udover lidt bøvl er jeg helt tilfreds.

elendig kundeservice

Skønne skønne varer, men utrolig flabet og uprofessionel service.

Har aldrig fået mine varer - ved telefonisk henvendelse fik jeg et meget flabet og arrogant svar om at en email ville blive sendt ud med svar herom. Jeg har dog aldrig modtaget en email og ej heller mine varer.

succesen er steget dem til hovedet.

God service, god butik, hurtig levering :)

Jeg bestilte en lækker taske (som alle har beundret) og fik leveret den ret hurtigt.
Kan anbefales!

Skønne varer, hurtig fragt

Jeg bestilte to par sko, og kunne hente dem på posthuset efter 48 timer. Udover de skønne lyserøde æsker medfulgte der også en stofpose med logo.

Skønne varer, hurtig fragt og nem og overskueligt shop!

Edith Ella Details

Dametøj, strik, nederdele, toppe, sko og meget mere

Visit Edith & Ella

We live here: Struenseegade 15a 3 tv