Editionsatlas reviews

Editionsatlas reviews

3.9

Plattenslager

Hold jer langt væk fra dette firma, det er fup og svindel og ikke til at komme ud af, de sender ting til dig uden du har tegnet noget abonnement og reagerer ikke når du forsøger at henvende dig til dem .

Plattenslagere

Nedenstående er skrevet i deres kontaktformular og tjener som bevis på at abonnementet ER opsagt, uanset hvad de nu finder på:
Min 86 årige mor er blevet snydt til at modtage jeres traktor serie.
Hun sagde udtrykkeligt nej i telefonen til et abonnement på serien og alligevel sendte I en traktor til hende.
Hun ønsker IKKE at modtage noget som helst fra jer i fremtiden og alt hvad I sender vil IKKE blive afhentet på posthuset. I har ekstremt dårlige anmeldelser på http://www.trustpilot.dk/review/www.editionsatlas.dk og jeg forventer derfor ikke, at I rent faktisk vil reagere på denne opsigelse.
Ifølge Trustpilot.dk anmeldelserne overholder i ikke den danske købelov. Derfor vil vi ikke reagere på rykkere og andre bøllemetoder I måtte anvende for fremover at tvinge min mor til at betale for noget hun ikke har ønsket.
At telefonnummeret i jeres følgebrev ikke virker og at I ikke svarer på det nummer I har på hjemmesiden, at I refererer til et ikke eksisterende 11 cifret kundenummer man skal taste ind på telefonen gør ikke sagen bedre.
En kopi af denne besked vil blive lagt på Trustpilot samt muligvis screen capture af denne opsigelse,
http://screencast.com/t/L5eoR671J8I så det er tydeligt for enhver at min 86 årige mor IKKE ønsker at have noget som helst med jer at gøre.
Hilsen Christian, på vegne af min mor, som I søger at suge penge ud af.

Opfølgning den 23. marts 2014, 6 dage efter at kontaktformularen blev afsendt:
Jeg har checket min mail +spam filter for en bekræftelse fra "Editions Atlas".
Resultat: Ingen mail fra dem nogen steder. Det undrer mig ikke!!!!!!!

Når det går galt, går det rigtigt galt.

Jeg havde handlet gennem EditionsAtlas gennem flere år uden de store problemer. Jeg er gammel Tintin fan og lidt af en samler så Tintin bilerne var oplagt.
Pludselig en dag i oktober 2013 dumper der en rykker ind i min postkasse, det fremgår ikke tydeligt hvad det er der ikke er betalt men i oversigten over forsendelse og forfaldne månedsrater er et produkt jeg ikke har modtaget. Jeg henvender mig pr. mail til kundeservice og forklarer at de må fremsende det pågældene produkt før de kan forvente betaling. Ved samme lejlighed lader jeg EditionsAtlas vide at hvis denne sag giver anledning til yderligere besværligheder kan de betragte samarbejdet som ophørt. Kundeservice skriver kort efter at de vil sende bilen ud igen.
Tiden går og sidst i november dukker der nok en rykker på pågældene produkt!
D. 28.11.13 skriver jeg til kundeservice at jeg, som lovet ikke har modtaget produktet men derimod nok en rykker (denne gang med gebyr!) Jeg giver kundeservice besked om at vores samarbejde ophører og at de ikke længere skal sende pakker til mig. Dette bliver modtaget med beklagelse men accept, dog er "produktet" jeg er blevet rykket for undervejs. Få dage senere modtager jeg pakken med "produktet" som jeg naturligvis betaler via min net bank. Nu skulle man tro at den sag var ude af verden men sådan foregår det ikke hos EditionsAtlas, omkring nytår dukker der nok forsendelse op, en forsendelse jeg unlader at åbne og afventer deres næste træk. Det kom så her, 30.01.14, nok en rykker, en rykker på et produkt der iflg. forsendelse og forfaldne månedsrater er afsendt 13.12.13 .... over 14 dage efter jeg opsagde mit abonnement.
Hvis EditionsAtlas mener at havde noget tilgode må det være den uåbnede pakke jeg har liggende og fylde op i bunden af et skab og de skal være velkommen til, personligt at afhente denne. Jeg kan ikke forhindre EditionsAtlas at sende produkter og derefter rykkere men det ryster mig ikke, vil de spilde deres penge ved at prøve at presse citronen er de gået galt i byen. Jeg er faktisk begyndt at more mig lidt.
Beklageligt er det dog at jeg faktisk er glad for mine Tintin biler, men EditionsAtlas fik sat en effektiv stopper for samarbejdet.

Nu, 12 april 2014 sender EditionsAtlas fortsat rykkere for det "produkt" de fremsendte til mig mere end 14 dage EFTER jeg opsagde mit abbonement. Nu med rykkergebyr, 70 kr. Ydermere opfordrer de mig til straks at betale da de påstår de har næste forsendelse klar ... hmmmm! Nok en god grund til ikke at betale :)

Intimiderer kunderne i et forsøg på at presse penge ud af dem.

Jeg har købt nogle modelbiler.

Når man standser sit abonnement fortsætter de med at sende. Efter meget huggen frem og tilbage pr. mail, giver de sig og siger man kan beholde det produkt de har sendt.

Så skulle alt være godt, men nej. Så sender de en rykker på det produkt de har sendt til en efter at man har opsagt sit abonnement og som de en gang har sagt man kan beholde.

Jeg vil råde folk til at sidde ude på kanten af stolen, når man handler med Editions Atlas. Deres salgsmetoder er ikke fine i kanten.

Firmaer der ikke har kundeservice man kan ringe til, skal man i udgangspunktet tage sig i agt for. De ønsker ikke at stå face-to-face med deres kunder. Endvidere indikerer det, at de ønsker at kunne skjule sig for utilfredse kunder.

Altid virket perfekt

Jeg har samlet på flere Kollektioner fra Editions Atlas. Altid har det virket perfekt. Alle mine pakker har jeg punktligt modtaget med 3 - 4 ugers mellemrum. Både ved tilmelding og afmelding af diverse kollektioner, har jeg intet at udsætte . Kundeservice kan der godt gå lidt tid inden man får svar, men at altid fået et svar. Jeg har dog aldrig prøvet kontakt via telefon.

Hold jer væk.. de bedrager.

Bestilte en willy jeep model fra dem. det er 2 mdr. nu, har intet modtaget. og når man ringer til dem, for man fat i en kundeservice som snakker svensk. og men bliver lovet at den bliver sent om en uge. de er fulde af løgn. og hvis man så ville opsige det. får man af vide det kan man ikke før man har modtaget varen.

så alt i alt. og for jeres egen skyld. Hold JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA.

Varen kom aldrig!

Jeg har læst i et bil blad at man kunne få en tintin jeep for 39,-
Bestilte men den er ikke dukket op og det er fem mdr. Siden nu!
Har skrevet og klaget, men de skriver tilbage på robotsprog: " vi sende i næst uge eller om 4 uge" Min anbefaling, handel ikke hos editions atlas.

Firmaet kender ikke købeloven

Reagerede spontant på en annonce, der så spændende ud og bestilte en model af en Jeep fra 2. verdenskrig til 39 dkr.
Efterfølgende blev jeg klar over at det var indledningen til at jeg skulle købe andre modeller til en væsentligt højere pris så jeg undersøgte hvordan man afbestiller og ifølge anvisningerne skulle man først modtage modellen, hvor der ville medfølge en faktura med et kundenummer, men jeg syntes ikke om at skulle bruge den metode på trods af de beskedne 39 kr da jeg jo kunne læse at man ville sende mere efterfølgende, og at jeg så muligvis ikke kunne nå at afbestille så jeg skrev pænt til firmaet, der svarede efter nogle dage med et dansk der tydeligt viste at de ikke forstod min henvendelse da de svarrede helt hen i vejret med noget dansk der mindede om robotoversættelse.
Jeg har efterfølgende udvekslet adskillige e-mail ed firmaet hvor jeg forsøgte på engelsk (og dansk) uden stort bedre held da de åbenbart ikke fattede at jeg ville afbestille og de seneste mails slog fast at de havde sendt pakken, som jeg altså aldrig har modtaget og endelig efter et par e-mails hvor jeg fastslog at jeg ikke havde modtaget noget som helst og heller ikke ville da jeg ville bruge fortrydelsesretten og endelig fik jeg besked om at de havde forstået at jeg ikke havde modtaget pakken og de ville så annullere min gæld på "35 kr.", stadig uden at erkende at jeg havde fortrudt, men i det mindste skrev de at de ikke ville sende yderligere, men så meget besvær for et firma der har haft besvær med at oprette en dansk webside, annoncere i FDM's medlemsblad Motor, men ikke kan kommunikere rimeligt på dansk og som ikke kender lovgivningen i det land de vil handle.
Ikke nogen stor sag, men megameget bøvl.

Is Editionsatlas your company?

Visit Editionsatlas