DYKCEN / edyk.dk reviews

DYKCEN / edyk.dk reviews

9.0

Gode tilbud og service

Der er altid gode tilbud i nyhedsbrevene, og man får en god service i butikken.

Stort udvalg med god service

God service og stort udvalg og tid til at betjene folk uden at de bare sælger det første og dyreste.

denultimativemaske

har lige købt en super god scubapro maske i dykkercentret sidder perfekt god klassisk maske der kan tåle at blive dykket med , fin service og god info.

Fin handel

Perfekt vare

God service og gode ekspidienter

Dejligt med en forretning hvor man ved hvad det handler om !

Fantastisk

Havde bestilt varer hos en anden onlineshop, men de blev ved med at udskyde levering så det endte med at jeg annulerede ordren. Henvendte mig til Dykcen. Super betjening pr. tlf. Bestilte på nettet og havde varen dagen efter. Fantastisk. Det er da her jeg handler en anden gang.

Din BESTE leverandør i ett HAV av valg! Dyck og Kjøp!

I ett hav av butikk valg, er DYKCEN den som skiller seg ut! De hjelper deg å finne det du er på dyck / leter etter. Service, pris og råd, 100% fornøyd! Dyck og kjøp!

Rigtig god service

Har købt våddragter til børnene og modtaget rigtig god vejledning og service. Jeg købte i flere forskellige størrelser, da jeg ikke præcis vidste, hvilke størrelser mine børn skulle have. Der var ingen problemer med at få refunderet de størrelser, som børnene ikke kunne passe.
Alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi handler der helt sikkert igen!

Kompetent service...

Personalet ved hvad de snakker om

Uengageret og umotiveret

Jeg har gennem de sidste 10-12 år handlet en del i DYKCEN, faktisk det meste af min efterhånden omfangsrige udstyrssamling. Jeg er vant til at komme ind i butikken og blive mødt af en engageret sælger der ligegyldigt om man skulle bruge en o-ring til en 10’er eller ny tørdragt til 10.000 altid havde tid til at sørge for en god oplevelse og at man kom hjem med det rigtige. Jeg har været ude af loopet et par år og har ikke rigtigt haft tid til at dykke.
Fornyligt (slutningen af februar) skulle jeg så bruge nogle småting. Her var oplevelsen en helt anden, der var to sælgere tilstede og de virkede som om de ikke rigtigt havde tid, på trods af der var 2 kunder i butikken (jeg var den ene). Det var lidt vigtigere at lægge varer på hylden og drikke kaffe end at hjælpe. Mine spørgsmål blev besvaret nødtvunget og ligegyldigt. Jeg går ud fra de havde en dårlig dag, derfor de 3 stjerner, oplevelsen var kun 1 værdig.
DYKCEN

Reply from DYKCEN

Kære C. Rasmussen,

Tak for din bedømmelse. Vi undskylder mange gange, at du har fået den dårlige betjening. Det er hel sikkert noget vi kan gøre meget bedre. Du er som kunde det vigtigste for os og det er absolut ikke vigtigere at lægge varer på hylden eller drikke kaffe. Jeg vil gøre mit yderste for, at vi alle her i DYKCEN gør vores bedste for at du og alle andre kunder får en god oplevelse, når I besøger os.

Med venlig hilsen,
Jonas Skaaning

VIND ET GAVEKORT - VÆRDI 1000,-!!!

Som handlende i butikken giver Jeg 4 stjerne for deres viden, kundebetjening og varesortiment, den manglende stjerne er for total dårlige p-muligheder når man skal parkere bilen. Ofte har jeg holdt så langt væk at jeg har opgivet at slæbe grekj frem og tilbage.
men at bruge trustpilot til en konkurrence er sku´ for dumt i mine øjne. Derfor en total negativ bedømmelse.
DYKCEN

Reply from DYKCEN

Kære Jørgen Sørensen,

Tak for dine 4 stjerner
Vi har 2 timers gratis parkering lige uden for forretningen, så det kan vi ikke gøre bedre. Til gengæld hjælper vi meget gerne med at bære dit udstyr, hvis der ikke er en ledig p-plads lige uden for. Det eneste du skal gøre er, at spørge om hjælp.
Lodtrækningen om et gavekort er ment som ”Tak for din tid til at hjælpe med at sige, hvad vi skal gøre bedre”. Vi er kede af, at du ikke syntes det er i orden at belønne dem af jer, der bruger tiden på at fortælle, hvad vi skal gøre bedre. Vi har haft lignende konkurrencer i forretningen, hvor alle de kunder, der handler på edyk.dk ikke har kunnet deltage. Nu er det alle, der har mulighed for at vinde et gavekort.

Med venlig hilsen,

Jonas Skaaning

Professionel behandling

Lidt dyer end net butikkerne, men de penge er hurtigt tjent ind fordi man ikke køber der forkerte med ordentlig vejledning.

Hurtig og pålideligt

Det er fornuftige priser og god kvalitet, holder hvad De lover :-)

Super service hurtig betjening

Du kan rolig tage derhen. De hjælper dig med det hele

God betjening og hjælp

Har handlet i butikken og online. Har altid fået god betjening og ok priser. Ingen vrøvl når der er fejl på varen. Bytter på stedet.

God kvalitet til billige priser - leveret til tiden

Meget mere kan man ikke forlange. Ville helt sikkert benytte dem igen.

Hurtig betjening og god udvalg

Hurtig afsendelse af varer, rimelig god udvalg af dykker udstyr

DYKCEN / edyk.dk Support

Hurtig response og sikkerhed

Vi garanterer at ekspedere din bestilling senest 1. hverdag efter modtagelse. Vores store lager sikrer, at vi kan levere 98,5% af alle bestillinger med det samme. DYKCEN er i 2012 rated AAA af Soliditet.dk. AAA er den højeste rating. Kun 4,3% af alle ratede selskaber i Danmark opnår AAA rating.

Om virksomheden - Etableret 1987

Snorkel- og dykkerudstyr til ferie og fritid for hele familien. Vi har udstyr til alle. Fra de helt små babyer til de største voksne. Direkte import fra udvalgte producenter i hele verden. Udvalget i forretningen er større end i internetshoppen - Kig ind. Alle hverdage fra 10:00 til 18:00. Lørdag 10:00 til 14:00

Visit DYKCEN / edyk.dk

Write to: dc@dykcen.dk