EF reviews

EF reviews

6.9

Usædvanligt ueffektivt

---Ovenpå denne anmeldelse gik der 4 timer, før jeg fik min licenskode. Og ikke 2 dage som ellers kun var muligt tidligere, da jeg ringede ind----

Venter på en licens til en lommeregner. Bestilt fredag og er ikke modtaget endnu. Licensen skal sendes pr. mail, og man må gå ud fra, at det er en proces, som er meget nemt automatiseret. Men ak, nej.

Leveringstiden er angivet som "hurtigst muligt". Hvilket altså betyder op til 5 hverdage, får man at vide, når man har gennemført købet og modtager en faktura.

Ringer man ind, og beder om en fremskyndelse af processen bliver man mødt af en dame, som siger leveringstiden er angivet på siden. Det er iøvrigt ikke muligt at fremskynde processen, da der er meget travlt for tiden. Det kommer åbenbart bagpå dem, at der opstår et behov for lommeregner licenser omkring skolestart på HF og gymnasiet. Lidt ligesom det kommer bag på DSB, at det bliver dårligt vejr hver vinter.

Hun slutter samtalen af med at sige, at hun vil kigge på leveringstidsangivelsen "hurtigst muligt". Det er endnu ikke sket...

Det ser ud til, at jeg skal gå en uge uden lommeregner i min matematik undervisning.

virkede som det skulle

har bestilt en TI Nspire cx cas touch color grafregner. Nemt at bestille, fin pris og kom som lovet.

Perfekt handel

Købte nogle elastik mapper der deres priser uden tvivl var de billigste, hurtig levering og fremragende service.

Da de var kommet til at sende nogle mapper i de forkerte farver, sendt de uden vider mapperne i de rigtige farve efter jeg havde henvendt mig til dem, det er service.

Levering ***** (5 Stjerner)
Pris ***** (5 Stjerner)
Reklamation ***** (5 stjerner)

Perfekt handel

Jeg bestilte en grafregner af modellen TI-89, denne hjemmeside var klart den billigste og min grafregner kom hurtigere end lovet, så jeg er en meget tilfreds kunde.

E/F Guldbergsgade 5 Details

Visit EF