Effektlageret reviews

Effektlageret reviews

9.4
2009 Trustpilot review(s)

Fantastisk effektivt!

Bestillede varer tirsdag - modtog varerne onsdag, med løbende opdatering om forløbet på SMS!

super ekspedition

fuld tilfredshed

snabb leverans

Bra priser, snabb leverans, dock fi
ck jag ingen förbetald retur som man brukar.

Forkert vare

Købte vaders .fik dem i den rigtige kasse,men der var nogle andre vaders i kassen . Undersøger de ikke varen før de sender den

hurtigt

Hurtigt og som bestilt

hurtig og venlig ekspedition

Alt kom som aftalt

Som forventet, superfint

Hurtigt og effektiv levering, med det rette indhold

i har de vare som andre ikke har og bestillinger går hurtig

De søde til at riinge hvis der er problemer med de vare man har bestille

Varer kommer ikke til tiden og intet svar på rykkere

Jeg bestilte noget fiskegrej hos effektlageret og glædede mig efterfølgende til at det skulle ankomme. Efter seks dage havde jeg ikke modtaget end ordrebekræftelsen. Jeg skrev en mail og spurgte venligt til hvad der skete med de bestilte varer. Da jeg tre dage senere ikke havde fået hverken varer eller svar på mailen, ringer jeg til effektlageret, hvor man svare at den ansvarlige ikke kan lide at skrive mails(!), men vil ringe og at mine varer vil blive sendt så jeg har dem fire dage senere. Halvanden uge senere modtager jeg mine varer!
En alt for ringe service, der slet ikke svare til det der står på hjemmesiden! Hvis effektlageret ikke vil svare på emails, så skulle de nok tage deres emailadresse af hjemmesiden.

Det fungerer bare

Har af flere omgange bestilt udstyr til karpefiskeri. Det skal siges at det har en rigtig god service, skulle en vare være i rest. Hvilket jo ofte sker med specielt karpeudstyr, så bliver man fint informeret om forløbet. Og endda kompenseret for eventuel ventetid.
Ydermere har jeg også prøvet at et produkt ikke var i den stand jeg ønskede det, skal siges at det var leverandørens fejl. Effektlageret klarede yderst hurtig ombytning, uden problemer med fragt osv osv.
Kan kun anbefale andre at købe herfra, og har også gjort det.

Christian

God service hurtig levering.

Kan helt klart anbefales når man står og mangler grej hurtigt.

Fantastisk

Effektlageret har bare levet op til deres navn, der handler jeg bestemt igen. Ulla

God og hurtig betjening

God hjemmeside med relevante oplysninger om varerne. Hurtig ekspedition og forsendelse. Intet at pege fingre af. Der var en meget fin farvebrochure med i pakken med spændende arrangementer og tilbud. Et godt eksempel på hvordan en god webshop kan fungere. Kan absolut anbefales.
Claus A

hurtigt og nemt

fantastisk service

perfekt kommer til tiden

prøv effektlageret de er hurtige og billige gode sager

Nemt og hurtigt

nemt og hurtigt

lyn hurtig ekspedition

Jeg havde varene allerede dagen efter de var bestilt om morgenen, så jeg kunne få dem med på fisketuren. Det er også nogle fornuftige priser, kan kun anbefales.

Dårlig kundeservice (Reklamations sag)

Jeg har kun handlet hos Effektlageret en enkelt gang. De ydede god service og leverings hastigheden var også i top.

- Nu når tingene vendte om, og jeg stod med en vare der skulle sendes tilbage ændrede tingene sig desværre. Jeg sendte en mail og en facebook besked, vedrørende varen jeg reklamerede over. De har valgt at ingnorere mine beskeder, selvom jeg understegede at det var yderst vigtigt for mig at vide, hvad der skulle ske nu.
Effekt Lageret ApS

Reply from Effekt Lageret ApS

Hej Jonas

Det er naturligvis altid uheldigt, når en kunde - en sjælden gang - er utilfreds med vores service.
Vi gør naturligvis alt hvad vi kan for at stille vore kunder tilfredse - men må konstatere at dette, i yderst sjældne tilfælde (som dette), ikke altid er muligt...

På intet tidspunkt er dine henvendelser blevet ignoreret, du har fået svar inden for 24 timer på hver enkelt henvendelse, pr. mail. Det er korrekt at vi ikke har svaret dig på Facebook, men hvorfor svare det samme, på de samme spørgsmål, på to forskellige medier?

Vi har gjort alt hvad vi kunne for at behandle din reklamation så hurtigt som muligt, hvilket har resulteret i at det har taget mindre en tre døgn at nå frem til en en afgørelse, som indebar at du fik dine penge retur - tre døgn, hvoraf to af dem var lørdag/søndag! Det mener vi på ingen måde er dårlig kundeservice.

Mvh.

Jakob
-Effektlageret ApS

Vare som forventet

Da jeg ændrede min bestilling til en lagervare, gik det kvikt

Hvorfor www.effektlageret.dk ?

Vi sælger beklædning og udstyr til jagt- fiskeri og friluftsliv. Vi har en fysisk butik i Horsens og net-shop på www.effektlageret.dk . Vi har snart 40 års erfaring i postordre handel og lægger vægt på tilfredse kunder både før og efter købet. Vi har gratis levering v. køb over kr. 500,-,(under kr. 50,-), GRATIS RETUR, og 20 dages fuld returret. Ligeledes er vi godkendt af e-handelsfonden, din garanti for at det går rigtigt til. Vi er 5 grejnørder som du kan spørge til råds på tlf. 75624988 eller mail effekt@effektlageret.dk Vi ser frem til at handle med dig.

Visit Effektlageret

We live here: Holmboes Allé 14