Egaaforsamlingshus reviews

Egaaforsamlingshus reviews

6.1

Tilbageholdelse af depositum uden at oplyse hvorfor?

Da vi ankom var der ikke gjordt rent, selvom der var betalt for rengøring. Lejemålet af forsamlingshuset strakte sig fra kl 17.00 til kl 10.00 dagen der på, alligevel havde udlejeren lejet køkkenet ud til en bager fra klokken 05.00 om morgenen og vi blev kontaktet klokken 8.30 om at vi skulle være ude inden klokken 09.00 for der vil der ankomme et nyt hold lejere.

Endvidere har vi aldrig fået tilbage betalt vores depositum på 500,-. Vi har gentagende gange rykket for at få en begrundelse over mail, en månede senere vik vi svar om at vi ikke ville få depositummet tilbage da der skulle mangle en lampe???

Det kan ikke være rigtigt at man kan tilbageholde et depositum på det grundlag da forsamlingshuset har været lejet ud gentagende gange siden!

Is Egaaforsamlingshus your company?

Visit Egaaforsamlingshus