Egmontmagasiner reviews

Egmontmagasiner reviews

Very low
1.8

Øv for en kundeservice!

Jeg blev abonnent på BoligLiv, fordi de ville sende mig fire Kähler lysestager sammen med de seks blade, jeg betalte for. Men jeg har aldrig modtaget gaven – heller ikke efter jeg ringede og snakkede med magasinet, som lovede at sende dem "igen". Øv for en kundeservice!
Egmont Magasiner A/S

Reply from Egmont Magasiner A/S

Kære Fie

Jeg er rigtig ked af den oplevelse du har haft og er sikker på, at der må være tale om en fejl. Du vil blive kontaktet af vores Kundecenter, så I kan finde en løsning.

Mange hilsner

Anders Sørensen
Abonnementschef

Ufattelig ringe kundeservice.......

Har haft lige nøjagtig den samme oplevelse som brugeren nedenfor. Et Anders And abonnement blev automatisk fornyet, kunne ikke opsige via hjemmesiden, flere mails bliver ikke besvaret, og da det lykkedes at få telefonisk kontakt opstår der en større diskussion om hvornår opsigelsen gælder fra. Damen i kundeservice mener ikke, at den gælder fra den dag, hvor jeg har sendt min første mail, men mener at jeg skal betale for 8 blade. En fuldstændig latterlig og håbløs form for kundeservice. Men de skal få kamp til stregen:-(

Forlænger automatisk, opsigelsesstatus uklar

Det er jo det sædvanlige, men mine oplevelser fra min barndom blev lige bekræftet. Jeg købte et tilbud på nogle Anders And blade som en fødselsdagsgave. Alene konceptet burde jo være et abonnement med bagkant.
Da det så er for sent at opsige, får man en girokort. Jeg skynder mig ind for at opsige vha hjemmesiden. ingen bekræftelse af om abonnementet er opsagt. Et par måneder efter modtager jeg en rykker. Jeg kan ikke se hverken på rykkeren eller på hjemmesiden om jeg har opsagt abonnementet eller ej, så nu bliver jeg nødt til at ringe til dem. Jeg forstår ikke at det ikke kan betale sig at lave ordentlig kundeservice. Gid der var et firma man kunne betale til for at genere Egmont.
Aldrig igen. Blodet koger.

De lyver bare

En kort historie - jeg blev uddtruket til en testpanel for en kosmetisk produkt og blev lovet en gave som tak. Jeg gjørde min del - testede produktet, udfyldte alle spørgeskemaer og hørte aldrig from dem igen. Jeg skrev tre gange til personer der kontaktede mig vedr undersøgelsen og blev lovet alle gange at "nu er din mail sendt videre til ansvarlige personer". En gang kunne være snakke om en fejl, men flere gange viser at det er med vilje. Og forresten - det hele startede i juni, og nu er det oktober, så der var sikkert tid nok.
Det er en mindre ting, men hvis det er sådan de behandler folk, så bestiller jeg helt sikkert aldrig blader fra dem.

Dårlig service

har haft meget svært ved at opsige mine blade hos dem.
Selv om man sender bladene retur og ringer og sender mail med opsigelsen, fortsætter de bare.
så endte med at skulle betale 175 kr for ingenting.
Har derefter ringet til dem og sagt de ALDRIG skulle ringe igen.

Urimelig Kundeservice

Egmontmagasiner giver forfærdelig kundeservice. Jeg ender med at blive tvunget til at betale 135 kr. for blade der ikke engang bliver sendt til den rigtige adresse.

Intet gavekort til fødselsdagen og intet svar fra Kundeservice

Jeg bestilte den 28 juni et abonnement på Olivia til min datter. For at gøre det mere festligt bestilte jeg et fysisk kort. Jeg bad om at modtage det den 2 juni - det kunne man godt vælge på hjemmesiden. Da jeg efterfølgende læste nærmere i deres vilkår fremgår det at der kan gå op til 4 hverdage før afsendelse. Det viste sig, at der gik 6 hverdage - kortet var først portostemplet den 8 juli - 4 dage efter min datters fødselsdag.

Jeg sendte mail til deres kundeservice - sjovt nok er der intet telefonnummer når det gælder gavekort. Den mail har de aldrig besvaret. Bedste råd fra mig - vælg en anden gave!

Arrogante, inkompetente små konger !

Aldrig mere, der er blevet sendt en grov men fangende mail til Egmont der ser sådan her ud!

Hej Egmont!
Aldrig i mit liv har jeg oplevet så dårlig og ultilfridsstillende service!

Jeg havde bestilt mig et års abonnoment af gastro. Da det så var slut fik jeg endnu et blad ind i april måned med et girokort i hvor jeg tænker at jeg vil afmelde så i april måned ringer jeg ind til jer og får en sød dame i telefonen, der siger til mig hun vil slette det hele og at jeg ikke skylder noget!

Så får jeg lige pludselig en blad ind her i juni måned hvor der står jeg skylder 400 et eller andet i Den stil, hvor jeg så vælger at ringe til jer service igen!

OG HER STARTER DET!
Jeg kommer igennem til en dame som tydeligvis ikke forstår noget som helst! Hun kan ikke se det er jer der har fejlet og siger jeg skal blive ved med at betale! Og at jeg oven i købet skulle have fået 3 blad efterfølgende hvor jeg kun har modtaget 2 om det er blevet væk i posten eller hvad det er, er ikke mit problem ! Jeg ringer op igen og kommer i kontakt med en anden dame der bare siger hun støtter sin kollega beslutning op og at jeg nu skal betale 198,50 ca.

Jeg beslutter mig så for idag at jeg simpelthen ikke gider at kæmpe med det her, da jeg selv lige nu er nede med stress og depression fra min egen arbejds plads. Men da jeg så går ind på aboservice.dk står der lige pludselig jeg skal betale 259,50 ca. Og bliver rigtig gal. Så jeg ringer ind til jer igen, og kommer igennem til en af jeres mest hidtil mest flabet medarbejder en der hedder Mads! Han taler så nedgørende og arrogant til en at det næsten gør ondt! Han siger så der er et rykkergebyr der er blevet sat oven i, som de ikke vælger at fortælle mig! Jeg ender med ikke at gide snakke med ham mere, or han er virkelig urimelig!

Jeg har nu betalt, for ikke at skulle komme til at snakke med inkasso firmaer, som den eneste grund!

Jeg vil håbe for jer vi finder en løsning, for det her er en kæmpe brøler fra jeres side af, måske Fordi de er inkompetente folk som i har ansat som callere eller hvad det er skal jeg ikke kunne sige!

Men hvis der ikke bliver fundet en løsning, bliver der heller ikke gået stille med dørene !

Er meget vred, og jeg håber det ender godt, for har været en meget glad og tilfreds kunde, lige indtil jeg kommer igennem til en flok mennesker der tror de er små konger!

vinder af lodtrækning

Hej Folkens!

Jeg skriver dette opslag for at advare om Egmont Magasiner og deres form for markedsføring!

Jeg blev tilbage i Januar ringet op af en sælger fra Euroman som kunne fortælle at jeg var den heldige vinder, i en lodtrækning jeg ikke engang havde tilmeldt mig, af 3 stk Euroman blade uden beregning. Set i bakspejlet nu, så kan jeg godt se at jeg skulle have takket pænt nej tak, men når man får at vide at det er uden beregning går man jo udfra at det er uden omkostninger osv..
Han forklarede mig således at de var gratis og det blot var for at fange min opmærksomhed, så hvis jeg var interesseret i flere blade (abonnement) skulle jeg blot tilmelde mig via deres hjemmeside, hvis jeg ikke var interesseret skulle jeg intet foretage mig. Mit valg var så det sidste og nu har jeg så fået tilsendt regning på 135 kr for de 3 blade samt et rykkergebyr på 65 kr.
Nu har jeg så efterfølgende anmeldt deres form for markedsføring til forbrugerombudsmanden, som så også kunne fortælle at jeg ikke skal betale regningen medmindre Egmont Magasiner kan bevise det "abonnement" på skrift, som jeg åbenbart skal betale for.
Jeg har endda også selv skrevet til Egmont Magasiner, men deres svar er mega dårlige fordi de ikke engang svarer på mine spørgsmål:

Jakob:

Vil I være så venlige at stoppe mit "abonnement", jeg har aldrig tilmeldt mig jeres Euroman. Jeg får et opkald af en af jeres medarbejdere, hvor jeg får at vide jeg er blevet udtrukket som den heldige vindere af 3 gratis udgivelser af jeres blad. Og lige pludselig får jeg tilsendt en rykker for netop de 3 leveringer! Hvis det ikke bliver stoppet nu, så må jeg gå til forbrugerrådet!!!

Egmont:

Hej Jakob,

Jeg har registreret din opsigelse og du vil ikke modtage flere blade.
Du har et udestående på 200 kr. som dækker de tre blade vi har sendt dig i feb., marts og april. Inkl et rykkergebyr.

Er du interesseret via mail at modtage information om specielle tilbud og events fra Egmont koncernen?
Venlig Hilsen

Nina Linde

Kundecenter

Jeg har så efterfølgende modtaget endnu et brev med regningen (inkl. rykkergebyret), dertil har jeg svaret:

Jeg kan ikke forstå I bliver ved med at påstå at jeg skal mangler at betale for 3 blade jeg aldrig har bestilt.
Desuden beder jeg jer om at bevise på skrift, at vi har haft en aftale om det såkaldte "abonnement" på 3 blade som I forlanger jeg skal betale.
Jeg har henvendt mig til Forbrugerombudsmanden vedr. jeres markedsføring hvor I ringer folk op og fortæller de har vundet jeres blade, for så derefter sender dem regningen!

Det er virkelig dårlig stil af jer!

Jeg er åbenbart ikke den eneste i Danmark der er blevet snydt af jeres lumske salgsmetoder!

Service ikke eksisterende...

Jeg har igennem lang tid været fast kunde på et Egmont blad, da jeg ønskede at afmelde bladet. Dette foregik på deres hjemmeside.

Efterfølgende fik jeg næste månedsblad, men anden månedsbrev. Der så jeg en regning som jeg ikke kunne forstå pga min afmeldelse, så derfor ringede jeg til kunde"service". Her fik jeg forklaret at afmeldelser åbenbart altid gik et kvartal længere frem. Mærkelig service men ok.

Jeg sagde så at jeg selvfølgeligt ville betale regningen på 311 kr, hvortil de sagde at der var løbet 65 kr på som gebyr fordi det var forsent betalt. Af min reging som skal betales 10 dage senere (altså ikke for sent i forhold til senste betalingsdato på sidst modtagede blad) fremgik der ikke noget gebyr.

Jeg siger derfor at jeg selvfølgeligt nok skal betale regingen, men at ikke vil betale yderligere 65 kr på baggrund af en telefonssamtale uden at have dokumentation. Herefter sender jeg min regningen ind til Egmont efter deres opfordring så de kan se at det jeg siger er korrekt.

Jeg betaler regninen som jeg har modtaget og med korrekt beløb.

Kort efter kommer der et rykkerbeløb på 65 kr men med yderligere et rykkerbeløb på 65 kr på. Altså får jeg rykkergebyr på et rykkergebyr jeg aldrig har modtaget og som ikke var angivet på min sidste regninig....

Jeg forsøger forgæves at indlede en samtale med dem og beder dem om at sende dokumentation for en regning hvorefter jeg modtager et mærkeligt stykke paipr som reelt ikke viser noget og med henvisning til Inkasso hvis ikke jeg betaler de nu 120 kr rykkergebyr...

Jeg beslutter mig for at min tid er bedre brugt på at advare andre om at indlede sig på deres kunde-ikke-service og opfordre folk til at holde sig laaaangt væk for deres abonomentservice for det er ikke andet end bodefangeri og en 110% dårlig oplevelse.

Køb det blad i har lyst til, men gør det i butikkerne for de gør alt hvad de kan får at trække penge uden jer og begreberne kommunikation og service eksisterer på ingen måde hos dem.

Dårlig kundeservice og ansatte der påstår man lyver!

Jeg gav min søn et abonnement på 6 numre af Goal i gave. Jeg modtog efter de fire blade et brev om, at nu var det tid til at betale for næste periode. Jeg ringer til Egmont og siger jeg ikke kan forstå det, da han mangler at få 2 blade. Dette bekræfter de og siger de bare sender ud i god tid. Jeg siger OK, men at min søns abonnement ikke skal fortsætte og får lovning på at det afsluttes efter de 2 numre.
Efter 3 måneder ankommer der et Goal blad og samtidig en rykker pålagt 50 Kr. i rykkergebyr. Jeg skriver en mail til Egmont, der svare at jeg ikke har opsagt mit abonnement, men de vil godt afskrive rykkergebyret, hvis jeg betaler for det ene blad jeg har modtaget. Dette indvilliger jeg i. Jeg modtager så en regning på bladet + rykkergebyret! Ringer til Egmont der siger at selvfølgelig er der rykkergebyr på, da det jo ikke står nogen steder at det jeg siger er sandt og om jeg har gemt mailen, så jeg kan bevise det!! Altså på det nærmeste en medarbejder, der siger jeg lyver og nej jeg har ikke gemt mailen, da jeg går ud fra, at et så stort firma har styr på deres ting. Fik afskrevet rykkergebyret. Kunne jeg give minus i kundeservice havde jeg gjort det.

Så røg jeg åbenbart også i fælden

Jeg købte et 8 måneders gaveabonnement på Eurowoman til min niece, og havde heller ikke åbnet det abonnementsbetingelserlink, som man ved betalingen åbenbart skal åbne og studere indgående, før man sætter hak i forhold til, om man accepterer.
Jeg modtog en kvitteringsmail på købet, hvor der ordret står: "Dit abonnement: 8 numre af Eurowoman + tørklæde fra Rabens Saloner. Gaven sendes inden 2 uger efter vi har modtaget din betaling." Og ikke et ord om at jeg skulle have købt et løbende abonnement! Modtog senere et girokort, hvor der står: "Nu er det tid til at dit abonnement skal betales." Jeg gjorde Egmonts aboservice bekendt med at jeg ikke havde købt og derfor ikke skulle betale noget fortsat abonnement. Jeg blev så i dag ringet op af Mads fra aboservice, som bl.a. fortalte at det er mit ansvar - KUN - at sætte mig ind i abonnementsbetingelserne; dvs. læse alt det, der står gemt i et lillebitte link. Jeg hæfter derfor - indtil videre - for 2 numre udover de 8.
Endte med at lægge røret på. Han var SÅ flabet!
Jeg skulle være velkommen til at ringe til Forbrugerstyrelsen, sagde han. Hvad jeg så også gjorde. De gav mig ret i at det er forbrugervildning, når ikke det tydeligt står, at der åbenbart er tale om løbende abonnement, som man aktivt skal sige op.
Det er sidste gang, at jeg køber abonnement på magasiner fra Egmont!
(Fatter ikke, at det ikke kan være i deres interesse at få rettet op på det her...)
P.s. Jeg har også skrevet en klagemail til Egmontkoncernen. Gad vide om jeg får svar?

Aldrig igen!

Købte et seks måneders abonnement som gave til en i familien. Som mange andre blev jeg snydt af, at der er gemt et sted i købsaftalen er skrevet, at det er et løbende abonnement. Som om det ikke var nok var det første jeg modtog fra dem 2. rykker. Ringede og brokkede mig over servicen. Blev lovet, at de ville sende mig en ny regning, uden rykkergebyrerne, for det ene blad de har sendt ud. Efter to uger havde jeg ikke modtaget et girokort og sendte dem derfor en mail - intet svar. Skrev igen en uge senere - intet svar. Halvanden måned efter den sidste mail modtager jeg en rykker med gebyr.

Hvis jeg var mere tilbøjelig til at tro på konspirations teorier kunne det virke som om Egmont bevidst undlader at sende girokort ud for at kunne indkræve det ekstra gebyr. Er i hvert fald de eneste regninger jeg ikke kan modtage med posten.

Køb aldrig noget hos Egmont!

Ublu forretningsmetoder

Et GAVEKORT på 6 eller 12 blader til en bekendt, betyder løbende abonnement og dermed faste udgifter. Hvilken svinagtig måde at drive forretning på.

Bondefangeri

Hvis du overvejer at få et 6/12 måneders abonnement, eller overvejer give et abonnement som gave, så bør du nok læse det med småt. Der er nemlig ikke noget som hedder 6/12 måneders abonnementer. Nej, når de 6/12 måneder er forbi, så bliver firmaet ved med at sende dig blade. Firmaet siger at man selv bør læse sig til at abonnementet er løbende, men så BØR de ikke reklamere med "12 måneders abonnement". Det bør hedde "Løbende abonnement" - det er bondefangeri. Og da forbrugerstyrelsen har et minimumskrav på 800kr, så er det svært at køre sagen videre.

Desuden siger forbrugerstyrelsen at man skal have aftalevilkårene tilsendt på mail eller pr. post, når man tegner et abonnement. Det får man ikke hos Egmont, de henviser bare til at det står på deres hjemmeside.

Det seneste blad røg ind af brevsprækken d. 17/10, og fristen på det girokort som kom med magasinet var d. 16/10. Jeg kontakter Egmont for at sige jeg ikke ønsker bladet, efter de 12 måneder som abonnent, og at jeg desuden har modtaget bladet sent. De svare at jeg bør læse det med småt, og at de smider en rykker oveni hatten.

Euroman er et ellers udemærket blad, men pga. Egmont Magasiner kommer jeg nok desværre ikke til at abonnere på det igen. Jeg vil ikke anbefale andre at gøre det. Prøv evt. et af de udenlandske mandeblade, som fx. GQ.

Elendig service!

Jeg bestilte et abonnement på magasinet RUM (6 udgivelser) hvor velkomstgaven var en Vipp sæbedispenser. Jeg bestilte kun abonnementet pga. denne sæbedispenser.

Jeg betalte for de 6 numre da jeg bestilte abonnementet og der stod at gaven ville blive sendt, så snart betalingen var registreret.

Knap 2 måneder efter bestillingen (26.06.2012) havde jeg endnu ikke ser skyggen af min sæbedispenser, så jeg sender dem denne mail:

Hej med jer. I min velkomstmail som jeg modtog den 29.04.2012 står der, at jeg vil modtage min gave inden for to uger efter I har modtaget min betaling. Betalingen foregik samme tid som jeg bestilte abonnementet, dvs. den 29.04.2012, men jeg har endnu ikke modtaget min VIPP dispenser. Jeg købte bl.a. abonnementet pga. denne dispenser, så jeg er sådan set lidt skuffet over at jeg endnu ikke har modtaget den. Kan I sige noget om hvornår jeg kan forvente at modtage den? Tak :)

Svaret var:

Tak for din henvendelse.
Som du kan se har vi fået pakken retur, da den ikke er afhentet på posthuset. Vi kan godt gensende din pakke mod et gebyr på kr. 75,- Dette beder jeg dig bekræfte, så skriver jeg tilbage til dig hvordan du kan betale de kr. 75,- og jeg giver vores lager besked når jeg kan se din indbetaling.

Mit svar:

Hej Louise.
Hvor kan jeg se det henne?
Jeg er meget uforstående over for dette, da jeg aldrig nogensinde har modtaget noget fra posten vedr. en pakke der skulle afhentes. Jeg beder jer derfor gensende min dispenser uden omkostninger for mig.
Tak.

Egmont:

Hej Lene,
Vi har haft en udgift ved at sende den med T&T og hvis du ikke har fået en slip fra dit postbud skal du tage den med din post omdeler, da vi har en udgift ved at skulle sende den igen. Du kan medbringe ham denne mail, så de kan se at den er sendt med forsikring.

Mig:

Hej med jer.
Som I kan se i nedenstående korrespondance, har jeg aldrig modtaget advis vedr. denne forsendelse.
Jeg skal betale kr. 75,- for at få sendt pakken på ny, men dette ønsker jeg ikke, da jeg som sagt aldrig har modtaget advis fra jer vedr. forsendelsen.
Jeg vil derfor bede jer om at betale for denne nye forsendelse og vil derfor høre hvordan dette løses?
På forhånd tak.

"Jeg har nu haft fat i Post Danmark og jeg sender lige mailen fra dem til dig. Som du kan se skulle jeg have været adviseret via sms og ikke via label, men jeg har aldrig modtaget en sms???"

"Tak for din henvendelse.
Jeg kan se, at din pakke er sendt med SMS advisering. Du modtager derfor ikke en afhentningsseddel fra postbuddet.
Man skal medbringe SMS beskeden, når man afhenter pakken på posthuset.
Jeg må derfor bede dig henvende dig til afsender igen.

Erik Christensen
-------------------------
Post Danmark A/S
Service Center Kunde"

Derefter hørte jeg ikke noget fra Egmont i over en uge og rykkede dem derefter for svar og får denne besked:

Hej Lene,
Vi afventer svar fra Post Danmark om hvilket nr. de har sendt sms til og hvornår.
Jeg har ikke glemt dig.

Kundecenter

Der går derefter over en måned og jeg får denne besked:

Hej Lene,
Jeg har lagt gaven ind i systemet igen. Hvis du ikke har modtaget den i midten af uge 34 bedes du kontakte mig.
Post Danmark er ved at kigge på sagen. De har sendt en sms til nr. xxxx xxxx, vi afventer kvittering på sms afsendelse.

Kundecenter

(Altså ikke noget med at undskylde at de havde sendt sms til en forkert modtager el.lign. men vedgår åbenbart, at det er deres fejl jeg ikke har modtaget pakken).

Hvorefter jeg med det samme (20 min. efter) oplyser dem om, at jeg i mellemtiden har fået nyt nummer og adresse. Nummeret var mit gamle firmanummer som en kollega har overtaget som jeg beder om at videresende en evt. sms fra Post Danmark til mit nye nummer. Der dukker dog aldrig noget op fra Post Danmark, hverken på mit nye eller gamle nummer og jeg kontakter derfor Egmont igen flere gange, og efter 3. mail jeg får denne besked:

Hej lene,
Vi har fået pakken retur, fejl i adressen. Nu kan jeg så se at du er flyttet?
Hvis vi skal sende gaven igen må vi desværre påkræve dig kr. 75,-
Det beder jeg dig bekræfte samt at sende mig din nye adresse, så jeg kan få den ind i systemet.
Jeg afventer svar fra dig.

Kundecenter

Dette nægter jeg, da jeg som sagt havde fået oplyst at jeg ville få advisering via sms samt at jeg havde sendt dem min nye adresse samt ændret dette ved Post Danmark, der derfor ville videresende pakken, såfremt den blev sendt til min gamle adresse.

Egmont nægter at sende min dispenser medmindre jeg selv står for udgifterne hertil, hvilket jeg nægter, da dispenseren burde være blevet sendt for knap 5 måneder siden. Havde de bare gjort det/eller sendt en sms om advisering, havde jeg været en lykkelig kunde der havde modtaget min dispenser til tiden og som ønsket. Jeg har bøvlet med dem i mange måneder nu og de nægter at sende mig den gave jeg har krav på, det det koster dem sølle xx kr. at sende den!

Det er under al kritik og jeg skal aldrig nogensinde have abonnement hos dem igen, da service og alm. høflighed en er by i Rusland for dem!

Hold jer langt væk!!!!

Bondefangeri ved køb af såkaldt gaveabonnement

Jeg vil gerne advare alle, der køber et såkaldt gaveabonnement hos Egmont Magasiner. Hvis du tror, at du fx køber otte magasiner som gave (som jeg gjorde), og at abonnementet stopper herefter, så tager du fejl! Næh, næh, hos Egtmont Magasiner fungerer det nemlig ikke, som når man normalt giver en gave, hvor både giver og modtager i udgangspunktet har en fælles konsensus om, at "gaveoverdragelsen" slutter, når gaven først én gang er givet.

Egmont Magasiner fortsætter nemlig blot udsendingen af magasiner efter gaveabonnementets udløb og er så søde at sende gavegiver en faktura på en ny abonnementsperiode.

Jeg vil blot advare alle over denne alternative opfattelse af gavegivningskonceptet. Det er selvfølgelig rart med en gave, der aldrig stopper, men også særdeles upraktisk og ulogisk for giveren. For mit vedkommende giver jeg i hvert fald aldrig mere en gave fra Egmont Magasiner.

Alt iorden

Fik gavekortet i julegave, og hele tiden god information omkring abonnement og næste blad. Modtager nu Eurowoman hver måned, yay!

Træls gaveoplevelse...

Det virker umiddelbare som en rigtig god gaveide at give et bladabonnement, men det er en rigtig dårlig idé hos Egmont Magasiner.
Bestilte senest et gaveabonnement på Euroman incl. gave. Modtager fik bladet til ok tid, men gaven fulgte ikke med. Kontakte dem efter noget tid og fik svar efter 9 dage, (de siger at de giver svar efter 3-4 dage). Svaret var, at gaven var "udsolgt" og at en anden ville komme indenfor 10 dage. Dette skete ikke og jeg kontakte dem derfor igen. De har nu tilsyneladende valgt totalt at ignorere mine henvendelser.

God gave

Jeg tegnet et abonnent på et af Egmonts magasiner, da de havde to sengesæt som gave.

Bladet sagde mig ikke det store, men gaven var god og rimelig hurtig levering. Smertefrit!

Egmont Magasiner A/S Details

Egmont Magasiner, der omfatter Egmont Magasiner A/S samt Euroman Publications A/S, udgiver ugeblade og specialmagasiner på det danske marked.

Visit Egmontmagasiner

We live here: Hellerupvej 51