Eico reviews

Eico reviews

7.7

”Et Skoleeksempel i Service Management”.

Vi har haft en større køkkenombygning, hvor vi installerede en ny Eico emhætte.

Da der manglede en del kontakte vi firmaet og fik en udsøgt behandling, samt en hurtig løsning på vores problem – ”Et skoleeksempel i service management”.

Ovennævnte kunne vores køkkenleverandør Invita i Glostrup lære meget af. Ligeledes se vores rating af Invita i Glostrup's performance på Trustpilot.

Peder Grimstrup

Superb kundeservice hele vejen igennem.

Jeg havde en 4-5 år gammel Eico enhætte, der ikke trak så godt som den skulle..
Jeg kontaktede Eico's kundeservice, for at bestille et service..
Blev dog istedet sat i kontakt med en tekniker, der rådgav mig U/B.
Fantastisk holdning!.

Da jeg senere besluttede mig for at skifte selve motoren ud, fik jeg øjeblikkelig tilbudt 50% rabat, pga emhættens alder..

Hele vejen igennem super hurtigt og professionel service... Skidt med at jeg skal ofre lidt på at få den lavet - når det bare går så smertefrit!

Stor ros herfra!

Is Eico your company?