Ejnar Christiansen reviews

Ejnar Christiansen reviews

7.8

Super service og flinke medarbejdere

Jeg har købt vinduer og døre hos Ejnar Christiansen i Sølsted. Deres produkter er i top kvalitet og monteringen foreløb problemfrit. Servicen man modtager pr. telefon overraskede mig en del, den var nærmest fremragende!

Super service og produkter

Vi har fået monteret nye vinduer og døre fra Ejnar Christiansens egen produktion af plast vinduer og døre, nyt køkken samt bryggers og badeværelses møbler fra AUBO via firmaet.
Super service, fantastisk flotte produkter, hurtig levering og flot montering. Ingen problemer når vi henvendte os, der var altid en hurtig og fyldestgørende løsning.
Det bliver ikke meget bedre, og resultatet er blevet beundret af mange, og vi har kun fået positive tilbagemeldinger.
SUPER!

Arrogant og dårlig service

Jeg troede ikke mine egne ører, da jeg reklamerede over en lille fejl.

Deres værkfører Christian Lodberg gav mig det "glatte lag" . Jeg henvendte mig ellers høfligt, og spurgte kun om de kunne ordne fejlen en gang ved lejlighed.
Sidste gang jeg var konfronteret med et lign. sprogbrug var som værnepligtig på en kaserne, hvor jeg undlod at komme til en vagt.

Deres produkter (vinduer og døre) er ellers OK, men på grund af adfæren af ovenstående gives kun 1 stjerne.

Is Ejnar Christiansen your company?

Ejnar Christiansen Sølsted A/S Details

Ejnar Christiansen