Ekholm Kød reviews

Ekholm Kød reviews

8.0

Man bliver ikke skuffet

Det kan helt klart anbefales, der er virkelig stor forskel på det her kød og det man langer i kurven fra supermarked. Frikadellerne smager pludselig meget bedre og kødet virker mere frisk... Vi købte en stor kød kasse og allerede efter et par dage med det nye kød, havde vi besluttet at det ikke skulle være sidste gang vi købte kød her... Så mange +++++ herfra

Fine varer !

Gode friske varer, fornuftig pris, og behagelig og hjælpsom betjening.

Super service og fantastisk kød.

Bestilte Cote de beuf til levering. Fantastisk kvalitet og leveret som aftalt.
Kan klart anbefales.

Godt kød og hurtig levering

Godt kød til gode priser og levering hurtig og lige til døren, gratis fragt hvis der købes over en bestemt pris, rigtig godt. Jeg kunne dog ikke se forskellen på stegeben og hundekødben og det stod ikke på poserne, det var lidt irriterende

åh nej-åh nej

jeg har godt nok bedømt en gang i dag, men bliver nødt til at skrive igen,
har taget kalkunshnitzler op til tilberedning, men det er da under al kritik, det har da ikke noget med snitchler at gøre,det er jo nærmest affald, føj for den da, det er ikke noget jeg har lyst til at spise, så det er både første og sidste gang jeg køber kød hos Ekholm, de skylder mig stadig 100 kr.men de reagerer jo ikke på henvendelser, det har jeg ikke været udsat for før

Godt kød

God levering og kød

meget fint kød

har lavet medisterpølse, frikadeller, hakkebøf af kødet og det blev super godt, så når der er plads i fryseren, skal jeg have en ny forsyning

Super lækkert kød og hurtig levering!

Jeg var så heldig at få et gavekort til Ekholm Kød, og de havde bare et supert lækkert udvalg. De har gode tilbud, og da der så var et særligt nytårstilbud, slog jeg til. De garanterede levring inden nytår, og det hold de til punkt og prikke.
Kødet blev nydt og var super lækkert og mørt - helt klart en rigtig slagteroplevelse. Det er helt klart ikke sidste gang, jeg har handlet hos dem.

Kan varmt anbefales

Super service og kød i høj kvalitet!

Se det var en rigtig god frilands and.

Bestillingen foregik fint via hjemmeside og afhentningen var uden problemer.
Håber vi kan en ligeså så god and næste år..

Godt kød, sløv betjening

Fik umiddelbart efter bestilling en mail om at dele af ordren var udsolgt og ikke kunne leveres til det aftalte tidspunkt. Jeg skrev tilbage og spurgte for bestemmelse af hvornår så. Det fik jeg dog intet svar på. Da dagen for levering kom, ringede jeg og spurgte hvornår det udsolgte min blev tilgængeligt igen. Og fik da at vide at det var parat og der ingen forsinkelse ville være. Det var lidt ærgerligt da jeg havde opgivet at få det på det ønskede tidspunkt. Men kødet var godt, ingen prpblemer der.

God kvalitet, både kød, køb og levering !

God kvalitet, både kød, køb og levering !

Det virker bare!!!!!!

Godt kød, godt udvalg, fine priser og god service.

100% tilfreds

Kød, levering og service 100% tilfredsstillende, hver gang.

Tilfreds!

Jeg købte en Stjernedeal og fik dermed næsten foræret mit kød. Jeg kørte selv ud og hentede det, og ændrede i sidste øjeblik afhentningstidspunkt, men der var de meget fleksible. Det var dog lidt svært at træffe dem på telefonen, men sådan er det, når det er en lille virksomhed, hvor der ikke er "råd" til at der sidder en og passer telefonen konstant. Alt klappede dog, og vi har indtil videre fået spist os igennem et par poser kyllingebryst, og kvailiteten er super. Nu er jeg spændt på om resten lever op til forventningerne. Indtil videre er vi ihvertfald godt tilfreds, og jeg har ingen negative anmærkninger.

Det kunne de godt gøre bedre, bare ved en mindre forbedring og indsats i deres virksomhed

Jeg fik også gavekort for 200 kr. til 0 kr. og det virkede fint. Jeg modtog mine varer igår og jeg bestilte dem i sidste uge. Jeg fik det jeg havde betalt, som stod i kg. Kødet smager fint og er forberedt pænt.
Jeg kunne ikke følge min ordre, så jeg havde ingen anelse om hvornår de kom. Derfor fra da vi havde bestilt, da ventede vi først tirsdag kl.15-20 derhjemme, uden de kom. Så kom de om torsdagen kl.16, det synes jeg altså er mega dårligt, at vi ikke viste hvornår i kom. Jeg bestilte Kalkun Schnitzel 8 stk. til 128 kr., og det som vi fik var nogen fesne kalkunstykker, det er jeg meget utilfreds over. De smagte også virkelig dårligt, jeg får kvalme af at spise en, det mindre utrolig meget om svinekød, men min kæreste kan godt lide dem, så det er heldigt nok.

gør det ikke!!!!!!

Fik et gavekort på 200 fra Stjernedeal.dk bestilte varer og modtog dem aldrig, når man ringer på det nummer der står på ekholm-koed.dk referere det til pattegris.dk og går på svare og Peter ekholm er som sunket i jorden. KAN IKKE ANBEFALES
Og når ja Stjernedeal.dk svare heller ikke.
Godt det var et gavekort.

Manglende kontakt

Telefonen blev ikke besvaret, når man forsøgte at ringe. Email blev kun lejlighedsvis besvaret (skete 1 gang ud af 3). Spurgte om levering kunne være Tirsdag efter kl. 16:30, fik aldrig svar og leveringen blev foretaget Tirsdag inden kl. 15:30. Kød er almindelig standard, kommer bla. fra Tyskland og Brasilien. Kundeservice er langt under hvad der kan forventes.

Hurtigt levering og god kvalitet!

Vil helt sikkert benytte mig af dem igen, fik leveret til døren på trods af jeg bor i Ølstykke som er "udenfor" deres normale distrikt - det er sgu fin service :-)

Rigtig godt :-)

Rigtig godt :-)