Eksperten reviews

Eksperten reviews

5.2

Troværdig og uden slinger i valsen

Super sted at tage sit kørekort, kørelærerne er virkelig hjælpsomme og hjælper en sikkert gennem hele forløbet.

Forfærdeligt system og latterlig adminstration

Jeg har forsøgt i lang tid at lukke en tråd, fordi jeg ikke ønsker at min mail skal stå i den. Skulle oprette en tråd for at finde IT samarbejdspartner og vil så lukke tråden bagefter. De er umulige at få fat på og måden man lukker en tråd/post på, virker ikke,

Eksperten er faldet markant i niveau og har været bruger i mindst 10 år men gider ikke mere

Eksperten er helt nede på bundlinien i niveau og får bare 6 år siden kunne man godt få rimelig support.
Men et udskældt Karma system ødelagde det forum for os nørder - et system der skulle anbefale den enkelte bruger , men endte med at folk skrev mudderkast og tilsvinede hinanden.

Mange af os kæmpede seriøst for at opnå en godt og brugbart forum for superbrugere og nørder - det er bare ødelagt i dag.

Det er 1 af 5 spørgsmål jeg kan få svar på i gennemsnit og ja forventer sikkert noget . Jeg er meget flink at belønne jer med 2 stjerner !

Til grin

Jeg synes eksperten er til grin fordi folkene bag eksperten ikke gør noget særligt.. Kommer du med forslag til dem ingen admin reagere, anmelder du brugere intet sker og så alle de reklamer.. Seriøst jeg trækker mig fra den side, beklager alle der søger hjælp, men sidens ejere er inkompentiente...

god betjening, (nogle gang) god tilbud

her i nyborg, kan jeg kun siger i forholdsvis i odense, medarbejder i nyborg meget service egnet, rigtig god betjening, høflighed, hjælpsom....
jeg kan kun giver den bedste anmeldning for dem.

ustabilt

Har længere tid været ustabilt, specielt ved nat tid.

Den store pointjagt

Alt for ofte når jeg stiller et spørgsmål på eksperten.dk, får jeg - i stedet for det svar jeg beder om og som de meget nemt og hurtigt kunne give mig - et link til en side hvor løsningen angivelig er at finde. Nu kan jeg så vælge imellem to ting: At gå i gang med en tekst der er lige så lang som Tolstojs 'Krig og Fred'. Eller opgive. Jeg vælger altid det sidste.

Mange af hjælperne på siden har utrolig travlt med at fortælle andre hvad de bør kunne. Er der noget man efter deres mening ikke ved nok om, bør man lære det. Uanset om det interesserer en eller ej.

Man bliver på eksperten ofte også behandlet som et håbløst fjols. Er sket mange gange at en hjælper, fordi jeg ikke har forstået det anden gang, arrogant er skredet med beskeden "forlader tråden".

Der er også mange af ”hjælperne” som ikke ved en skid. De søger en hurtig løsning med Google. Dvs. finder en side som indeholder noget der peger bare lidt i retning af det, det handler om. Og smider så et link og et svar - i håb om at få point. For det er det det hele handler om på eksperten.dk. Point!

Kan være krævende

Selvom det kunne give trang til mere hjælp, så forvirrer pointdelingen for meget. Samtidig kan hjælp og svar godt være uforståelig og nørdet – selvom det er et forum uden for mange udskejelser. Det bedste er nok at betragte det lidt på afstand og en gang imellem lige tjekke siden lidt.

5 Stjerner

Klart iblandt mine fortrukne sider, når jeg søger hjælp til IT problemer.

Siden er meget overskuelig og derfor brugervenlig.

Deres guides er også utrolig gode.

Hjælpsom og informativ

Et godt sted at få hjælp, hvis man har it-problemer.
Ville få 5 stjerner hvis den havde en brugbar søgefunktion.
(Den nuværende kan ikke bruges overhovedet.)

Da var engang

Eksperten var i gamle dage (1998-2007), en rigtig god side.

I dag synes jeg det roder, og de unge læser ikke engang spørgsmålet færtig, før de kaster om sig med ubruglig løsninger. (det er selvfølig ikke ekspertens skyld)

I dag har jeg så 54690 point som bare står og samler støv på Eksperten.

Et godt site.

Har engang stillet et spørgsmål om noget strøm på min bil, hvorefter jeg fik svaret jeg jeg skulle bruge nogle kraftige dioder, og da jeg ikke viste hvor jeg kunne få disse, var der en bruger der inde som sendte nogle til mig kvit og frit. Dette har jeg aldrig oplevet på nogle andre forums før.

Point systemet på siden gør at man for det meste kun få gode svar på ens spørgsmål, men personligt ville jeg mene at dette godt forbedres så brugeren der stille spørgsmålet ikke kan give sig selv pointene tilbage.

Super side

Har brugt siden i over 10 år, og har i de fleste tilfælde fået løst mine IT problemer der i gennem.
Men er du ny bruger, så læs lige regler og Faq før du kommenterer/spørger :)

Desværre opdateres siden ikke med de bugs der er, og har været der igennem længere tid. Derfor ned på 3 stjerner.

God webside

Der findes massere af hjælp, vedrørende alt inden for Computer og IT.

Dejligt website.

Brugerne er flinke og meget seriøse, man kan mærke at det er gode mennesker samt atmosfæren er behagelig at befinde sig i. Kan kun anbefales.

Få masser af hjælp

En god side til at få hjælp til din kodning. For mig selv har den simpelthen været uundværlig i opbygningen af mine egne sider, hvor jeg har fået hjælp hver gang jeg er gået i stå over et problem.

Supert sted

Har brugt side de sidste 3 - 4 år og harr kun mødt imødekommende mennesker, og i 9 ud af 10 tilfælde har jeg også fundet et svar, på det jeg søgte.

som regel

rigtig god hjælp at hente her, hvis man er blank på det ene eller det andet.

Fint og seriøst

Et fint seriøst forum, synes tonen er god og brugerne hjælpsomme.

Find hjælpen her

Her er hjælpen du har ledt efter, der er mange brugere så hjælpen kommer hurtigt, siden er rimelig nem og navigere rundt på, menuen kunne være bedere.

Is Eksperten your company?

Eksperten blev i 1998 startet af Jacob Friis Larsen i samarbejde med Andreas Rose Hensen. I oktober 2002 overtog IDG, som er et verdensomspændende it-mediehus, Eksperten. IDG udgiver blandt andet Computerworld og online forbrugermagasinet www.pcworld.dk, som Eksperten.dk dele ledelse med. Eksperten fik fra 1998 og frem til 2009 kun et par nænsomme opdateringer af designet, mens den underliggende programmering forblev uændret. I februar 2009 blev version 5 af Eksperten.dk lanceret. Version var både et helt nyt design og nye funktioner, men også en komplet udskiftning af motoren der trækker Eksperten.dk. Vigtigst er dog, at den grundlæggende vision om at formidle it-hjælp fra bruger til bruger stadig er intakt. Samtidig er det imponerende, at der hver måned er knapt 190.000 besøgende på Eksperten.dk, som til sammen ser mere end 1,1 million sider og som modtager mere end 250.000 e-mails fra Eksperten.dk. Den trafik er, ifølge Foreningen af Danske Internetmedier, med til at gøre Eksperten.dk til Danmarks 48. største websted.

Visit Eksperten