Eksperternes Trafikskole ApS reviews

Eksperternes Trafikskole ApS reviews

7.4

Good overall

Er færdig med hele undervisningen, og skal til at tage teori og køreprøve.

Hele forløbet har generelt været præget af god atmosfære og venlig hjælpsomhed når man spurgte ind til ting man var i tvivl om. Der var da også i de fleste tilfælde god mulighed for at rykke sine teori lektioner, hvis man ville komme tidligt, eller ligeledes blev tidligt færdig, og det hjælper generelt meget på oplevelsen, og det blev ikke værre af at have en fantastisk kørelærer, der kunne vise flere måder at gøre nogle at tingene. (Parallelparkering much)

Eksperterne er de bedste

Jeg er i gang med at tage mit kørekort hos eksperterne i Frederiksberg og indtil videre kan jeg kun siger at jeg er meget glad for eksperterne jeg kunne ikke ønske mig noget bedre alt er perfekt og orden. Min kørelærer er også rigtig god, derfor vil jeg anbefale køreskolen til alle.

engageret

Jeg var nervøs i starten pga. min alder, men jeg fik den støtte jeg havde brug for.
Jeg kan sagtens anbefale køreprøve til alle aldre :-)

Eksperter

Jeg har taget mit kørekort på Frederiksberg.
Det er et rigtig godt sted, med kompetente og kvalificeret medarbejder, der kan deres job.
Jeg valgte pc undervisning da det passede bedst til mig.
Det er gode lokaler, computerne er helt fine, og der er ro når man sidder og skal følge sin undervisning. Hvis man er i tvivl, er der også altid en lære lige i nærheden der hjælper en.
Mine køretimer har også været rigtig gode, og selvom jeg var meget nervøs i starten, fik min kørelærer - Tahir mig til at slappe helt af.
Jeg har i det hele taget været yderst tilfreds med Eksperternes Trafikskole på Frederiksberg, og jeg kan varmt anbefale dem.

Klage over undervisningen i dag

Hej,

Jeg har hidtil været yderst tilfreds med denne interaktive undervisning og ikke mindst jeres meget kompetente kørelærer Amin, som er meget tålmodig og god til at lære fra sig. Men i dag må jeg desværre skrive her, at jeg har haft en meget kedelig oplevelse.

I dag var jeg til repetition for lektion nr. 6 i Hvidovre, og jeg fik en meget kedelig oplevelse der desværre, hvilket er temmelig frustrerende. Det er super smart med, at det er et selvstudie, hvor man har høretelefoner på, men… Der var alt for meget høje toner med snak under hele undervisningsforløbet i dag, og man bør respektere, at når jeg melder ud på en høflig måde, at jeg ønsker, at den snak bliver dæmpet, da jeg ikke kan koncentrere mig, så er jeg vant til, at man tager hensyn. Det burde i det hele taget ikke være nødvendigt at bede om ro, for normalt bør man tage hensyn og hviske, når der er undervisning på denne måde. Der var ingen respekt for, at jeg ønskede ro, og det er jo underviseren, som sætter reglerne for, hvorledes man må opføre sig i undervisningsregi. Der er forståelse for, at man har behov for at tale med underviseren, men man kan trods alt gøre det dæmpet, så det ikke forstyrre ved at hviske.

På en arbejdsplads taler man jo heller ikke højlydt og forstyrrer sine kollegaer, hvis det er kotymen på arbejdspladsen. Man er jo også helt stille til en eksamen f.eks. eller i andre situationer, hvor der er regler herfor. Ja, jeg var den ældste i lokalet, og der bør tages hensyn til, at deltagerne har en differentieret aldersfordeling. Underviseren blev irriteret på mig, da jeg gentagne gange ønskede ro, hvilket jeg pointerede mere og mere, da jeg ikke kunne koncentrere mig. Underviseren sagde direkte til mig, at han havde hørt mig brokke mig 30 gange, hvilket jeg også gjorde ved forrige undervisning, men sådan er det bare der, så der tages ikke hensyn, sagde han. En af deltagerne (hun var meget ung som de øvrige i lokalet) var så ubehøvlet, at hun spurgte mig, om det var længe siden, at jeg havde deltaget i undervisning, hvortil jeg følte det en form chikane pga. min alder. Jeg sagde, at man opfører sig ikke sådan, og jeg er trods alt også noget ældre, og jeg har sværere ved at koncentrere mig, når der er larm pga. min alder, og det gav hun mig ret i, at det så var derfor. Ubehøvlet svar og direkte chikane om, at jeg sikkert var dobbelt så gammel som hende. Jeg har aldrig følt, at min alder er en hindring eller bliver chikaneret pga. min alder, men det her i dag var toppen og meget ubehageligt.

Der bør være plads til mangfoldighed, hvilet der ikke er plads til.

Aldrig i mit liv har jeg oplevet en så respektløs opførsel, og det gør mig virkelig vred, for jeg føler direkte, at dette er en chikane pga. min alder. Ja, jeg er 42 år, men det fremgår ikke, at der er et loft for, hvor gammel man må være for at tage kørekort på jeres skole. Jeg har sværere ved at koncentrere mig pga. min alder, når der er larm omkring mig. Det er ikke unormalt i min alder, og man bør trods alt tage hensyn, når man beder pænt om det første gang. Når der f.eks. er et skilt om rygeforbud, så ryger man jo heller ikke. Hvis folk har andre udfordringer, så tager man også hensyn. Det er helt normalt opdragelse, som man har lært fra barns ben.

Nu nåede jeg ikke at blive færdig pga. så mange forstyrrelser, så jeg skal igen tage fri fra mit arbejde og arbejde over, så jeg kan tage den lektion om, hvilket jeg bestemt ikke synes er sjovt. Mine arbejdstider passer meget dårligt i forvejen med jeres undervisning, så jeg vil under alle omstændighed være meget glad ved at kunne tage en enkelt lektion hjemme med adgangskode osv., da det ikke er nemt for mig at få fri i forvejen, og slet ikke når jeg skal tage lektionen om gang på gang som nu i dette tilfælde med lektion nr. 6.

Normalt har jeg en meget stor tålmodighed, men som underviser er man trods alt ”generalen” for holdet og ordstyrer. Underviseren talte selv almindeligt til deltagerne og ikke lavt, når man koncentrerer sig ved undervisning. Underviseren bad mig om at skrue mere op for lyden, men jeg havde skruet så højt op, som jeg kunne, hvilket var ubehageligt, når lyden skulle være så høj, men alligevel kunne jeg høre larmen med snak i lokalet.

Jeg håber virkelig, jeg kan få lov til at tage undervisningen hjemme for lektion 6 og 7 og så tage lektion 8 i lokalet, da jeg godt kan se, at jeg spilder min tid, når man ikke vil tage hensyn, da undervisningen ikke bliver optimalt. Jeg har ellers hidtil været glad for at tage kurset, men jeg var også de øvrige gange frustreret over den larm i lokalet, for unge mennesker har nemmere ved at koncentrere og lære noget nyt end os, der er noget ældre, men det burde ikke være et problem.

Jeg synes virkelig, det er for dårligt, at der ikke er plads til os, der er lidt ældre. Jeg har ingen problemer med unge mennesker overhovedet og ej heller i min hverdag, da jeg selv føler mig meget yngre af sind, men i dag følte jeg for første gang, at der ikke er plads til mig på holdet pga. min alder.

Jeg har forsøgt at tage kursus en enkelt dag på Frb., hvilket jeg ikke var tilfreds med, idet underviseren talte meget lavt, og da jeg bad ham flere gange om at tale højere, så gjorde han grin af det, og han bad mig sætte mig tættere på, hvilket ikke hjalp meget. Derfor ønsker jeg ikke at tage kursus der, hvis der kun er en underviser på Frb. Jeg mangler jo kun 3 lektioner, som jeg gerne vil tage færdigt. Det er ikke skolens skyld, at jeg må arbejde en del over, så jeg kan afspadsere for at gå til undervisning, men jeg bliver frustreret, når jeg nu ved denne lektion nr. 6 skal gå derhen nu en 3. gang for samme lektion, når det går hårdt udover mit arbejde, så jeg må igen arbejde over for at få fri til undervisning. Jeg mangler blot at tage den sidste test ved denne lektion.

Heldigvis er jeg utrolig glad for at have en så god og tålmodig kærelærer i Amin, men det er jo lidt sørgeligt, at jeg ikke kan sige det samme for selve teorien, da man godt må larme i hele undervisningen.

Jeg skriver her på Trustpilot, da jeg kan se, at undervisningen ikke er målrettet for folk, der er over 35 år, og det synes jeg trods alt, at andre mennesker bør vide ved valg af køreskole. Men jeg håber da, at jeg kan gennemføre at tage mit kørekort, selvom jeg godt kan se, at det her bliver ikke nemt, da der åbenbart ikke er plads til en deltager, der er noget ældre end de fleste på holdet.

Det gør mig virkelig ked af det, for det skulle gerne være en glæde ved at tage kørekort, men det føler jeg ikke længere, når man ikke kan få ro til undervisningen. Normal opdragelse er trods alt, at man tager hensyn, når der skal være ro til at læse/løse opgaver f.eks., så man hvisker selvfølgelig helt automatisk, når man kan se, at ikke alle er færdige med deres opgaver. Det gør man jo også ved en eksamen f.eks. I S-togene har man endda en stillezone-kupé.

Kan I ikke som underviser sige til deltagerne, at de må dæmpe sig, når de har behov for at tale, for selvfølgelig skal man kunne tale med underviseren, men man kan trods alt hviske i stedet for at tale alm., så det ikke forstyrrer undervisningen. Underviseren bør selvfølgelig også selv tage hensyn og hviske, så længe der er undervisning, når det nu er interaktiv undervisning, medmindre der skal tales i åbent forum.

Standarden matcher prisen

Eksperternes Trafikskole er den billigste i København.
Personligt kunne jeg godt tænke mig en bedre vejledning i teorilektionerne eller introduktion. Det et desværre sket for mig at jeg ikke har besked om forskellige forhold, før jeg tilfældigvis får oplysningen i samtaler med Kørelæren. Jeg vil i den anledning gerne rose min kørelære som er utrolig sød, tålmodig og lærerig.

Utrolig hjælpsom køreskole. Kan kun anbefales!

Det har desværre taget mig ret lang tid at tage kørekort pga mit ustabile helbred i forbindelse med graviditet, men køreskolen har været virkelig gode til at oplyse om regler løbende så jeg har kunnet overholde alle tidsfrister ifølge færdselspolitiets lovgivning.

Jeg har ikke været nødsaget til at tage noget som helst om i undervisningsforløbet på trods af den lange periode, lige netop fordi man hele tiden bliver gjort opmærksom på pauseregler, underskrifter osv.

Grundet en fejl på mit værdibevis, var mit køreteknisk kursus i min lovpakke i princippet udløbet, men køreskolen var meget hjælpsomme og gav mig et nyt kursus på egen regning.

Selv inden jeg fremviste værdibeviset med fejlen, tilbød køreskolen at give mig kurset til en meget lav pris, uden nogen form for fortjeneste til dem selv, da de godt kunne se at der højst sandsynligt var sket en misforståelse.

De har yderst professionelle kørerlærer som er meget forstående og tålmodige.

Jeg har på et tidspunkt været involveret i et uheld som gjorde at jeg nærmest havde udviklet angst for at køre bil. Jeg har derfor været utrolig nervøs og bange for at køre, hvilket har krævet stor indsats fra min kørelærers side.

Kort sagt har det været et problemfrit forløb.
Jeg havde hørt dårligt om rigtig mange køreskoler, så jeg forventede nærmest at der skulle dukke et problem op før eller siden. Men slet ikke.

Da der dukkede uenighed op omkring køreteknisk kursus tænkte jeg ærligt for mig selv at "så nu kom det". Men da vi fik løst problemet hurtigt og nemt var jeg helt overrasket og måtte så pakke mine fordomme omkring køreskoler i mig igen.

Det er dejligt at have en køreskole som er til at snakke med.

Hvis du er seriøs mht dit kørekort/undervisning, og ønsker en seriøs køreskole så er det Ekspertenes du skal vælge!

Experienced instructors

How much experience a school's instructors have is often the key between a good driving experience and an uneasy one. Experternes Trafikskole's instructors are experienced profesionals, and I particularly like the way they emphasize teaching safe driving skills over just passing the road test .

reel undervisning - og kørelærer

Eksperternes trafikskole har en fin chargon/uprætentiøs stil.
Niels er en behagelig underviser, der både forholder sig til prøveform - og med sine mange års erfaring - underviser i, hvordan det er at køre i virkeligheden.

Og også min kørelærer vil jeg også anbefale - han er både dygtig, rolig, grundig og reel/ærlig.

Udmærket køreskole

Fint nok sted. Det er billigt og kvaliteten af undervisningen er i orden. Søde folk i receptionen og god ekstrateori. De har dog mange elever, og det kan godt være svært at få ordentlig information eller træffe aftaler, så man skal selv sørge for at være på tæerne og have styr på alle regler omkring ens undervisningsforløb. Hvis man har det, er det et godt og billigt sted.

Rigtig god og billig køreskole!

Jeg er netop igang med at tage kørekort hos eksperternes, og det har hidtil været en rigtig god oplevelse!
Receptionen er altid behjælpelige hvis man har spørgsmål, og al papirarbejdet ( kørekortsansøgningen) blev ordnet hurtigere end jeg havde forventet på trods af at jeg var sent på den med lægeattesten.

Teori: Jeg valgte pc undervisningen da jeg normalt ikke kan lide at høre på en lærer i lang tid og fordi det var billigere. Det kan sagtens være rimeligt, men kunne til tider godt have fortrudt ikke at have betalt ekstra for klasseundervisningen. Heldigvis kan man bare stille sine spørgsmål til Tahir som altid vil være i nærheden.

Kørelektioner: Jeg var så heldig at køre med Tahir som er yderst behagelig at køre med og meget tålmodig når jeg laver fejl. Har dog også hørt meget godt om de andre instruktører.

Kort sagt har det været en god oplevelse og jeg har følt mig godt guidet hele vejen igennem.

Tak Tahir og eksperternes! :)

god skole

Super skole som hjælper dig igennem diverse besværligheder.

En køreskole, der sætter eleven i centrum!

Jeg har haft stor fornøjelse af at gå på denne køreskole. Det har været nogle dygtige undervisere, der havde evnen til at gøre undervisningen både sjov og lærerig - jeg havde fornøjelsen af at have Tahir og Ömer som mine teoriundevisere - to meget kompetente kørerlærer, der på trods af deres vidt forskellige undervisningsmetoder klart lod elevernes forståelse af faget vægte højst. Til min praktiske undervisning har jeg haft fornøjelsen af Mubeen, der i den grad har evnen til tilrettelægge undervisningen, så den passer til elevens niveau. Alt i alt en tilfredsstillende oplevelse!

Super godt sted.

Rigtig fedt sted, med smilende og glade kørerlærer samt man lærer noget hvergang!

Et rodet, forvirrende, langvarigt og alt i alt ikke særlig tilfredsstillende forløb!

Jeg købte en Groupon sidste år, som lød på "MC kørekort - Lynkursus", hvilket jeg benyttede mig af i foråret '13 of forventede naturligvis, at det kunne klares i min ferie, som var halvanden måned. Jeg blev klogere! Køreskolen havde taget alt for mange elever ind - faktisk så mange at de måtte låne en kørelærer fra en konkurrerende køreskole - Denne kørelærer fortjener til gengæld ingen kritik. Han gjorde hvad han kunne, med hvad han havde at arbejde med.
Administrationen på køreskolen var forvirret og uprofessionel! De gjorde min groupon væk, så jeg måtte give dem endnu en kopi. Deres motorcykler er skadede, de har ikke nok store mc'er til at tre kan tage lektioner samtidig - så skal én køre på en neddrosslet. De er meget uforstående overfor at folk klager over forløbet. De to fyre, jeg kørte sammen med i starten, endte med at søge over til konkurrenten. De ville hellere give lidt ekstra for at færdiggøre projektet andetsteds.
Jeg endte med at bruge ca 4 mdr på forløbet på trods af deres reklame for, at det kan gøres på 3-4 uger.

Fedt med nogle uheldige til fælder

Det er godt flikke mennesker men er nogen gang lidt i tvivl. Og har oplevede nogle uheldige tilfælde ellers kan det anbefaledes.

rigtig god køreskole

gode køre- og teorilærer og altid hjælpsomme og venlige i receptionen.

kan anbefales :)

Fem Fuldfede Stjerner! *****

Havde bragt mig selv i en situation hvor jeg skulle generhverve mit kørekort.

Efter lidt søgen, valgte jeg Eksperternes. Her blev jeg tilmeldt, gennemgik online teorien, og da den meldte prøveklar, kontaktede jeg eksperternes. Som herefter bookede mig til Teoriprøven.

Efter at have bestået første gang, med 0 Fejl, aftalte jeg tid til køreprøven med Eksperternes. Dagen før prøven kørte jeg en tur med Tahir, han bankede hurtigt, kontant men venligt rusten af mig, og dagen efter gik jeg til køreprøven.
Også denne bestået, igen takket være Tahir, som lige havde planlagt nok tid til at køre en tur over de mest klassiske fælder i området.

Derfor til Tahir og hans team, FEM FEDE STJERNER, og de varmeste anbefalinger, til alle som ikke tør gamble med deres kørekort.

De lever sgu fuldt op til deres navn, som eksperter!

rigtig god køreskole

Rigtig god køreskole.
Altid søde og behjælpelige i receptionen.
Vil klart anbefale klasseundervisningen!

Eksperternes Team ApS Details

En køreskole i centrum med mange års erfaring og hovedfokus på at vores elever for skal komme nemt og enkelt gennem kørekort forløbet. eksperternes.dk

Visit Eksperternes Trafikskole ApS

Call us on: 70207920