Ekspres Bank reviews

Ekspres Bank reviews

3.7

Men kan ikke låne til kun 2000,-kr

Var inde i Elgiganten her en dag, da jeg manglede en ny Bærbar at købe, siden den gamle var gået død. Jeg kommer stille og roligt ind i butikken og kigger på de få bærbare som de havde derinde. Da jeg så finde en bærbar til 5999,- som jeg finder meget interessant, vælger jeg så at købe den. Men da vælger jeg at gå over til ekspedienten og får tastet alle mine oplysninger ind og siger at jeg kun har råd til at give 4000,- kr ud som udbetaling og at jeg vælger at låne de sidste 1999,- kr ved ekspres bank (som man kan få lov til at låne helt op til 9 måneder uden renter eller afdrag) får jeg så at vide af ekspedienten at det da helt OK. Men siger at jeg skal lige vente 10 min. Indtil jeg kan få svar fra Ekspres Bank. Så jeg venter de 10 min. Og får at vide af ekspedienten lige efter at jeg er blevet afvist i at låne 1999,- kr. Jeg spørger hvorfor men det der ingen svar på.

Skal dog også siges at jeg tjener 2900,- om måneden efter skat og det hele, og i at jeg ikke betaler for noget som helst udover i et buskort til 700,- om måneden. Så hvordan kan jeg ikke få lov til et lån på 2000,- kr som jeg har 9 måneder til at skulle betale i?

Jeg gir derfor ekspres bank 1 stjerne (selvom jeg hellere vil give 0) ud af 6.

STOP JERES CHIKANE AF MIN KÆRESTE

Min kæreste har haft adskillige problemer da han skulle betale af på sine briller gennem jer. Først ringer I 3 uger i træk, da I ikke kan se betalinger, det er så allerede gået igennem min kærestes bank at han har betalt. Efter al bøvl og uhøflig medarbejdere der spørger indtil om han arbejder og om der overhovedet er penge på kortet, vælger han at betale det hele af. Han arbejder i øvrigt fuld tid på en servicestation. Efter betaling af alt det resterende, modtager jan 2 rykkere. Og I trækker endda 100 kr som gebyr på hans kort! Da jeg ringede til jer og forklarede venligt at hvis vi hører mere fra jer, så kontakter vi forbrugerombudsmanden, da I åbenbart ikke kan tackle vores sag, bliver der Grint højlydt i baggrunden.. ja, jeg glæder mig til at se jer grine når I modtager straffen for ikke at have styr på jeres egen forretning

meget fin og uproblematisk håndtering af lånebevillinger

Du skal prøve og spørge Ekspres bank ..... Der går du ikke forgæves , det er et ordenligt foretagende og en god konkurent til de monopol lignende forhold i den danske bankverden .

Blevet dyrere og nærigere men sådan set ok

Har fået 2 eller 3 lån hos Ekspresbank. Det første langt inden finanskrisen og fik uden besvær et forbrugslån på 150.000,- med kun 7% rente - unbelievable! Efter finanskrisen og at jeg blevet selvstændig har jeg kun fået tilbudt et lille lån på 15.000 med ca. 18% rente som jeg tog. Har også været nødt til at betale admin gebyr på 39 kr ved hver indbetaling på trods af at de gået gennem Nets. Ellers har det ikke været noget at sætte finger på og har været hurtigt og nemt.

Fra meget utilfreds til rigtig god behandling.!!

Jeg retter min anmeldelse af Ekspres bank, da jeg blev ringet op af Mikkel fra kundeservice og han havde kigget på min sag. Jeg fik forklaret hvorfor jeg var blevet afvist, men har nu fået lov at låne til tv og computer.

GAMMEL anmeldelse:
Jeg har lige ansøgt om at låne til en ny bærbar nu her. Der står at de kun besvarer ansøgninger mellem 9:00 og 21:00 på hverdage. Jeg ansøgte om lånet ca 21:35 og fik en mail på afslag 21:41 hmm. hvordan kan det lade sig gøre når de kun behandler mellem 9:00 og 21:00 .!?
Det skal lige siges jeg har betalt næsten 37000 kr. af bare på forbrugslånet siden jeg fik det oprettet i slutningen af 2012. Så de kan ikke komme og sige jeg er en dårlig betaler og jeg står heller ikke i RKI eller noget som helst.!!!

SVAR på ovenstående:
Hvis der er registret noget ''dårligt'' om en bliver man automatisk afvist, derfor jeg blev afvist flere gang automatisk.! Men i mit tilfælde drejede det sig om en rykker/for sen betaling, men den var trukket tilbage, men det stod stadig i deres system..

Steffen.

Super at blive ringet op så hurtigt og stor tak til Mikkel Fischer fra kundeservice, rigtig god behandling jeg fik af ham.!

Afvist UDEN tjek i RKI

Jeg har forsøgt at bestille en mobil hos Telmore med afdrag, som går gennem Ekspres Bank og blev selvfølgelig afvist uden grund.
Jeg ringer til dem, da jeg ved jeg ikke står i RKIog får at vide at jeg blev afvist automatisk af systemet allerede INDEN der blev tjekket i RKI.

Følgende oplysninger er dem jeg blev afvist udfra:
Civilstand: samlevende
Antal biler: 0
Statsborgerskab: Jeg har dansk statsborgerskab
Medlem af A-kasse: Nej
Månedlig indtægt på over 5000 før skat: JA
Dertil er mit cpr-nummer videregivet fra Telmore (logisk nok).

Synes det er meget mystisk at man kan blive afvist udfra disse få og ikke særligt krævende spørgsmål INDEN der overhovedet bliver kørt et tjek i RKI registeret (hvor jeg ikke er registreret), når andre fint kan blive godkendt udfra samme oplysninger, hvor eneste forskelle er cpr-numrene og telefonnumrene.
Og deres forklaring med at de ikke kan oplyse hvorfor jeg er blevet afvist holder ikke, det er ikke et spørgsmål om at kunne, men om at ville eller pisse folk op ad ryggen.

Verdensklasse

Jeg har udelukkende gode erfarringer med EB hurtigt og ingen slinger i valsen....stort tak til EB

Dårlig håndtering

Da det både er telmore og ekspres bank jeg er utilfreds med, lægger jeg mit indlæg begge steder. Efter at ha været en meget loyal kunde i mange år, er det nu blevet til et farvel. Forsøgte i går at købe en iPhone 5s til min søn, med finansiering, hvilket jeg før har gjort, uden problemer. Ordren gik fint igennem, men da jeg skulle stilles om til ekspres bank og fik skrevet mine personlige oplysninger, gik det ned da jeg skulle til at skrive under med nemid. Jeg forsøgte et par gange mere, uden held. Så prøvede jeg igen til morgen og det blev ved. Bla stod der, når jeg prøvede, at de havde fået de oplysninger de skulle ha og så stod der også fejl. Jeg sad i kø som nr 25 hos telmore og fik fat i en medarbejder som sagde at jeg skulle kontakte ekspres bank, da de havde driftproblemer. Det gjorde jeg så, men medarbejderen hos ekspres bank sagde at det kunne telmore da sagtens sige! De havde da ingen problemer! Hun mente i stedet at det var fordi at jeg sikkert havde en gammel computer og brugte sikkert ik internet Explorer osv. Jeg kunne afvise hendes påstande og lagde på. Jeg prøvede så igen og kontakte telmore, som gav mig den samme smøre om min computer og påstod at de ALDRIG havde problemer med ekspres bank. Han kunne så ikke hjælpe, så det eneste der var at gøre, var at han annullerede ordren og så måtte jeg starte forfra. Det gjorde jeg så igen. Uden held. Min mand forsøgte også at få det igennem på hans pc på hans arbejde, uden held. Jeg kontaktede igen ekspres bank og telmore, men intet nyt var der derfra. Ekspres bank var mere end ligeglade og troede vist ikke på det jeg sagde. Telmore var sådan set også ligeglade, selvom at jeg igen måtte annullere ordren og meddelte dem at jeg hellere måtte finde et andet selskab som forhåbentligt vil være mere behjælpelige overfor sine kunder.
Jeg forstår ikke når jeg siger at der er forsøgt fra to forskellige pc'er, som i øvrigt er opdateret med ny version af java, mm og som stod med ca 15 km imellem at de to selskaber ikke gør noget for at hjælpe og tro på det man siger.
Jeg har været kunde siden telmore startede og så ender det med så ligegyldig en behandling. Samtidig står jeg som kunde tilbage og har haft alt besværet, fordi de ikke har styr på deres måde at hjælpe sine kunder.
Nu har jeg bedt et andet selskab om at flytte mit nr og har også købt en Tlf til min søn. Det tog mig vist kun ca 10 min at få på plads. :-)

Nemt, hurtigt, dyrt ja - men det ved alle der ansøger om et kviklån jo godt!

Jeg har haft lån hos Ekspres Bank af nu 3 omgange, og jeg har hver gang været igennem samme procedurer. Ansøgning på nettet, svar efter senest 15 minutter, låneaftale der kom med posten dagen efter og afregning lige så snart de har modtaget skemaet.

Jeg har svært ved at forstå alle jer der har en god økonomi og et stort rådighedsbeløb - hvorfor i al verden vil i spilde jeres mange penge på et ekspreslån? Jeg har i lang tid haft en elendig økonomi og har ikke et særligt stort rådighedsbeløb, men har aldrig fået afslag... De går vel efter dem de mener at kunne tjene flest penge på, og det er dem der får rykkere og ikke betaler lånet ud før tid.

dårligt - ønsker ikke at låne nogen penge.

Har selv erfaring med dem, de ønsker tydeligt ikke at låne folk penge uden man har råd til at købe tingen med det samme selv.
De reklamerer med at man kan samle lån, kender to som har prøvet det, fik nej.
Har tre venner som prøvede det samme mht elgiganten og telmore, med fin økonomi, afslag. Uden grund som sædvanlig.

Hold jer fra dem.

Uacceptabel...

Mit problem med Ekspres bank har ikke noget med selve banken at gøre som så... Men jeg fik tilsendt et brev i sidste uge med tilbud om et lån, jeg skulle kun underskrive et par papirer og så var den hjemme.... Det var jo meget sødt af dem, selvom jeg ikke vil benytte mig af det. Mit problem ligger i, at de sender mig et brev, og de tager sig ikke det besvær at lukke kuverten... ALLE mine private oplysninger ligger frit fremme til omverdenen at se OG BENYTTE! CPR nummer, kontonummer og alt hvad man kan tænke sig af private oplysninger... og det er et brev jeg slet ikke har bedt om!!! Jeg skriver så en mail til Banken sidste tirsdag, for jeg mener det er under alt kritik i disse dage med så meget identitets tyveri, men de mener åbenbart ikke det er så vigtigt, at de gider svare mig eller bare give mig en undskyldning... I min verden er det ikke acceptabelt.

Godt, meeeen...

Det går hurtigt at blive godkendt. De er søde at tale med, men uha det tager lang tid at få pengene udbetalt. Sidst jeg måtte have et lån hos dem på små 25.000 kr, tror jeg det tog næsten tre uger før jeg havde pengene. Denne gang har jeg ventet over en uge og stadig intet modtaget. I øvrigt har de overført, så det er ikke fordi de sylter én, deres system er bare langsommere end gennemsnittet. Når det er sagt, er det jo ikke EB's skyld at jeg ofte glemmer at realisere kontanter og derfor bliver nødt til at låne. Til gengæld er jeg glad for muligheden. Og når man betaler lånet ud igen med det samme, slipper man for renterne :-)

Fin økonomi - må ikke låne 4.400 kr.

Jeg er en af de mange Telmore kunder, som har fået afslag på at købe en mobiltelefon med afbetaling. Jeg købte en iPhone 4 for 2 år siden på 24 mdr. afbetaling uden problemer (selvom min økonomi var forfærdelig dengang), og da den har været meget ustabil på det seneste, så jeg mig nødsaget til at bestille en iPhone 5c. Og ja, jeg har da en kassekredit at trække på, men har ikke lyst til at gøre brug af den for en mobiltelefon, når jeg har mulighed for at købe den på afbetaling uden renter og gebyrer. Den mulighed har jeg dog åbenbart ikke alligevel - for Ekspres Bank valgte at afslå min ansøgning om afbetaling af telefonen, og gjorde dermed Telmore en kunde fattigere - nå ja, faktisk flere, eftersom at flere af mine familiemedlemmer er dybt forargede over det her.

Det værste er ikke engang afslaget, for jeg har bare fundet et andet teleselskab, der gerne vil have mig som kunde (endda billigere) - nej, det værste er faktisk, at man ikke engang kan få lov at få svar på, HVORFOR min ansøgning blev afslået. Jeg er SÅ frustreret, og synes virkelig det er ærgerligt at Telmore, som ellers er et fint teleselskab, samarbejder med en så dårlig bank med nærmest ingen kundeservice.

SUPER TILBUD

Jeg har søgt lån 2 gange og fået ja begge gange. så KUN ++++++++++
herfra

Intet svar.

Jeg ville egentligt ha' lånt til nyt tv, men har ikke hørt fra EB siden jeg ansøgte, for fire dage siden. Nu dropper jeg så købet, og med de dårlige anmeldelser man efterfølgende finder, så passer det mig rigtig godt. Jeg ville ha' købt igennem Elgiganten, men sådan skulle det ikke være.

Altid god service og altid bevillget

Jeg har været kunde hos expressbank af flere omgange, både rentefrit, og med renter. Og hver gang har servicen været iorden.

jeg tjener ikke millioner om året, men bliver altid bevillget lån kort tid efter ansøgningen. Så jeg har kun positive ting og sige, men har også altid indfriet mine lån før tid, så måske derfor jeg er i så god standing hos dem.

Jeg ville til enhver tid hellere vente på deres kanone tilbud om rentefrit finansering i elgiganten end og købe kontant :)

Bondefangeri

Jeg kan kun tilslutte mig de dårlige anmeldelser om Ekspresbank her. Vi fik bevilliget et lån via Elgiganten, hvor informations-niveauet iøvrigt er voldsomt mangelfuldt. Den endelige kontrakt ser man først i varerhuset. Vi skrev flere gange til Ekspresbank omkring låneprocessen og lånet, men fik aldrig respons. Serviceniveauet er lige så ringe som deres lånetilbud. Jeg kan ligeledes kun stærk anbefale IKKE at benytte Ekspresbank.

Latterligt, intet mindre.

Nu har jeg for 3 gang ansøgt om et beløb hos "expressbank"
Har selvfølgelig fået afslag alle gange, hvilket undrer mig meget.
Ville købe et rentefrit fjernsyn i elgiganten til 6000, men det var ikke muligt?!?!

Skal lige siges jeg har fast job med en god indkomst.

Mit råd til andre der overvejere at finansiere igennem expressbank, er at I skal holde jer langt væk

Det er intet andet end spild af tid, og når man ringer og spørger sidder der en ung gut, med "et grin" i munden og siger man er afvist - og når man spørger hvorfor kan de selvfølgelig ikke sige hvorfor.

Så har du det mindste gæld i banken eller noget andet så kan du lige så godt glemme det her .. SPILD AF TID!!

Men okay.. kunne jo også bare have læst her på Trustpilot før jeg ansøgte, så ville jeg jo kunne se hvor latterligt det er.

dårlig service

hvad sker der lige for denne såkaldte bank.kæresten og jeg har begge en rigtig god økonomi. og ville nu bare have et samle lån... men nej kunne vi ikke. ja der gik kun 30 sec før vi fik svar...

Nemt, hurtigt og god kundeservice

Jeg søgte om et lån og det hele gik hurtigt, deres kundeservice var hurtige til at svare klart på mine spørgsmål.
Jeg er studerende, står dog ikke i nogle registre, men at de sagde ja overraskede mig, og gjorde mig utroligt glad, især efter at have læst alle de negative anmeldelser her inde.
Jeg har selvfølgelig en fornuftig økonomi, så det hjælper nok:)

Men da det har været så god og problemløst en oplevelse for mig, forstår jeg ikke helt alle de negative anmeldelser her inde?. Der må næsten være tale om misforståelser, og det kan selvfølgelig gælde begge veje.

Og lige til alle dem som siger de ikke står i nogle registre, i burde næsten tjekke igen, for min kone og jeg mente det samme om hende, men det viste sig at et fup firma havde sat hende i debitor registret, og det havde vi ikke fået brev eller noget som helst om. Så med mindre i selv kontakter disse registre, kan i faktisk ikke være sikre. Ville bare sige det:-)

Ekspres Bank Details

Lån til private. Beregn kredit og forbrugslån, ansøg online og få svar på 15 minutter.

Visit Ekspres Bank

Call us on: +45 36396720