Ekstra Bladet reviews

Ekstra Bladet reviews

3.7

Værste nyhedsbureau!

Ekstrabladet er nok en af verdens værste nyhedsbureau med copypage nyheder.
Man kan karakterisere EB på disse punkter.

- Skabe had mellem mennesker.
- Had mod muslimer, eller i det hele taget ingen respekt for religiøse mennesker.
- Hjernevaske mennesker til det laveste.
- Hjemmesiden består ren af porno.
- Copypage nyheder fra andre hjemmesider.
Forhold jer fra det vanvid!

Nu blot en middelmådig side

Er lidt trist at flere og flere af ekstrabladets tiltag, desværre har fået deres side, til at rykke mig over mod andre hjemmesider, når jeg skal jagte gode, hurtige og nemme nyheder.

Ekstrabladet elsker censur

Man kan jo undre sig over EB's censur af kommentarer.

Min sidste kommentar er over EB's forherligelses artiklen "Putin hylder Kalashnikov" ved at slette min kommentar:

"Man kan jo kun håbe at han selv for prøvet våbenet men et skud i panden."

Det kan jo nok undre eller er EB's et af Putin's beskyttere.

Fra okay til elendigt

Jeg har været fast daglg bruger af Ekstra Bladet gennem flere år, men det er slut nu. tålmodigheden er sluppet op.

Jeg kan godt bære over med de misvisende overskrifter, og det til tider, elendige dansk i skriver eller oversætter på, men alle de reklamer holder jeg ikke til.

Kæmpe reklame på forsiden, pop-up reklamer, reklamer i videoerne. De er alle vegne og de giver en elendig brugeroplevelse.
Derudover oplever jeg at siden er meget langsom, og det gør det bare endnu mere irriterende.

Desværre EB. Fair nok i vil tjene penge med reklamer, men der er grænser for hvor meget et menneske gider gå igennem, for at læse nyheder.

Blevet mere elendigt

Alt for mange reklamer i videoerne som man er tvunget til at se, samt deres "Ekstra" ødelagde det sidste.

Hurtig kundeservice

En eller anden havde tilmeldt sig Medielogin samt Nationen! med min e-mail adresse. Så for at undgå at modtage hans e-mails kontaktede jeg Ekstra Blandets kundeservice. Indenfor 30 minutter fik jeg svar, og hans oprettelser vil blive slettet.

Sjældent har jeg oplevet så hurtig e-mail svar fra en kundeservice og det må være betryggende for de mange kunder der betaler for adgang til Ekstra Blandet, Politiken eller Jyllands Posten.

Fy for en forside!

Forsiden torsdag 29/8 var simpelthen langt forbi smagløst!
Et nærbillede af et dødt spædbarn!

De siger man skal finde sig i Ekstrabladet, eller finde sig i hvad som helst.
Men det lader nu nærmere til at man skal finde sig i at Ekstrabladet viser hvad som helst.

Pornoen er væk fra børns synsvinkel, men lad dem da endelig se på døde børn.

FØJ!

ALT for mange reklame

Når man blot skal se nogle af deres videoer, sidder der 2-3 reklamer, før man kan komme til den video, og vil du se den igen, BUM så skal du se reklamerne igen.

Kæft det er jo virkelig træls!

Ren børnehave

Man kan undres hvem der driver denne side... En flok børn der er blevet mobbet som små?

De overdriver med overskrifterne. Historierne er ofte usande, eller flere måneder gamle på andre sider.

Og så deres helt igennem uduelige musikanmelder Treo. Mage til uduelig gammel bitter mand skal man lede længe efter. Ukendt musik som ingen hører eller aner hvad er får positive bedømmelser. Alt der er populært og som høres svines.

Sikke et ynkeligt individ uden viden indenfor musik.

"Ekstra" har ødelagt et forhenværende godt online magasin.

Før I tiden var der mange artikler at læse derinde, men efter de har oprettet "ekstra" er der højst 2 artikler at læse om dagen, med mindre man vil betale for nyheder. Jeg er nu gået på bt, for selvom de også har betalingsartikler, har de stadig mange spændende gratis artikler, og jeg ved der er mange der gør det samme.

Skidt

Irriterende reklamer, overdrevne historie og titler

Irriterende reklamer.

Jeg har altid haft eb.dk som startside og brugte tid der hver dag. Men efter at siden har fået nyt design, så er det slut med de daglige besøg. Hold nu op, hvor er det irriterende med alle de reklamer der nu popper op - også inde i artiklerne, hen over teksten! Ej, det magter jeg ikke, så nu må jeg finde en anden til startside.

Alt for meget politik og negative historier!

Man må sandelig sige at EB er jantelovens lange arm. Mange er deres nyheder er utrolig negative og man kan godt få indtryk af at de har ondt i røven. EB og sammen med andre nyhedsaviser, er alt for politiske. Når jeg vil læse EB, så er det ikke meningen at jeg skal læse om politik, dem har vi nok af.

En god timekiller

Når man sidder på arbejde og trænger til en 5 minutters pause, så er eb.dk en fin løsning.

Værste skodside i verden!

Et sted hvor der bliver bragt historier der er flere år gamle blandt andet! Et sted hvor de bruger beskidte metoder til at afdække en historie.. Blandt andet roder i folks skrald!!! Et sted hvor TOTAL ligegyldige nyheder bliver bragt! Et sted med de værste stavefejl og utroligt grimt sprog fra klovne der kalder sig jounalister! Et sted hvor de lyver og overdramatisere overskrifterne gang på gang!!! Et sted med den værste musikanmelder, der garanteret blev tabt på gulvet som lille! Et sted hvor de opfordrer folk til at skrive til dem i forbindelse med en historie de bringer, men hvor man INTET høre fra dem når man har skrevet!!! Et sted hvor de sletter ens kommentarer hvis man har ret og siger sandheden! Og så har de "Nationen" Vor herre bevares!! Et sted hvor man kan få minusser for en udtalelse én dag, og næste dag plusser for PRÆCIS den samme udtalelse! Simpelthen en børnehave og et underligt sted....!
Ekstrabladet kontrollerer folk, men hvem kontrollerer Ekstrabladet?
Hold jer LANGT væk fra den side!!!!!

fin hjemmeside

altid opdateret og nemt at gå til.. desværre virker det bare nogle gange som om at en artikel kan være skrevet af en på 17, i sprogbrug.. især hvis det en artikel om de kendte..

desværre også alt for mange reklamer som ødelægger siden.. man skulle tro det kunne laves på en pænere og mere diskret måde..

men man kan ikke klage over deres "Fuck dig" attitude..de skriver om det de vil.. og de bliver ved :) forsæt med det..især når det omhandler folk der synes i skat.. og om de danske skibs fanger..

fuld af fejl

Ekstra Bladets hjemmeside er efter min mening præget af dårlig layout, for mange artikler der er kopieret direkte fra den fysiske avis uden tanke på nettets muligheder og for mange sproglige fejl.

Dårlig journalistik og overflod af stavefejl

Overskriften siger det meget godt...

Det er en OMMER

Jeg høre til de mennesker, som læser mine nyheder på nettet. Nu har jeg så købt en Iphone, som jeg brugte i udlandet.
Brugte Ekstrabladets APPS - MEN det virker slet ikke optimalt. Så det er en ommer.
Godt at TV2 apps virkede perfekt...

Underholdende

EkstraBladet er en ganske underholdelde blad, tag nyhederne med et gram salt og lad være med at tage det alt for seriøst :)

Is Ekstra Bladet your company?

www.ekstrabladet.dk Details

Ekstra Bladet - Nyheder, sport og underholdning