Ekstra Bladet reviews

Ekstra Bladet reviews

3.7

Til dels opdateret men stadig rodet

Synes desværre eb.dk er blevet for rodet, og der går alt for meget agurketid i den til tider.

Det er dog god underholdning, og i sær at se nationens kommentarer og fights nogle gange.

Synes dog bare, at de burde stramme sig lidt op hvad angår artiklerne, da det tit virker som om, at det hurtigt bare er noget de lige har set på youtube i arbejdstiden, eller fundet et tilfældigt sted i et opslag et eller andet sted på nettet.

God avis, dog med en masse historier man skal tage med et gram salt!

Min overskrift taler for sig selv, en let og overkommelig avis med en hjemmeside der er lige til, dog skal deres historier lige tages med et gram salt

Gode nyhder

Dejlig side der er let og finde rundt på.

Jeg bruger jer dagligt.

Kram fra Anette Oldberg

dejlig side men lidt rodet af og til..

det er rat med nyheder men når man så kommer ind og det ikke er til at finde rundt. har altid haft lidt svært ved det.

simpelt at bruge og gode nyheder

Jeg har en fast vane med at tjekke ekstrabladet for nyheder.. der er mange der klager over at det ofte er tåbelige ting de skriver og at der er mange fejl og sådan noget.. men jeg syntes faktisk det er okay.. de skriver mange ting og der er faktisk også interessante ting der inde.. og det er et godt sted at finde nyheder. ja okay deres nationen ting er godt nok latterlig engang i mellem.. der er rigtig mange tossede brugere der inde men sådan er det vel når man laver sådan noget.. Men alt i alt et rigtig godt nyheds site :)

De er nr 1

De er altid først og størst med de seneste historier helt i top.

Hurtig overblik

Nemt og hurtig til at få et overblik over dagens begivenheder. Artiklerne kunne godt være bedre.

Fantastisk

Et ord Fantastisk

Bruger siden hver dag

Nemt og overskueligt

Læser ofte nyheder på ekstra bladets hjemmeside :-)

godt

der er alle nyheder om hvad der sker i ind og udland

Bruger mit billede uden at betale honoraret

Avisen har brugt et af mine billeder og nægter at udbetale honoraret til mig.
Mit foto ligger her: http://spotted.stiften.dk/gallerier/benzin-til-100-kr-literen-droemmer-jeg-eller-er-jeg-vaagen#521816

Ekstra Bladets artikel hvor de bruger mit foto er her: http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1757564.ece

Fotochefen har i mail nægtet at betale for brugen af mit foto, hvilket er i klar modstrid med ophavsretsreglerne.

Cool webside

Elsker nyheder fra ekstra bladet.dk

4 !

Tjekker dagligt siden, altid noget læsestof!

fin side

syntes det er en god side til lige at blive opdateret om sidste nyt-indland, udland og sladder :-)

Ofte her

Må indrømme at jeg ofte er her. En del af det er dog noget plat.

Dårligt!

fordi de viser det som folk ikke vil vide!

Is Ekstra Bladet your company?

www.ekstrabladet.dk Details

Ekstra Bladet - Nyheder, sport og underholdning