eKvittering ApS reviews

eKvittering ApS reviews

3.9

Genialt koncept, men ak .. ALT FOR FÅ FORRETNINGER DELTAGER

Konceptet er genialt, men praksis .. 8((

Jeg betaler stort set altid med kort, men har efter 1 1/2 års burg, kun 40 bilka kvitteringer og 5 bauhaus kvitteringer og nu er samarbejdet med Bilka afsluttet.

Ekvittering har MEGET travlt med at bombardere brugerne med opfording til at købe 'PRO' versionen og hvis alle kvitteringer for dankortkøb blev gemt, ville jeg helt sikkert være betalende bruger, men som det er nu ... ALDRIG I LIVET ....

E-kvittering ... håber I overlever og får MANGE flere butikker med.

Lidt dyrt

Håber, at prisen kommer ned på Plus. Kommer måske når der kommer flere butikker på.
Appen er ikke tilpasset iPhone 5.

Frameldt, men modtager stadigvæk e-mail fra virksomheden

Jeg har været oprettet på hjemmesiden, men valgte at slette min "profil", da jeg ikke har noget at bruge det til og vil ikke betale for deres service.

Jeg bliver ved med at modtage e-mail fra virksomheden med oplysninger om, at de har mine kvitteringer. Det vil jeg egentligt gerne have, at det ophører, da jeg jo har slettet min profil. Det virker useriøst.

Hvorfor sender de mails?

Jeg får konstant mails fra Ekvittering. Har aldrig tilmeldt mig e-kvittering, alligevel siger de, at jeg har en konto. Hmm... Derudover kan jeg så se herinde, at det koster penge, hvis man skal kunne bruge det til noget. Det er dælme ikke til at se ud af hjemmesiden, at det koster noget. Helt sikkert ikke noget jeg vil bruge og har nu forsøgt at framelde mig alt hvad der kommer fra dem.

Genial koncept

Jeg synes iden er super god. Jeg er bare virklig ked af at der så få virksomheder med i aftalen.

Hvordan er jeg kommet dérind?

Jeg har ikke meldt mig selv til eKvittering, men jeg bliver ved med at få mails fra dem om at jeg skal melde mig til, og at jeg allerede HAR en e-mail til dem? Det forstår jeg simpelthen ikke. Men nej, jeg melder mig sgu ikke derind blot fordi de er tilmeldt til ÉN butik i min by, og da slet ikke efter at have læst alle andres meningen og oplevelser herinde!

Genial ide, men 19 kr pr md også er mange kæder ikke tilsluttet

Jeg har benyttet mig at ekvittering i et stykke tid. Ideen er god og jeg har flere gang stået i Bilka eller seneste i Bauhaus og skulle bytte eller returnere varer som kun kan lade sig gøre med kvittering. Her fungere deres system upåklageligt.

Skulle jeg så ønsker mig at ordne lidt op i mine kvittering, således jeg hurtigere kan finde dem hvor som også fungere som garantibevis vil selskabet bag ha 19 kr. om md. Det er næsten 250 pr år. Det lyder som om nogen har høj tanker om deres produkt. At de gerne vil ha penge for deres opfindelse, men jeg behøves ikke at være den som skal betale alle deres omk. udvikling og sikkert en Porsche til ejeren. 50 kr. pr år plus man skulle sikre sig at alle større butikker så som Elgiganten, XL Byg, Expert o.l. er med. kort sagt alle de steder hvor man typisk køber varer som er på garanti.

KEEP UP THE GOOD WORK!

God service, mindre godt oplevelse med produktet.

Jeg havde egentlig afskrevet en bon fra bilka på en cykel somm meget hurtigt døde. Men så blev jeg opmærksom på ekvittering der lovede at man kunne få sine ældre kvitteringer hvis man tegnede et plus-abbonnement. Jeg tænkte at de 189 kr sagtens kunne bruges da jeg jo så ville få mine penge igen for cyklen.
Desuden godtog den ikke min betaling i weekenden og jeg måtte vente til mandag med at konstatere, AT NEJ, man kan ikke se sine gamle kvitteringer.

På plussiden skal det siges at de har krediteret mig mit plusabbonnement som følge af de ikke kunne levere de gamle kvitteringer , som jeg manglede. De får derfor 3 stjerner for ikke at koste mig noget udover en let irritation og lidt tid. Generelt er deres mailservice ganske høflig og fair. Jeg har da tænkt mig at se om den almindellige kvitteringsservice funker..

Elendig marketing strategi og mangelfuldt produkt

Hvorfor skal det være hemmeligt at der findes et betalings abonnement for man har oprettet sig? ALLE andre laver en fin tabel der giver overblik over hvad man kan med gratis- og betalings-versionen.

Det er så vidt jeg kan se ikke muligt at downloade alt mine kvitteringer. Det ville da ellers være rart - hvad sker der hvis tjenesten lukker?!

Hvor kigger i jer ikke lidt omkring i den store vide verden og finder lidt inspiration til hvordan man laver et ordentligt freemium produkt og dropper bonde-fanger-metoden!

Indtil i retter op eller der kommer en bedre tjeneste (og det gør der uden tvivl), så kan ekvittering.dk kun bruges som backup og ikke erstatte den printede kvittering - desværre.

Gratis udgaven og betalingsudgaven lever ikke op til forventningerne

Jeg er normalt ikke den der gemmer min Kvittering med mindre der er granati bevis eller jeg måske gerne vil bytte det senere. Jeg tænkt derfor at eKvittering ville være en oplagt mulighed for at det skete automatisk uden jeg skulle rør en finger... jeg tog fejl. Det eneste i den gratis udgave der skete var at jeg fik en e-mail med Kvittering og at jeg skulle betale hvis de skulle gemme den for mig over længere tid. Der forvente jeg godt nok at side kunne udnytte alle mine gratis steder at gemme ting såsom: Google Drive, e-boks, Skydrive osv. Det mener jeg burde være gratis. På Mit eKvittering fandt jeg en grøn profil side med to knapper men jeg manglede en mere knap som hedder : "Jeg ønsker kun eKvittering fra alle butikkerne". Jeg fatter ikke ideen bag grøn profil side. For mig er forretningsmodelen at butikken kan vælge og tilmelde sig eKvittering og derved spare papir ved at sende den elektronisk via eKvittering til kunden. Besparelsen er det papir de ikke skal brug skal gå til eKvittering. Vi forbruger får derved gratis muligheden for at gemmen vores Kvitteringer på de lager steder vi ønsker, om det er E-boks, google drive eller hvor vi nu ønsker kvit og frit (Den integration må afsender virksomheden betale for). Derved slipper eKvittering for at have lager af Kvittering (Som ikke giver mening i forvejen). Sidst problem er klassikeren, mangler butikker som jeg handler i til daglig. Udførelse af Koncepter er ikke færdig. Jeg som forbruger og som en person der arbejder med IT til dagligt blevet MEGET skuffet. Jeg har derfor afmeld min gratis profil.

Glimrende koncept

Min eneste anke er at for få virksomheder lige nu anvender konceptet.

Fin ide... Der er ikke sikkerhed nok!!!!

Alt er ikke krypteret data, og de bruger ingen form for Nem Id login til evt at sikre dig mod du er den eneste der kan bruge det.

At skrive sit 16 cifret kort nr. samt udløbsdato og sikkerheds kode FRARÅDES KRAFTIGT med mindre det er 100% sikkerhed for at man som bruger får refunderet (ved evt. at siden bliver Hacket) Penge.

Jeg tør personligt ikke bruge det. Men elsker ideen, for ens kvitteringer mister blækken efter nogle mrd, eller forsvinder i lommen..

Kære Lasse

Det er korrekt at vi ikke bruger nem id, brugerne logger sig på med deres email og selvvalgte kode.

omkring kortnummeret bruger vi det til at identificere dig som bruger, så vi kan give dig en eKvittering når du handler i de butikker eKvittering samarbejder med.

Udløbsdato på kortet bruges til at gøre vores brugere opmærksomme på når deres kort er ved at udløbe, så vi kan sende brugeren en venlig reminder at de skal huske at tilmelde det nye kort, så de får en ekvittering næste gang de handler i en butik med eKvittering. (udløbsdato er IKKE obligatorisk at udfylde, men en hjælp til vores brugere)

Sikkerhedskode, beder eKvittering dig IKKE om at udfylde.

Det er muligt at læse mere om sikkerheden under kontakt på ekvittering.dk

Håber det har besvaret nogle af dine kristik punkter og du kunne få lyst til at prøve vores service.

eKvittering.dk

Konceptet er rigtigt godt, men dårligt udført.

Konceptet er rigtigt godt, men dårligt udført.
Jeg scanner mine vigtige boner og kvittering ind på computeren og uploader dem til min e-boks, så har jeg adgang til dem alle steder. Nemt, smart og gratis.

_________________________________________
Svar til Rune fra ekvittering:
Ja, ekvittering er gratis at bruge, men alt for få funktioner der gør jeres side brugbar i gratis udgaven.
Alt for få butikker tilmeldt.
Ingen wow-faktor.

Kære Dennis

Hvilke funktioner ønsker du i gratis udgaven? vi vil gerne forbedre vores service og tager gerne dine ønsker med i vores overvejelser.

Vi har lavet en gratis app, hvor du har mulighed for at tag billede af de kvitteringer du ikke får automatisk.

Vi arbejder hele tiden på at få flere butikker på.

Håber på bedre service

Har haft eKvittering i lang tid. Handler tit i en butik der er tilmeldt, og venter med at købe mig til den udvidede udgave, til flere butikker kommer med. Men nu ved jeg ikke rigtig. Fik forleden mail om at jeg havde nye kviteringer. Men , jeg havde gjort 2 handler i samme butik. Kun 1 kviteringer fremgik af min liste og værst af alt. Den var tom. Har skrevet til eKvittering for at høre hvad der var galt, da en af kvitteringerne skulle bruges som garantibevis. Men de har åbenbart for travlt til at svare. Har intet hørt fra dem, så det er nok nemmere at gemme sine gamle kviteringer.

Kære Kirsten

Ærgerlig over at høre at vi ikke har besvaret din henvendelse, vi gør os ellers meget umage med at svare på alle henvendelser.

Jeg beklager fejlen.

Sig til hvis der er noget vi kan hjælpe med.

Super god ide - ingen problemer - ingen gebyrer

Lad mig først starte med at sige, at jeg har haft eKvittering i lidt over to år nu, og har alt i alt været godt tilfreds.
Jeg var først lidt bekymret for at udgive mine kreditkortoplysninger til et, på den tid, ukendt firma, men ingen problemer.
Jeg kan se, at folk her på Trustpilot brokker sig over nogle gebyrer på op til 200,-. Disse gebyrer har jeg ikke skulle betale, og har heller ikke set på siden noget om noget udvidet abonnement, eller lignende. Jeg har alle funktionerne, som man burde have.
Jeg har ingen finger at sætte på eKvittering. Super fed idé, og rigtig fornuftigt udført.
Helt klart anbefalelsesværdigt til folk der vil slippe for papirkvitteringerne.

Hmmm - ser ellers lovende ud, men afventer

Var netop i gang med at tilmelde mig - da jeg tænkte at jeg hellere måtte tjekke Trustpilot. Jeg fik ellers opfattelsen at ydelsen er gratis, men det modsatte fremgår jo af Trustpilot og som nogle også kritiserer, kan jeg ikke finde oversigt over hvilke butikker der er tilmeldt ordningen. Så jeg tror lige jeg venter til E-kvittering kommer med en forklaring.

Kære Joan

eKvittering grundydelse er GRATIS. Til dem af vores brugere som ønsker endnu flere funktioner kan man tilkøbe eKvittering PLUS, man kan som bruger læse mere om eKvittering PLUS når man er logget ind på eKvittering.dk.

på vores hjemmeside eKvittering.dk, kan du på forsiden se hvilke kæder der tilbyder eKvittering.

BONDEFANGERI AF VÆRSTE SKUFFE

Man tror at man får løst alle sine problemer med manglende garantibeviser og bonner og er fra starten glad og lettet.

Der bliver styr på det hele og fremadrettet skal man ikke længere rykke sig i håret over den bon man ikke fik i butikken.

Så sender man tilmeldingen afsted blot for at finde ud af at man ABSOLUT INGEN funktioner har til rådighed i det, som lovet fra start, GRATIS system med mindre man indbetaler 189,- kr. Ganske vist er det for et år og nå ja det bliver jo kun 16 kr. om måneden som de også så fint lokker med så man tænker - ja hvad pokker??? Hvad gør man ikke for at slippe for sine egne distræte indkøbsrutiner.

Da man så har betalt og fælden er klappet erfarer man, at det jo ikke er alle kvitteringer man har adgang til - nej det er skam kun til de butikker som er tilmeldt e-kvittering.dk - i mit tilfælde TRE butikker i Viborg og omegn. TRE BUTIKKER!

Den ene butik har jeg aldrig været i, den anden handler jeg i to gange om året og den tredje måske en gang om måneden. Jeg har altså betalt 189,- kr. for at få adgang til godt og vel 14 kvitteringer når vi når til d. 27/02-2014.

OG BEMÆRK LIGE - - - INGEN FORTRYDELSESRET!

Det kalder jeg edderbukme for BONDEFANGERI !!! FØJ FOR SATAN !!!

Kære Lasse

Vi er naturligvis ikke tilfredse med at du har haft en dårlig oplevelse med eKvittering.

Vi gør os meget umage for at blive bedre og gøre tingene endnu mere tydelig for vores brugere. på forsiden af ekvittering kan man se hvilke butikker der er med, det kan man også når man er logget ind på sin konto.

eKvittering

Moralsk korrupt

Et firma der ikke på deres hjemmeside fremlægger deres fulde prisstruktur med synlighed for evt. begrænsninger og tilkøb er uvederhæftige. På forsiden opremses mulighederne, men det viser sig først efter tilmelding at for at opnå blot et minimum af denne funktionalitet skal man have et månedligt abonnement. Kan kun advare mod sådanne utroværdige firmaer. HOLD JER LANGT VÆK OG VENT PÅ EN ANDEN UDBYDER ER LIGNENDE SERVICE PÅ ORDENLIGE VILKÅR.

Kære Peter

Vi ønsker naturligvis at levere en god service og gøre tingene gennemskuelige, den oplevelse har du ikke haft og det skal vi beklage.

Vi tager dine kommentarer med.

God ide - ringe udført

Det er muligt at bruge den gratis udgave (for det meste), men flere basale funktioner mangler som kun fås i "plus" betalingsudgaven, hvilken er for dyr efter min smag. Ud over at man konstant opfordres til at købe plus udgaven, så virker det heller ikke befordrene for produktet, at man kan komme ud for at ens kvitteringer ikke kan åbnes pga. fejl, og flere henvendelser på både mail og kontaktformular har ikke resulteret i hverken respons eller løsning af problemet. Endeligt er der pt. alt for få butikker som benytter ekvittering, men hvis nu produktet var bedre, så kunne det jo være at der kom flere til.

Kære Jan

Vi har forbedret vores service siden du skrev her på siden, håber at du synes om forbedringerne på eKvittering.dk

Ekvittering Details

Sikker, hurtig og nem opbevaring af dine kvitteringer elektronisk, helt automatisk via dit betalingskort. Gratis oprettelse.

Visit eKvittering ApS