EL Fix reviews

EL Fix reviews

7.3

Fin bytteservice

Har haft købt nogle analoge bimålere (220 V) som enten ikke virkede eller stod af efter et par måneder. Det er så en model/fabriksfejl, som El-Fix ikke kan gøre for.

De har været så venlige at ombytte de defekte målere til digitale, så det var super service...

Perfekt!

Rigtig god handel.

Også er det jo super billigt :-)

Sådan!

Bestiller et køkkenamatur og modtager det 2 dage senere. Stort set alt forløber som det skal, og jeg er meget tilfreds med prisen.

Jeg måtte da ringe til dem da hjemmesiden fortalte at købet var afbrudt efter min betaling samtidig med at jeg modtog en bestillingsbekræftelse. Det blev dog hurtigt bekræftet at bestillingen var modtaget.

Is EL Fix your company?

El-Fix Bornholm ApS Details

Vi har alt i EL, VVS, til din om eller tilbygning, alt hvad håndværkeren skal bruge til dine installationer. Rør, kontakter, alt hvad der skal bruges for at have en velfungerende bolig.

Visit EL Fix

We live here: Kanegårdsvej 2