EL Forretningen reviews

EL Forretningen reviews

5.2

En kedelig oplevlse

Jeg købte en Infrarød lampe d. 11-11-2013, holdt 10 gange, har ringet og sendt mail uden svar, jeg vil på det kraftigste sig hold jer væk.
Mogens Møller
Korsør

En god oplevelse hos elforretningen

Tidligere i år bestilte jeg en OBH kande. Der gik lang tid, hvor jeg intet hørte fra forretningen. Til sidst skrev jeg en mail til dem - men stadig hørte jeg intet.
Da jeg fik taget mig sammen til at ringe, var der imidlertidig meget god service meget hurtigt. De fik forklaret, at det jeg havde bestilt ikke fandtes i den helt samme version, og beklagede, at de ikke havde meldt tilbage omkring det.
Vi fandt dog ud af, at den kande jeg skulle bruge stadig kunne købes - nu bare 50 kr billigere. Jeg bestilte den straks på ny og de sendte den samme dag,
Jeg ventede lang tid, og nåede at tænke dårlig service mange gange, men det endte rigtig godt, og prisen er altså under det halve af, hvad mange butikker tager for en lignende kande.

Meget ringe support efter køb

Jeg bestilte en OBH sender til mit termometer, som hurtigt blev afsendt. Så langt så godt. Desværre modtog jeg en forkert model, som jeg desværre ikke kan bruge. Jeg forsøgte herefter at få kontakt til el-forretningen.dk, både via utallige mails samt telefonbeskeder. Det tog over en uge før der blev reageret på mine henvendelser! Jeg frygtede derfor at mine penge var spildte!

Update: Jeg har nu efter aftale med butikken sendt varen retur, og har fået beløbet refunderet. Det er dog ikke et sted jeg vil handle en anden gang.

Dejlig hurtig levering. Bestilte varerne 28. december og de var klar til afhentning på posthuset 2. januar

Har aldrig modtaget de bestilte vare

Bestilte vare den 11. Nov - Har stadig ikke modtaget noget. Har godt nok haft forbindelse til firmaet som lovede at finde ud af årsagen.
Det er ikke godt nok når man vil drive en virksomhed på nettet.

Ingenting

Ingen varer (selvom de havde status "på lager")
Ingen kontakt da varen ikke blev afsendt
Ingen kontakt da jeg blev lovet en opfølgning
Det er bare ikke godt nok El-forretningen!!

Fin levering

Jeg var skeptisk ligesom alle andre der har læst på trustpilot, men jeg tog chancen, da det jeg skulle have kun kostede 400 kroner. Jeg fik det i rette tid, og det var fint. Fint dog ingen ordrebekræftelse før varen blev sendt.
Det her er ikke en "ALT ER FINT OG PERFEKT"-anmeldelse, da resten af anmeldelserne taler sit tydelige sprog.

Ingen levering af lagervare, ingen respons - er butikken lukket?

For en måned siden har jeg bestilt en dims som var lagervare - hvor de lover 1-2 dages leveringstid.
Efter tre uger havde jeg ikke hørt fra dem, så jeg skrev en mail med alle ordreinformationerne og bad om en status.
Nu er der gået en uge og de har ikke svaret.
Varen står stadig som lagervare på websiden.

lidt dårligt blev til super-godt - meget tilfreds

Først: En del ventetid: Har bestilt nogen pakninger som er svære at få fat i andre steder fra. Ingen opdateringer som andre også skriver - det er jeg ikke vant til. Men på et tidspunkt blev jeg ringet op og fik fortalt at der ville gå ca. 1,5 uge (husker det ikke helt). Vi aftalte at det var ok og det var meget rart at få en status.

Tiden blev ikke overholdt. Jeg skrev så en mail om at hvis ikke der skete nogen inden den og den så skulle vi annulere. Der skete noget og pakken blev sendt afsted. Desværre dummede post-DK sig 2 gange - første gang, fordi de ikke fik skrevet det rigtige postnummer op og den anden gang, fordi de ikke forstod at aflevere pakker der hvor alle andre pakker på min arbejdsplads blev afleveret. 3. gang var lykkens gang og jeg er nu ret glad for at det lykkedes mig at få min vare tilsidst.

Det har nok været en pæn underskudsforretning at skulle sende min vare afsted med pakkepost og post-DK hele 3 gange, fordi post-DK dummer sig og derfor ender jeg med at give 4 stjerner. 5 stjerner er kun hvis ventetiden er kort, så alt i alt er jeg meget glad.

Og så til dem der skriver at det er umuligt at komme i kontakt osv: Ham jeg snakkede med advarede mig imod at skrive mails - de bliver ikke læst. I skal ringe til ham i stedet ! Det gjorde jeg også lidt - jeg er ret tilfreds, selvom det startede dårligt.

Ingen kundeservice - overhovedet!

Jeg købte et grilltermometer som desværre gik i stykker.

Efter et par hendvendelser til forretningen fik jeg besked på at sende den tilbage - så langt, så godt.

Herefter: Intet. Trods mange rykkere hørte jeg ingenting, intet, nada!

Først da jeg klagede til http://www.emaerket.dk/ kom der gang i sagen og jeg fik mine penge retur. Godt nok var varen, tilsyneladende, udgået men det undskylder på ingen måde den totale mangel på kommunikation fra forretningens side,

FAIR OG REEL BEHANDLING AF REKLAMATIONSSAG

Da vores luftbefugter ophørte med at virke indenfor reklamationsperioden, og da den ikke
kunne repareres og ikke længer lagerføres i Danmark, fik vi pengene RETUR med fragt
og renter. Fair og Reelt!

UPDATE - UPDATE - UPDATE

UPDATE - UPDATE - UPDATE

Jeg har efterfølgende fået pengene retur.
Firmaet har et stort udvalg til populære priser. Specielt er de gode til at finde og skaffe reservedele og tilbehør man ellers ikke kan få andre steder. Alene af den grund har firmaet sin berettigelse. Derfor er det ærgerligt at retursager ikke fungerer optimalt. Det ødelægger helhedsindtrykket.

Jeg havde bestilt nogle dele til OBH vejrstation. Delene kom i rimelig tid og som jeg havde bestilt dem.
Imidlertid finder jeg ud af at jeg ikke har brug for modtager til regnmåleren.
Jeg ringer til firmaet og vi aftaler, at jeg skal sende modtageren retur til forretningen sammen med kopi af fakturaen. Og de ville så efterfølgende sørge for, jeg fik pengene for den retur. Den havde ikke været pakket ud eller brugt.
Da jeg intet hører fra firmaet efter 3 uger. Sender jeg med posten en rykker som de heller ikke reagerer på.
Jeg må nok erkende at pengene er spildte. Og så kan de jo altid sælge den samme vare 2 gange.
Jeg har i hvert fald handlet hos elforretningen.dk 3 gange: Første, eneste og absolut sidste.

Stort udvalg, men leveringestiden er noget lang

Det er en forretning med mange stumper og stykker, og også det jeg stod og manglede. Dog er leveringstiden 1 uge, men jeg formoder det er fordi de ikke lagerfører det hele selv.

meget utilfreds

Jeg er meget utilfreds med denne webshop.
lavede en bestilling for nu 11 dage siden, hvor levering var sat til maks 6dage.
modtog ordrebekræftelse kort efter jeg havde lavet min bestilling, men har ikke hørt fra dem siden da, og de reagere ikke på min emails.
har nu annulleret min ordre, igen via email så ved ikke om de fatter det, men har min dokumentation i orden i tilfælde af at de sender vælger at ignorere min annullering.

Fuld tilfredshed med både forsendelse og levering, samt info herom.

Jeg anbefaler gerne venner og bekendte at handle med el-forretningen.

God forretning!

Leverer billigt og til aftalt tid!

Hurtig levering og pris som aftalt

Bestilte nyt hoved til barbermaskine og varen var leveret indenfor 48 timer og til aftalt pris

God pris!

Jeg var lidt betænkelig ved at handle hos El-forretningen pga. de mindre gode anmeldelser her på Trustpilot. MEN jeg blev positivt overrasket. Jeg bestilte d. 25 september 2012 en el-fod til min OBH e-kedel, da min ene kat desværre har bidt meget i ledningen. Jeg var dog også ude i butikken, hvor el-kedlen oprindeligt var købt, men der kostede el-foden en hel anden pris end de 208,95 kroner inkl. fragt, El-forretningen annoncerede med.

Jeg har d.d. modtaget el-foden og der har ikke været nogle problemer i mit købsforløb. Ligeledes var varen var pakket forsvarligt ind.

TAK for handlen.
Ordrenr.: 24772

Meget hurtig levering

Havde bestilt dejkroge til min bagemaskine (og det er ikke særlig nemt at finde sådanne). Krogene kom efter 2 dage, så jeg har ikke noget at klage over.

Is EL Forretningen your company?

Elforretningen.dk Details

Alt i EL-artikler: Hvidevarer, køkkenmaskiner, køkkenudstyr, lys, personlig pleje, telefoner, værktøj, og tilbehør-reservedele - EL-forretningen.dk

Visit EL Forretningen

We live here: Møllevej 48