EL Grossisten reviews

EL Grossisten reviews

9.2

Godt

Hurtig og problemfri levering.

Alt forløb uden problemer, og min bestilling ankom dagen efter.

Super service ved personlig henvendelse.
Hurtig levering ud fra nem og brugervenlig hjemmeside.

Hurtig levering.

Det var nemt og hurtigt at handle der, og tingene dukkede også hurtigt op. Har ikke snakket med dem ellers så det er min korte anmeldelse.

Jeg vil helt sikkert handle her igen, hvis prisen er rigtig.
Mht service kan jeg ikke rigtig vurdere, men jeg modtog de rigtige varer 2 dage efter bestilling og stumperne er fine til prisen. Så topkarakter herfra.

Alt var som det skulle være, dog lidt ringe pakket ind, men ellers ikke andet og klage over, så super oplevelse.

Leveret som aftalt

Alt virkede som forventet. Bestilling var nemt.

Kanon

Har intet dårligt at sige.. Super hurtigt og super nemt

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Hverken dårlig eller super.

Fik mine varer inden for en uges tid men der manglede nogle dele. Ringede til dem og en medarbejder ville undersøge det. Efter et par dage måtte jeg dog selv tage kontakt igen. Dagen efter fik jeg en mail hvori der stod at varen var på vej.

kom hurtigt,som bestilt

Varer kom hurtigt og som bestilt

Meget fin service og lave produktpriser - dog udligner den høje porto gevinsten ved mindre ordre

Fint handelsforløb og ingen problemer med produkterne.
Dog kunne et ønske være mulighed for at vælge anden forsendelse end Post Danmark da dette hæver prisen på den samlede ordre betydeligt - specielt ved mindre køb.

Det samlede forløb var helt perfekt !

Jeg kan varmt anbefale jer til mine forretningsforbindelser og venner !

fornuftige priser

nemt og billigt sted at handle

Hurtig modtagelse

super god oplevelse

Intet at komme efter, super hurtig levering

Gode varer, hurtig levering, billige priser

God og hurtig service

Varerne kom næsten med det samme, gode priser helt klar et sted du skal handle

Rigtige varer til rigtige priser

Fin hjemmeside, fornuftige priser og god betjening.

Rigtig god service, og hurtig levering

Rigtig god service, og hurtig levering :-)

Den dårligste service jeg har været udsat for!

Jeg bestilte af to omgange nogle lysdæmpere til min lejlighed. Desværre måtte jeg sende begge pakker retur igen, da det ikke var den rigtige størrelse jeg havde købt. Da jeg modtog den første pakke åbner jeg selvfølgelig en æske, hvori lysdæmperen ligger, for at se den vare jeg har købt. Da jeg ser at det ikke var den størrelse jeg havde regnet med, tjekker jeg et par af de andre æsker for at se om el-grossisten eventuelt kunne have sendt mig de forkerte. Da dette ikke er tilfældet, lukker jeg igen låget til æskerne med lysdæmperne i og sender dem tilbage. Ikke på noget tidspunkt har lysdæmperne været ude af æskerne eller lign. Det samme sker ved nr. 2 sending jeg får. Jeg åbner et par af æskerne og konstaterer at det er de forkerte, lukker låget på æskerne og sender dem tilbage. Det viser sig så, at el-grossisten trækker 20% for hver af lysdæmperne, hvor jeg har haft æsken åben. Da jeg ringer ind og hører til, hvorfor jeg ikke har fået refunderet hele beløbet, forklarer medarbejderen grunden og bekræfter i øvrigt at lysdæmperne ikke fejler noget som helst. Desuden var ham jeg talte med på ingen måde venlig eller serviceminded, men nærmere en smule spydig - absolut en ærgerlig samtale.
Jeg har aldrig nogensinde været udsat for så ringe en service før. Jeg var overbevist om, at når man køber noget på nettet, at man så også må få lov til at se, hvad det er man har købt og derefter have muligheden for at sende det tilbage i samme stand, som da man fik det, hvis ikke det viste sig at være den vare, som man havde regnet med.
Da jeg er studerende og derfor ikke har en masse på kontoen, da jeg netop er ved at renovere hele min lejlighed, betyder de her penge altså rigtig meget for mig. 20% er i dette tilfælde mange penge i sidste ende, da de her lysdæmpere altså er ret så dyre.
Jeg er meget forbavset over den dårlige service jeg blev udsat for og har derfor ikke lyst til at handle hos el-grossisten igen og vil på ingen måde anbefale andre at gøre det.
www.el-grossisten.com

Reply from www.el-grossisten.com

Hej Cecilie.

Jeg kan forstå, at du føler dig frustreret.
Jeg kan læse, at du føler dig dårligt behandlet, og det er jeg ked af.

Jeg har undersøgt sagen internt, og det jeg får oplyst er som følger.
Den medarbejder, som du har talt med, har ikke haft intentioner om at være spydig, og vi beklager, hvis det er den opfattelse, du er efterladt med.

Så vidt jeg er blevet orienteret, har du bestilt varer hos os to gange.

Du har ved første bestilling modtaget lysdæmpere, som du åbner (du bryder papir-plumben) for at se varen.
Det gør du, som du også selv skriver, på flere af æskerne. Idet du mener, at vi har sendt forkerte varer til dig.
På papir-plumben står varer- og el-nummer.
Ved at læse den –som er identisk på alle de æsker, som du har modtaget i din første bestilling, ville du kunne se, at der er tale om samme varer i alle æskerne. Du behøver altså ikke bryde plumben på æskerne, for at konstatere dette.

Da du anden gang bestiller hos os, er det den samme lysdæmper størrelse -bare en elektronisk i stedet for jernkerne, men samme type.
Du vælger ligeledes her, at bryde plumpen på mere end én æske. Du åbner 2 ud af 5 i denne forsendelse for at konstatere, at de ikke passer til dit behov.
Derefter sender du dem retur til os.

EL-Grossisten beklager meget, at du ikke har benyttet dig af den service, som vi tilbyder alle vores kunder i form af professionel telefon- eller mail-support.
Vi har kun elektrikere samt installatører ansat ved vores telefon- samt mail support, de er fagligt kompetente og hjælpe dagligt mange kunder med at finde de rigtige varer, så kunderne får den bedste rådgivning og service.
99 % af gangene finder vi i fællesskab frem til det rigtige produkt, enten ved en beskrivelse eller med billeder som kunden sender til os.

Vi står tilbage med en mængde usælgelige lysdæmpere, hvor plomberingen er brudt –og du er efterladt med en opfattelse af dårlig og uprofessionel service.

Du skal være velkommen til at ringe til os så du sammen med vores salgs chef kan finde en fælles løsning på problemet på tlf. 88 33 03 01.

Mvh.
Kundeservice
EL-Grossisten, Brørup

EL-Grossisten.dk, Brørup

Kontakt

Fuld ud kompetente & faglærte medarbejdere ved telefonen og mailen hverdag i vores åbningstider.

Om os

EL-Grossisten er blandt de største leverandører af el artikler til private og erhverv på nettet. Vi har altid ca. 5000 vare nr på lager så vi kan afsende din ordre allerede samme dag som du bestiller.

Visit EL Grossisten

We live here: Stenbro Allé 13