EL Stroem reviews

EL Stroem reviews

7.5

Kan ikke skaffe de varer som er på deres hjemmeside.

Bestilte en vare, men fik besked om at de ikke kunne skaffe den, jeg kom selv på et alternativ, men denne kunne de heller ikke skaffe...
Ringe opdatering og ringe service...

Hurtig levering, gode priser

Altid god service

Jeg har nu handlet hos el-stroem 3 gange og hver gang gået fantastisk hurtig levering - men jeg har primært handlet hos dem fordi de var de billigste. Den ene gang havde brug for teknisk hjælp og fik prompte svar.
God pris

perfekt

Jeg har købe flere hvidevarer, god service og hurtig levering ingen problemer

Hvis alle var som dem....

har handlet der flere gange - samme gode oplevelse hver gang. Kan anbefales.

Fin butik

Købte en ovn. Kommunikerede via mail med kundeservice om, hvornår jeg kunne forvente levering (centrallager). Fik hurtige svar.

Ovnen kom en dag for tidligt, men det var fragtmanden, der havde fejlen dér - men også derfra (Danske Fragtmænd mener jeg de hedder), oplevede jeg fleksibilitet og en chauffør der havde et ønske om, at det hele bare skulle glide.

Så selv om der lige var lidt stress omkring overleveringen fra fragtmand til mig (på parkeringsplads på hans rute :-) ), var det helt igennem en positiv oplevelse.

Helt perfekt

Som det skal være,ik så meget pjat der og tak for det.Kan kun andbefales.

Kan kun anbefales, ingen slinger i valsen. Både service og varer perfekte.

Ingen brok

Hurtig levering, vare ok. Det kunne ikke være bedre...

Bare i orden

Havde et akut, problem efter skybrud. Og El-Strøm stod på hænder for at skaffe den nye maskine, hurtigst muligt

Helt i top

Fik af vide at en del af ordren var i restordre, men kunne hente det der ikke var i restordre med det samme, og betalingen vil først blive trukket når hele ordren var hentet.

Fik løbende information om restordren, efter producentens tilbagemeldinger.

Så rigtig god service pr. mail og i butikken ved afhentning.

Hvidevarer til de bedste priser

Jeg har handlet hvidevarer 2 gange hos El Strøm og begge gange afhentet varerne i Hvidovre. Første gang med med fin hjælp til læsning på traileren og anden gang uden nogen form for hjælp. I sidstnævnte tilfælde var ham der normalt tog sig af salget ikke i firmaet den dag og personen der betjente os kunne ikke finde varen.
Men ellers er varerne hurtigt hjemme til en meget god pris, og der er fin mail information undervejs.

Kunne ikke være bedre!

Da vi skulle have en opvaskemaskine var det en stor hjælp at Elstrøm havde en ligetil oversigt over de maskiner som TÆNK havde testet. Så var det nemmere at vælge, og den vi ville have var ydermere på tilbud til halv pris. Det var den ikke hos andre forhandlere, så vi slog til med det samme. Nemt at handle på nettet, og maskinen kom indenfor 2-3 dage. Da det viste sig at vi ikke kunne være hjemme på leveringsdagen ringede jeg, og det var intet problem at få det rykket til den efterfølgende dag. Tak for super service!

God service og ærlige folk

Vi købte en opvaskemaskine hos El-strøm Onlinesalg på nettet. Den blev leveret og båret op på 4. sal meget hurtigt, men manglede en frontplade. Vi rettede henvendelse til firmaet, og der var straks svar. De bestilte frontplade til os, og det var super at mærke, at der var et menneske i den anden ende af linjen. El-strøm Onlinesalg svarede hurtigt på vores mails, og da vi ikke kunne komme til butikken i Hvidovre efter den manglende frontplade, sendte de den til os. Så det kan godt være, at der manglede en plade, men det er et uheld. Til gengæld var der ærlige og hurtigt arbejdende folk i den anden ende af linjen. Vi handler hos dem igen næste gang!

Hurtig levering og rigtig god service

Købte en Asko Vølund opvaskemaskine, som jeg bestilte til afhentning. Fra onlinebestilling til afhentningen allerede dagen efter kan det ikke gå nemmere eller være mere proffesionelt. Der var mere end rigelig information undervejs om forventet ankomst hos dem og hvornår den var klar til afhentning. Også hjælp med at læsse den på traileren.

Fantastisk, hurtig levering

Jeg har benyttet mig af el-stroem.dk flere gange. Jeg har både købt vaskemaskine og køleskab - og jeg har fået fjernet gamle hvidevarer.

Der er en fantastisk hurtig leveringstid - hvilket især var vigtigt for mig, da mit køleskab gik i stykker! Der var ingen problemer med bestilling, levering og afhentning. Og jeg har kun haft positive oplevelser med de ansatte hos el-stroem.dk
Jeg kan kun anbefale alle, at benytte denne virksomhed!

Utrolig rar behagelig og hurtig betjening

Købte en tørretumbler lige før Jul 2010. Jeg ringede først og hørte om den var på lager. Butikken ringede tilbage kort efter og fortalte at den var på lager. Jeg udfyldte bestillingssedlen på hjemmesiden og fik hurtigt en ordrebekræftelse. Derfra gik der ca. 2-3 dage til jeg fik den. Var endda lige så hurtigt, som hvis den lokale forhandler skulle levere.. og det er altså Nordjylland! Vil helt sikkert handle med dem igen - især hvis jeg igen kan få den til billigste pris hos dem. En ekstra service, at chaufføren ringede kort før han kom.
Alt i alt en rigtig god service.

Genialt koncept der virker

Har for 4. eller 5. gang nu købt hårde hvidevare hos Elstrøm. Ogås denne gang en Siemens vaskemaskine oplevede jeg et total problemfri bestilling og afhentning i Hvidovre.

Nice work !

Rigtig god service og pris

Jeg har købt en Bosch vaskemaskine til en god pris og har færet fuldt tilfreds med både den telefoniske aftale om varen og aflevering. Afregning efter varen blev leveret er perfekt og der blev ringet ½ time inden levering. God service ved installation også. Alti i alt vil jeg gerne gøre det en anden gang

Alt fungerede perfekt

Købte en opvaskemaskine hos EL-Strøm onlinesalg - det er første gang vi handler med virksomheden - men bestemt ikke sidste gang.
M.v.h.
P.Hejnfelt

El-Strøm onlinesalg Details

EL-strøm onlinesalg er en afdeling under firmaet aut. elektroinstallatør El-Strøm v/P. Strøm aps og beskæftiger 8 fast-/deltidsansatte medarbejdere. El-Strøm er et større, velrenommeret installatørfirma med domicil i Hvidovre. Firmaet drives i dag af 2. og 3. generation og har eksisteret i mere end 60 år. Vi beskæftiger mere end 40 medarbejdere.

Visit EL Stroem

Write to: butik@el-stroem.dk